Автоспорт

Гран Прі Австралії: Леклер став найкращим у кваліфікації

Дата: 9 Квітня 2022
Автор: Редакція

Гонщик Ferrari Шарль Леклер здобув поул у кваліфікації Гран Прі Австралії, яка двічі зупинялась червоними прапорами.

 

Після несподіваного високого темпу McLaren у третій практиці, в якій Ландо Норріс очолив протокол із часом 1.19.117, очікувалась боротьба за поул між трьома командами. Проте ситуація розвивалась іншим шляхом.

 

Одразу скажемо, що Себастьян Феттель ледь не пропустив кваліфікацію, адже розбив машину в третій практиці.

 

 

Тим не менш, результати третьої практики виглядали так.

 

Читайте також:

Q1

Перші спроби Q1 підтвердили, що у топ-6 все ще можуть бути гонщики Ferrari, Red Bull Racing та McLaren.

 

Тим не менш, Шарль Леклер задав доволі високий темп (1.18.881), до якого суперники не змогли спочатку дотягнутись.

 

У другій спробі Макс Ферстаппен показавши 1.18.850 все ж забрав перший рядок собі, а Серхіо Перес став другим (1.18.834).

 

 

На останніх хвилинах Q1 два канадці Ленс Стролл та Ніколя Латіфі не поділили трек Альберт-Парк на своїх прогрівочних колах й розбили машини. Це буде дуже коштовний ремонт для обох рент-драйверів.

 

 

Тим не менш, пауза через червоні прапори дала змогу команді Aston Martin підготувати болід Феттеля й ми знову побачили шолом із жовто-блакитною лівреєю на трасі.

 

Сесія відновилась о 16:31 за місцевим часом.

 

На останній хвилинах розвернулась справжня боротьба за позицію в останній спробі й Кевін Магнуссен навіть обігнав два боліди (Албона та Ріккардо). Проте більшість гонщиків так й не покращила свої позиції.

 

Себастьян показав лише 18-й час й не пройшов далі. Алекс Албон був змушений зупинити машину прямо на трасі, адже команда помітила «погану телеметрію».

 

 

Таким чином, із кваліфікації вибули: пілоти Williams, Aston Martin та Магнуссен попри свої обгони.

 

Q2

Старт другого сегменту теж був відкладений для евакуації боліда Албона й кваліфікація поновилась о 16:44 за місцевим часом.

 

З першої спроби стало зрозуміло, що Ferrari має проблеми за певних умов. На вживаних шинах Soft, гонщики Скудерії були повільнішими за суперників приблизно на 0,4 с.

 

Таким чином, Ферстаппен на новій гумі показав 1.18.611, а Перес згодом 1.18.340. Але цікавіше було те, що Алонсо став третім із 1.18.815.

 

Леклер та Сайнс були лише 4-м та 8-м із колами 1.19.008 та 1.19.207.

 

Другу спробу пілоти Ferrari почали чи не першими й на новій гумі показали 2-й та 4-й результати. Проте на останніх хвилинах Шарль та Карлос зробили ще одну спробу й іспанець вийшов на 2-й рядок, а Леклер попросив новий шолом із темним візором (як й інші гонщики також).

 

Не менше боротьби було й за останні місця у топ-10, де Боттас, Цунода та Гаслі спробували переграти пілотів Mercedes та McLaren.

 

Проте, цього вікенду, схоже у Mercedes змогли знайти правильні налаштування для обох гонщиків й вони пройшли у фінал кваліфікації. Так, само як й в McLaren.

 

 

Далі не пройшли: пілоти AlphaTauri, Alfa Romeo та Мік Шумахер.

 

Q3

 

На початку фінальної частини кваліфікації сонце вже сховалось за хмари й будинки навколо та вже не заважало гонщикам.

 

Першим свій час показав Ферстаппен (1.18.399), але його одразу й на мить випередив Перес (1.18.398). Проте Макс припустився помилки в останньому повороті.

 

В той час, як інші гонщики на вживаних шинах показали свої кола з відставанням більше за 0,6 с., Фернандо Алонсо їхав із дуже гарним колом але не «вписався» в 11-й поворот через проблеми з гідравлікою. Сесія була зупинена червоними прапорами.

 

 

Але за секунду до червоних прапорів Леклер зміг показати 1.18.239 й взяв проміжний поул. А ось Сайнсу його час не зарахували.

 

Сесію відновили о 17:25 за місцевим часом.

Останні хвилини знову почались з атаки гонщиків RBR, які проїхали Альберт-Парком за 1.18.154 (Ферстаппен) та 1.18.240 (Перес).

 

Тим не менш, Леклер вже під картатий прапор покращив свій час до 1.17.868. Другий болід Ferrari явно мав проблем із налаштуваннями й програв аж 1,5 с.

 

А ось в секунду від поул-сіттера вмістились Норріс та Хемілтон, чим підтвердили свою готовність поборотись за подіум у завтрашній гонці. Расселл, Ріккардо та Окон завтра стануть цікавим челенджом для Сайнса, який теж спробує суттєво покращити свою позицію, не кажучи вже Алонсо.

 

Pos No Driver Car Q1 Q2 Q3 Laps
1 16 Charles Leclerc Ferrari 1:18.881 1:18.606 1:17.868 21
2 1 Max Verstappen Red Bull Racing RBPT 1:18.580 1:18.611 1:18.154 21
3 11 Sergio Perez Red Bull Racing RBPT 1:18.834 1:18.340 1:18.240 21
4 4 Lando Norris McLaren Mercedes 1:19.280 1:19.066 1:18.703 20
5 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:19.401 1:19.106 1:18.825 28
6 63 George Russell Mercedes 1:19.405 1:19.076 1:18.933 26
7 3 Daniel Ricciardo McLaren Mercedes 1:19.665 1:19.130 1:19.032 22
8 31 Esteban Ocon Alpine Renault 1:19.605 1:19.136 1:19.061 23
9 55 Carlos Sainz Ferrari 1:18.983 1:18.469 1:19.408 22
10 14 Fernando Alonso Alpine Renault 1:19.192 1:18.815 DNF 15
11 10 Pierre Gasly AlphaTauri RBPT 1:19.580 1:19.226 19
12 77 Valtteri Bottas Alfa Romeo Ferrari 1:19.251 1:19.410 13
13 22 Yuki Tsunoda AlphaTauri RBPT 1:19.742 1:19.424 17
14 24 Zhou Guanyu Alfa Romeo Ferrari 1:19.910 1:20.155 16
15 47 Mick Schumacher Haas Ferrari 1:20.104 1:20.465 19
16 23 Alexander Albon Williams Mercedes 1:20.135 11
17 20 Kevin Magnussen Haas Ferrari 1:20.254 11
18 5 Sebastian Vettel Aston Martin Aramco Mercedes 1:21.149 3
19 6 Nicholas Latifi Williams Mercedes 1:21.372 8
NC 18 Lance Stroll Aston Martin Aramco Mercedes DNF 2

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Райкконен вирішив повернутись в гонки

Кімі Райкконен вперше з’явиться в гонках після завершення кар’єри у Формулі 1, й у серпні...

Детальніше

Гран Прі Монако: топ-5 сюжетних ліній 2022 року

Друга черга здвоєних етапів цьогорічного сезону відбудеться цими вихідними на знаковому...

Детальніше

Гран Прі Іспанії: Тріумф Red Bull Racing та фіаско Ferrari

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв Гран Прі Іспанії, де команда Ferrari зазнала майже...

Детальніше