
Автоспорт
Технічні фахівці FIA надіслали командам чергову директиву, яка має звузити «сірі зони» щодо подачі додаткових рідин у двигуни.
На Гран Прі США після запиту Red Bull FIA випустила технічну директиву, яка уточнювала ряд моментів, пов’язаних із датчиками контролю витрат палива. Тоді в команді попросили роз’яснень щодо правил гри відносно показання датчика, який начебто міг дозволяти підвищені витрати пального у критично важливі моменти.
Читайте також:
Звісно, у виробника Honda таких систем не було, проте вони, за припущеннями, були у Ferrari.
Після вступу директиви в дію, заговорили про те, що боліди Ferrari втратили свою перевагу на прямих, а на фініші гонки в Остіні єдиний болід Скудерії програв 52 секунди лідеру. Хоча тут варто відзначити, що Шарль Леклер мав вживаний двигун попередньої специфікації і на Гран Прі Бразилії отримає зовсім новий мотор.
Проте перед Гран Прі Бразилії FIA випустила чергову технічну директиву. Відповідно до видання Auto Motor und Sport, тепер «уточнення» стосуються подачі у впускний тракт експлуатаційних рідин (на кшталт робочої рідини з інтеркулера або мастила з турбіни). Знову ж таки, це пов’язано з підозрами, що Ferrari використовує саме таке рішення.
При цьому, німецьке видання стверджує: «Найближчими кількома тижнями з’являться ще кілька технічних директив, які виключать всі можливі теорії».
Отже цікаво буде побачити, чи матимуть ці «директиви-заборони» вплив на потужність Ferrari, проте специфіка треку Інтерлагос (коротке коло та високогір’я) може не дозволити перевірити цю теорію.
Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв Гран Прі Іспанії, де команда Ferrari зазнала майже...
Гонщик Ferrari Шарль Леклер став найкращим в Барселоні, де відбувається Гран Прі...
Керівник Liberty Media Грег Маффей повідомив, що нещодавно обраний мер Нью-Йорка Ерік Адамс...
Залишити відповідь