Автоспорт
Гонщик Red Bull Макс Ферстаппен знову виграв гонку на Ред Булл Ринг. Проте цього разу в рамках Гран Прі Австрії, який був багатим на події.
На старті Ферстаппен без проблем пішов вперед, а Ландо Норріс не відчув пресингу від Серхіо Переса, адже мексиканця атакував Льюїс Хемілтон. Так само як Валттері Боттас опинився під тиском П’єра Гаслі.
Тим не менш розташування пілотів на першому колі сильно не змінилась, чому також посприяв схід Естебана Окона й поява автомобіля безпеки.
SAFETY CAR (LAP 2/71)
Esteban Ocon is out after being sandwiched at Turn 3 😫#AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/1zK5LnNHiu
— Formula 1 (@F1) July 4, 2021
Після швидко рестарта на 4-му колі Ферстаппен, як завжди, стримував пелотон аж до стартової лінії й це дало можливість Пересу максимально підібратися до Норріса. Перес спробував обігнати британця у першому повороті, але його витіснили за межі траси.
LAP 4/71
We're back to racing! Verstappen leads the way
Norris and Perez fight for P2, but the Red Bull goes wide and drops to P10 through the gravel!#AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/pN65OtXsLw
— Formula 1 (@F1) July 4, 2021
Мексиканець спробував ще раз у четвертому повороті, але його знову витіснили. Проте в 4-му повороті немає асфальту, адже там піщана зона безпека й Перес «провалився» одразу на 10-е місце. Тим самим, пропустив принципових суперників із Mercedes.
До 13-го кола Ферстаппен вже відірвався на 5 секунд від Норріса, який явно стримував Хемілтона. Боттас був у 3 секундах позаду напарнику, але далі до наступних гонщиків вже було аж 15 секунд розриву й це при тому, що вони були на Soft.
До речі, гонщики AlphaTauri та Aston Martin були єдиними, хто стартував на «софті» й перші вже почали піт-стопи на 14-му колі. При цьому, до 18-го кола вони всі перейшли на Hard, й опинились майже в хвості пелотону.
LAP 20/71
A nightmare lap for Norris 😫
He's hit with a five-second penalty for his incident with Perez, and then loses second to Hamilton#AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/IeglPyksR3
— Formula 1 (@F1) July 4, 2021
На 20-му колі Хемілтон все ж зміг обігнати Норріса, хоча гонщик McLaren вже не міг чинити опору в зоні DRS. В цей же час стало відомо, що Ландо отримає 5 секунд за виштовхування Переса з траси.
Штраф отримав й Юкі Цинода за перетин білої лінії під час в’їзду на піт-лейн.
Тим часом, на 24-му колі відрив Ферстаппена від Хемілтона становив вже 10 секунд й не здавалось, що він може зменшитись.
Лише на 30-му колі почались планові піт-стопи гонщиків на Medium й першим став Ріккардо. Наступного кола пішли Боттас та Норріс.
На 32-му бокси відвідав Хемілтон, а Ферстаппен отримав свій комплект свіжого Hard на 33-му колі.
При цьому, ані нідерландець, ані британець не втратили своїх позицій, а Боттас навіть обійшов Норріса, адже гонщик McLaren був змушений відбути 5-секундний штраф.
Проте після піт-стопів Хемілтон почав втрачати темп й можливою причиною стало пошкодження боліда. Команда попросила гонщика не атакувати бордюри останніх поворотів й відрив Ферстаппена зрозуміло став лише збільшуватись.
Більш того, Хемілтона навіть почав наздоганяти Боттас.
LAP 41/71
Lightning strikes twice! Leclerc goes through the gravel after he runs out of road fighting with Perez #AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/QchnibRh2i
— Formula 1 (@F1) July 4, 2021
Тим часом, на 41-му колі Леклер спробував обігнати Переса у тому ж 4-му повороті, де Норріс виштовхнув гонщика Red Bull. Але Перес мабуть вже забув, що Норрісу дали штраф за цей маневр, й тепер сам витіснив Леклера за межі траси. При цьому, порушення було більш очевидним й штраф не змусив себе чекати.
На 47-му колі ситуація між Пересом та Леклером повторилась вже у 7-му повороті й мексиканець знову отримав 5 секунд.
LAP 47/71
Perez races Leclerc hard again, and the Ferrari once again takes a trip through the gravel#AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/aH2GDe1obl
— Formula 1 (@F1) July 4, 2021
Проте більше невтішні новини з’явились для Боттаса: команда заборонила йому обганяти сповільненого Хемілтона. Й це звісно грало на руку (на командний залік) суперників, адже Норріс був за Боттасом.
Лише на 51-му колі Боттасу дозволили пройти напарника й на 52-му колі команда обміняла гонщиків позиціями. Але вже на 53-му Норріс вийшов на третє місце, обійшовши співвітчизника.
Й Хемілтон одразу поїхав за свіжим комплектом гуми Hard, як й інші гонщики, що пішли на тактику 2-х піт-стопів.
До речі, Цунода на своєму другому піт-стопі знову заїхав за білу смугу на в’їзді й знову отримав 5 секунд штрафу.
На 60-му колі другий піт-стоп вирішили зробити й для Ферстаппена, який все одно залишився першим у 7 секундах від Боттаса та 9 секундах від Норріса. Кому ж завадить бонусне очко за швидке коло?
LAP 68/71
Alonso grabs the final points-paying position in tenth#AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/M3L2HUv6LS
— Formula 1 (@F1) July 4, 2021
Проте цікавішим було те, що Рассел в цей момент обійшов Фернандо Алонсо та виїхав на 10-е місце, аби здобути такі омріяні перші очки у Ф1. Але британець на Williams не зміг втримати своє місце й іспанець повернув його до команди Alpine. До речі, команда із Гроув не здобувала очок після Гран Прі Німеччини 2019 року, де в хаотичній дощовій гонці х тоді приніс Роберт Кубіца.
Тим часом Ферстаппен впевнено довів гонку до своєї 15-ї у кар’єрі Ф1 перемоги й відірвався на 18 секунд від Боттаса. Норріс здобув свій 4-й подіум з відставанням 2 секунди від фіна.
Хемілтон фінішував 4-м із відставанням у 46 секунд від переможця, а позаду нього у 10 секундах Сайнс зміг випередити Переса на останньому колі.
Ріккардо приїхав на 7-у позицію, а Леклер, Гаслі та Алонсо замкнули топ-10.
LAP 71/71
DRAMA on the final lap, as Raikkonen and Vettel collide fighting over P12#AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/Z7iwK4ylm1
— Formula 1 (@F1) July 4, 2021
На останньому колі Райкконен спробував атакувати 11-у позицію Рассела в 4-му повторі, але невдало. Більш того, при виході з повороту фін не помітив Феттеля, який хотів обійти повільну Alfa Romeo. Але боліди зіткнулись й вилетіли у пісочну зону безпеку. Феттель там й залишився, а Райкконен дотягнув до фінішу й став 16-м.
Таким чином, Ферстаппен (182 очок) збільшив свою перевагу у заліку пілотів до 32 очок від Хемілтона (150 очок). Red Bull Racing також зміцнила своє лідерство у Кубку конструкторів (286 очок проти 242 очок).
Pos | Driver | Time/Retired | PTS |
---|---|---|---|
1 | 1:23:54.543 | 26 | |
2 | +17.973s | 18 | |
3 | +20.019s | 15 | |
4 | +46.452s | 12 | |
5 | +57.144s | 10 | |
6 | +57.915s | 8 | |
7 | +60.395s | 6 | |
8 | +61.195s | 4 | |
9 | +61.844s | 2 | |
10 | +1 lap | 1 | |
11 | +1 lap | 0 | |
12 | +1 lap | 0 | |
13 | +1 lap | 0 | |
14 | +1 lap | 0 | |
15 | +1 lap | 0 | |
16 | +1 lap | 0 | |
17 | DNF | 0 | |
18 | +2 laps | 0 | |
19 | +2 laps | 0 | |
NC | DNF | 0 |
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.
У 2026 році набуде чинності новий технічний регламент, але можливий перехід на 16-дюймові...
Тото Вольфф сказав, що Mercedes «хотів би мати» Макса Ферстаппена наступного сезону, але визнав,...
Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв гонку Гран Прі Саудівської Аравії, а Серхіо Перес...
Залишити відповідь