Автоспорт

Гран Прі Австрії: Леклер виграв домашню гонку Red Bull

Дата: 10 Липня 2022
Автор: Роман Галімон

Гонщик Ferrari Шарль Леклер виграв основну гонку Гран Прі Австрії, яка була переповнена подіями та несподіваними відмовами техніки.

 

Перед стартом гонки над трасою зібрались хмари, які загрожували перетворити перегони в дощові. Проте до картатого прапору лише помаранчеві хмари заважали пілотам розгледіти асфальтове полотно в Шпільберзі.

 

На старті Ферстаппен впевнено відірвався від Леклера, за яким почалась щільна боротьба.

 

Сайнс явно програв старт Расселлу й гонщик Mercedes зайняв внутрішній радіус у першому повороті, витіснивши червоний болід за межі траси. Карлос зміг повернути собі позицію до третього повороту й тут вже на Расселла «навалився» Перес.

 

 

Серхіо пробував випередити Джорджа в четвертому повороті, але боліди торкнулись й болід Red Bull Racing опинився в гравійній пастці. Мексиканець доїхав до боксів й замінив шини на Hard, але виїхав вже останнім. Пізніше Расселл отримав 5-секудний штраф за цей інцидент.

 

Вчорашня боротьба між Хемільтоном та Шумахером продовжилась й в неділю. Проте тепер Мік вже на початку гонки випередив вчорашнього кривдника. Однак, на 15-му колі британець знову випередив німця.

 

На 8-му колі Леклер почав наздоганяти Ферстаппена, а на 10-му колі монегаск зробив першу спробу обгону.

 

Макс сказав команді, що довго не протримається, але лише на 12-му колі Шарль зміг вийти в лідери (наприкінці зони DRS в 4-му повороті).

 

 

На 13-му колі Red Bull Racing вирішила закликати Ферстаппена в бокси й нідерландець виїхав на 8-му місці, отримавши гуму Hard.

 

Після цього в гонці почалась справжня перша хвиля піт-стопів: Шумахер, Норріс, Окон, Магнуссен – всі переходили на Hard.

 

На 18-му колі топ-10 виглядала так: Леклер, Сайнс, Хемільтон, Ферстаппен, Стролл, Цунода, Чжоу, Алонсо, Феттель та Окон. Хоча Максу не знадобилось багато часу обійти Хемільтона й піднятись на 3-е місце (в 19-ти секундах від лідера).

 

В той час, як Ферстаппен почав штампувати швидкі кола, Ferrari вирішила застосувати стратегічний план «Е» (тобто плани А, В, C та D вже не підходили). Й це зрозуміло, адже якби Скудерія закликала обох своїх гонщиків, то вони б виїхали позаду Макса (за 2 кола він скоротив відставання ще на 2 секунди).

 

В кінці топ-10 теж розвернулась цікава боротьба між Чжоу, Алонсо, Норрісом та двома Haas. Шини у Чжоу та Алонсо явно не тримали трасу, але гонщики спробували протриматись скільки могли й влаштували гарне протистояння.

 

 

На 27-му колі Леклер заїхав у бокси за Hard та віддав лідерство Сайнсу, але лише на одне коло. Обидві Ferrari отримали Hard й виїхали другим й четвертим (між ними був Хемільтон без піт-стопа).

 

Хемільтон заїхав в бокси на 29-му колі й виїхав 5-м позаду Стролла та Окона. Перший наступного кола теж звернув в бокси, а Естебана вдалось обігнати перед третім поворотом.

 

Таким чином, на 30-му колі «десятка» виглядала так: Ферстаппен, Леклер, Сайнс, Хемільтон, Окон, Магнуссен, Шумахер, Норріс, Расселл та Ріккардо. Перес був змушений зупинитись в боксах через пошкодження боліда.

 

 

На 33-му колі Леклер майже без опору обійшов Ферстаппена, адже на цей момент було видно що Ferrari тримає траєкторію значно краще за Red Bull.

 

Гоночна дирекція теж не сиділа без діла й почала штрафувати гонщиків за виїзд за межі траси. Гаслі та Норріс першими отримали 5 секунд.

 

На 37-му колі, в той час як Сайнс почав наздоганяти Ферстаппена, Red Bull вирішила поставити новий комплект Hard нідерландцю. Дует Ferrari очолив гонку, а Макс став третім із відставанням 25 секунд від лідера та перевагою в 6 секунд над Хемільтоном.

 

 

В цей же момент (на 40 колі) гонка ледь не закінчилась для Феттеля, який опинився на узбіччі четвертого повороту, куди його відправив Гаслі, котрий (також як Расселл) отримав пізніше 5-секундний штраф.

 

До 48-го кола більшість гонщиків зробити другі піт-стопи, але Скудерія вирішила не закликати своїх пілотів, хоча Ферстаппен скоротив відставання до 17 секунд.

 

На 50-му колі Леклер все ж заїжджає в бокси й Сайнс знову очолює гонку на одне коло. Шарль швидко скорочує відставання в дві секунди від Макса й на 53-му колі випереджає суперника та виходить в лідери.

 

 

Єдиним гонщиком, який отримав Medium на фінальний сегмент гонки, став Хемільтон. Метою команди було очко за найшвидше коло.

 

 

В той час, як здавалось що Сайнс наздоганяє Ферстаппена, двигун на Ferrari не витримав й спалахнув. Іспанець був змушений зупинитись в 4-му повороті 58 кола, а на трасі з’явилась віртуальна машина безпеки.

 

 

Цим скористались Леклер та Ферстаппен, які отримали нові Medium на «безкоштовному» піт-стопі.

 

Палаючу Ferrari швидко погасили й прибрали з траси, а перегони були відновлені на 60 колі.

 

Шарль був попереду Макса в 4-х секундах, але тепер гонщики мали однакову гуму Medium. Хемільтон був у 37 секундах позаду лідера.

 

На 62-му колі «десятка» виглядала так: Леклер, Ферстаппен, Хемільтон, Расселл, Окон, Шумахер, Магнуссен, Норріс, Ріккардо та Албон.

 

Останні кола стали черговим випробуванням для Ferrari, адже педаль акселератора почала «збоїти» на боліді Леклера. Враховуючи, що сигнал від педалей тепер передається через провода, а не на пряму, то відмова могла статися в будь-який момент.

 

Тим не менш, Шарль зміг доїхати до фінішу першим та вперше цього сезону переміг не з поул-позиції (до речі, двічі випередивши Ферстаппена в гонці).

 

Макс фінішував другим, але заробив на Гран Прі Австрії достатньо очок (враховуючи спринт), аби зберегти впевнене лідерство в чемпіонаті.

 

Хемільтон фінішував третім й це вже його третій подіум поспіль. Звичайно, проблеми Ferrari та Red Bull Racing полегшили роботу суперникам.

 

Расселл вивів свій болід на 4-ту позицію, де з комфортною перевагою фінішував перед Оконом.

 

Після перших очок в Сільверстоуні, Шумахер продовжив збирати бали в скарбничку команди, як й Магнуссен, котрий фінішував 8-м. Гонщиків Haas розділив лише Норріс.

 

Замкнули призову «десятку» Ріккардо та Алонсо, який обігнав на останніх колах Албона та Боттаса.

 

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

McLaren готова розірвати угоду Ріккардо заради Піастрі

Команда Формули 1 McLaren офіційно повідомила Даніеля Ріккардо, що наступного року має намір...

Детальніше

Ferrari пояснила суперечливу стратегію Леклера в Угорщині

Команда Ferrari пояснила, чому перевела Шарля Леклера на шини Hard під час гонки Гран Прі...

Детальніше

Алонсо переходить до Aston Martin з 2023 року

Фернандо Алонсо приєднався до Aston Martin, підписавши багаторічну угоду з командою Формули 1 з 2023...

Детальніше