Автоспорт

Ferrari готує перше велике оновлення боліда для Гран Прі Іспанії

Дата: 12 Травня 2022
Автор: Редакція

Команда Ferrari збирається представити свій перший пакет серйозних оновлень на Гран Прі Іспанії після того, як основний суперник у сезоні Ф1 2022 року команда Red Bull отримала «пару десятих» завдяки розвитку свого боліда.

 

Після п’яти гонок сезону 2022 року Ferrari лідирує в обох заліках, але вперше в цьому сезоні зазнала поразки від Red Bull у двох поспіль Гран Прі.

 

Макс Ферстаппен виграв Гран Прі Емілії-Романьї та Маямі, зменшивши перевагу Шарля Леклера в чемпіонаті до 19 очок, тоді як перевага Ferrari у командному заліку тепер становить лише шість очок.

 

Наразі обидві команди використовували абсолютно різні підходи до розвитку боліда.

 

Ferrari майже не змінила свій автомобіль після того, як під час передсезонних тестів було представлено нове днище, в той час як Red Bull представив аеродинамічні та полегшені модернізації, коли нові боковини та нове днище з’явились під час другої серії тестів.

 

Швидкість розвитку Red Bull була нестабільна з огляду на обмеження бюджету, але все ж дала результати.

 

 

Керівник Ferrari Маттіа Бінотто підкреслив, що команда усвідомлює «необхідність підтримування темпу, а для цього потрібно розвиватися та впроваджувати оновлення».

 

В Скудерії вже збираються привезти істотні оновлення на Гран Прі Іспанії, включаючи нове днище, яке має зменшити розхитування на прямих та зробити болід нижчим.

 

«У наступних гонках буде наша черга спробувати якомога більше розвинути автомобіль, вводячи оновлення, – сказав Бінотто. – Я думаю, що не дивно, що в Барселоні у нас буде пакет, який буде важливим для нас.

 

«Як завжди, я сподіваюся, що пакет, який ми представляємо, запрацює, як очікувалося, щоб спробувати надолужити поточний розрив у порівнянні з Red Bull».

 

 

Хоча початкові характеристики Ferrari F1-75 були достатньо хорошими, щоб боротися за поул-позицію на кожній гонці, болід відставав від легшого й модернізованого RB18 в гоночній комплектації.

 

Бінотто вважає, що Red Bull «на кілька десятих за коло швидше» завдяки модернізації, яку «енергетична» команда привезла до Імолі.

 

Ferrari вирішила застосувати більшу, ніж очікувалося, притискну силу в Маямі після відмови від плану використовувати заднє антикрило з меншим опором через проблему пристосування до нової поверхні треку.

 

 

 

 

Це збільшило звичайний дефіцит швидкості на прямій, який Ferrari має у порівнянні з Red Bull з нижчим лобовим опором, але не забезпечив очікуваного підвищення продуктивності в поворотах – принаймні, не на найнижчих швидкостях, де Ferrari раніше мала перевагу.

 

«Red Bull був дуже хорошим у цьому відношенні, вони були дуже хороші на шинах Medium, щоб бути такими ж швидкими, як ми, в дуже повільних поворотах», — сказав Бінотто після гонки».

 

«Причина в тому, що це те, що ми повинні оцінити та зрозуміти».

 

«І насправді, я вважаю, що вони отримали оновлення в останніх гонках, які зробили їх болід просто швидшим».

 

 

Переможець кваліфікації Леклер фінішував другим після Ферстаппена в Маямі, де втратив лідерську позицію ще на перших колах, й лише автомобіль безпеки наприкінці гонки дозволив атакувати болід Red Bull, хоч й безуспішно.

 

Побачивши, що перевага в особистому заліку суттєво скоротилась протягом останніх двох етапів, Леклер сказав, що для Ferrari важливо відповісти, але «занепокоєння в команді немає».

 

«Звичайно, вони вдосконалюються, – сказав Леклер про Red Bull. – Я думаю, що ми всі очікували, що вони покращаться. Вони дуже сильна команда, і ми це усвідомлюємо. Так що це не сюрприз».

 

 

«Але я також впевнений у своїй команді, і я впевнений, що це принесе оновлення, які повернуть нас на вершину».

 

«Я сподіваюся, що так. Але ми добре працюємо, і ми дуже добре працювали протягом останніх кількох років, щоб повернутися на перше місце».

 

«Отже, я сподіваюся, що ці оновлення допоможуть нам знову кинути їм виклик».

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

 

Джерело: The Race

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Райкконен вирішив повернутись в гонки

Кімі Райкконен вперше з’явиться в гонках після завершення кар’єри у Формулі 1, й у серпні...

Детальніше

Гран Прі Монако: топ-5 сюжетних ліній 2022 року

Друга черга здвоєних етапів цьогорічного сезону відбудеться цими вихідними на знаковому...

Детальніше

Гран Прі Іспанії: Тріумф Red Bull Racing та фіаско Ferrari

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв Гран Прі Іспанії, де команда Ferrari зазнала майже...

Детальніше