Автоспорт

Гран Прі Абу-Дабі: Ферстаппен виграв фінальну гонку сезону

Дата: 13 Грудня 2020
Автор: Роман Галімон

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен панував на фінальній гонці Гран Прі Абу-Дабі, де пілоти Mercedes нічого не могли не протиставити нідерландцю.

Читайте також:

 

На старті нічого дивного не сталося: Ферстаппен захистив свою позицію від атаки Боттаса та пішов у невеликий відрив. Й це зрозуміло, адже Макс був на Soft, а гонщики Mercedes на Medium.

 

Всередині пелотону хіба що Гаслі обійшов Окона, а Феттель обігнав Леклера.

 

Лише коли гоночна дирекція увімкнула DRS почались інші обгони. Зокрема, Албон на 6-му колі обійшов Норріса, Стролл обійшов Квята, а Перес прорвався до 8-го кола на 14-е місце з передостаннього.

 

Проте вже на 10-му колі у Переса відмовляє двигун та його Racing Point зупиняється прямо на трасі, що змушує з’явитися віртуальний автомобіль безпеки, а деякі команди закликають пілотів у бокси.

 

Це дозволило, зокрема, обом Ferrari піднятися до топ-10, адже Феттель та Леклер не заїхали в бокси й розмістились після Ферстаппена, Боттаса, Хемілтона, Албона, Ріккардо та Норріса.

 

Однак, гоночна дирекція була змушена вивести на трасу справжній автомобіль безпеки, адже евакуювати болід Переса без технічної допомоги не вдавалось. Швидше за все, на рожевому автомобілі була пошкоджена трансмісія.

 

 

На 14-му колі гонка відновилась, але єдиним обгоном на рестарті було випередження Леклера Сайнсом. За пару кіл Сайнс обійшов й Феттеля, але іспанець потрапив під розслідування за занадто низьку швидкість на піт-лейн.

 

 

На наступних колах Леклер програв позиції Строллу, Гаслі та Окону й опинився за межею топ-10. Здається, шолом у кольорах Феттеля не приносив вдачі, або просто стратегія команди не працювала.

 

Монегаска закликали в бокси й він виїхав останнім та на гумі Hard.

 

 

Аналогічна історія мала статися й з Феттелем, але він зміг дотягнути аж до 35 кола та перейшов на Medium, проте виїхав 15-м, позаду Леклера, який піднявся за цей час до 13-го місця.

 

 

Попереду без змін Ферстаппен лідирував та встиг наростити перевагу до 8,3 секунд від Боттаса, а Хемілтон відстав ще на 3 секунди. Албон програвав ще 8 секунд.

 

Ріккардо на п’ятій позиції був занадто далеко, але все ще мав зробити піт-стоп. Проте завдяки діям гонщиків Ferrari, суперники австралійця втратили більше часу.

 

На 40-му колі Даніель останнім із гонщиків відвідав бокси й втратив лише позиції по відношенню до Норріса та Сайнса.

 

На останніх колах траса Яс-Марина ще раз підтвердила свою особливість із відсутністю обгонів й єдиною інтригою було питання, чи підуть лідери на додатковий піт-стоп.

 

Проте ані Ферстаппен, ані Боттас, ані Хемілтон цього не зробили та доїхали до подіуму саме в цьому порядку.

 

Нідерландець здобув свою 10-у перемогу в Формулі 1, хоча вона не допомогла йому випередити Боттаса у заліку пілотів.

 

Албон на останніх колах спробував наздогнати Хемілтона, але попри гарний темп цього не сталося.

 

 

А ось команда McLaren змогла здобути третє місце у Кубку Конструкторів завдяки п’ятому та шостому місцю Норріса та Сайнса. Хоча дії Сайнса ще будуть розглянуті після гонки й він може отримати 5-секундний штраф, це навряд чи змінить позицію іспанця, адже Ріккардо фінішував у 14 секундах позаду.

 

Хоча австралієць, принаймні, отримає додатковий бал за найкращий час у гонці.

 

Також до топ-10 увійшли Гаслі, Окон та Стролл, який поступився позицією на останньому колі.

 

 

Пілоти Ferrari фінішували за межею очкової зони, а Леклер ще й отримав чорно-білий прапор за постійне порушення меж траси протягом гонки. Гонщики Скудерії фінішували 13-м та 14-м, позаду Квята та Леклера, тобто програли по одній позиції по відношенню до стартових.

 

Наступного тижня Ф1 проведе тести «молодих» пілотів на трасі Яс-Марина, після чого команди відправляться на бази для підготовки нових болідів, презентацій та зимових тестів.

 

Ну а гонка завершилась традиційними пундиками від чинного чемпіона Ф1 Хемілона, проте до нього приєднався й Боттас, й навіть Магнуссен, який залишає Ф1 після цього сезону.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Формула 1 відмовиться від переходу на 16-дюймові шини

У 2026 році набуде чинності новий технічний регламент, але можливий перехід на 16-дюймові...

Детальніше

Mercedes хотів би запросити нідерландця – Вольфф

Тото Вольфф сказав, що Mercedes «хотів би мати» Макса Ферстаппена наступного сезону, але визнав,...

Детальніше

Гран Прі Саудівської Аравії: Red Bull Racing вдруге поспіль здобула дубль

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв гонку Гран Прі Саудівської Аравії, а Серхіо Перес...

Детальніше