
Автоспорт
Напружена боротьба за перемогу на Філліп-Айленді закінчилося на користь чинного чемпіона світу. Разом із ним на подіум піднялися Кел Кратчлоу і Джек Міллер.
Австралійська гонка пройшла в кращих традиціях MotoGP – багато видовищної боротьби, часті зміни позицій і перемога Марка Маркеса. Іспанець з Honda став найсильнішим в 11-й раз у сезоні і в 55-й у кар’єрі, незважаючи на програний старт.
Він випав із трійки лідерів і на перших колах був трохи позаду, поки пелотон встигли очолити Валентино Россі і Андреа Янноне. Але незабаром Марк повернувся до трійки, коли з контактом пройшов Кела Кратчлоу і повис на хвості Маверіка Віньялеса.
Володар поула теж кепсько почав гонку і навіть був якийсь час сьомим, але досить швидко вийшов вперед. Вони з Маркесом далеко виїхали від переслідувачів – було ясно, що все вирішиться наприкінці. Марк, як й раніше, не поспішав з атакою, і лише на останньому колі вийшов вперед. Віньялес спробував контратакувати, але не втримав рівновагу.
У підсумку друге місце дісталося Кратчлоу, який саме на Філліп-Айленді рік тому потрапив у серйозну аварію, а третім, вигравши боротьбу в щільній групі, став кумир австралійських уболівальників Джек Міллер.
Свою кращу гонку в прем’єр-класу провів Франческо Баньяя, що став четвертим – до подіуму дебютанту сезону з Pramac не вистачило шести сотих. Янноне показав кращий у сезоні для cебя й Aprilia шостий результат. Між ними в протоколі розташувався Хоан Мір.
Лише слідом фінішували Андреа Довіціозо, що втратив кілька позицій через помилку на останньому колі, і Валентино Россі.
Уже після першого повороту гонка закінчилася для Данило Петруччі і Фабіо Квартараро: італієць після контакту в стартовій штовханині злетів зі свого байка та вдарився у мотоцикл французького гонщика. Обох оглянули лікарі, не знайшовши пошкоджень.
Жоан Зарко в дебютній гонці за LCR Honda фінішував 13-м, Хорхе Лоренсо став 16-м і останнім.
Позиція | # | Гонщик | Мотоцикл | Час | Відставання |
---|---|---|---|---|---|
1 | 93 | Honda | 40’43.729 | ||
2 | 35 | Honda | 40’55.142 | 11.413 | |
3 | 43 | Ducati | 40’58.228 | 14.499 | |
4 | 63 | Ducati | 40’58.283 | 14.554 | |
5 | 36 | Suzuki | 40’58.546 | 14.817 | |
6 | 29 | Aprilia | 40’59.009 | 15.280 | |
7 | 4 | Ducati | 40’59.023 | 15.294 | |
8 | 46 | Yamaha | 40’59.570 | 15.841 | |
9 | 42 | Suzuki | 40’59.761 | 16.032 | |
10 | 41 | Aprilia | 41’00.319 | 16.590 | |
11 | 21 | Yamaha | 41’07.874 | 24.145 | |
12 | 44 | KTM | 41’10.383 | 26.654 | |
13 | 5 | Honda | 41’10.487 | 26.758 | |
14 | 17 | Ducati | 41’28.641 | 44.912 | |
15 | 55 | KTM | 41’28.697 | 44.968 | |
16 | 99 | Honda | 41’49.774 | 01’06.045 | |
12 | Yamaha | 39’12.021 | 1 Lap | ||
82 | KTM | 36’58.452 | 3 Laps | ||
53 | Ducati | 04’49.459 | 24 Laps | ||
20 | Yamaha | 27 laps | |||
9 | Ducati | 27 laps |
Джерело: Motorsport.com
Кімі Райкконен вперше з’явиться в гонках після завершення кар’єри у Формулі 1, й у серпні...
Друга черга здвоєних етапів цьогорічного сезону відбудеться цими вихідними на знаковому...
Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв Гран Прі Іспанії, де команда Ferrari зазнала майже...
Залишити відповідь