
Автоспорт
Гонщик Ferrari Шарль Леклер виграв основну гонку Гран Прі Австрії, яка була переповнена подіями та несподіваними відмовами техніки.
Перед стартом гонки над трасою зібрались хмари, які загрожували перетворити перегони в дощові. Проте до картатого прапору лише помаранчеві хмари заважали пілотам розгледіти асфальтове полотно в Шпільберзі.
На старті Ферстаппен впевнено відірвався від Леклера, за яким почалась щільна боротьба.
Сайнс явно програв старт Расселлу й гонщик Mercedes зайняв внутрішній радіус у першому повороті, витіснивши червоний болід за межі траси. Карлос зміг повернути собі позицію до третього повороту й тут вже на Расселла «навалився» Перес.
Russell 📻
"Nothing I could do. He (Perez) just turned into me"#AustrianGP #F1 pic.twitter.com/dWf2V4VCfT
— Formula 1 (@F1) July 10, 2022
Серхіо пробував випередити Джорджа в четвертому повороті, але боліди торкнулись й болід Red Bull Racing опинився в гравійній пастці. Мексиканець доїхав до боксів й замінив шини на Hard, але виїхав вже останнім. Пізніше Расселл отримав 5-секудний штраф за цей інцидент.
Вчорашня боротьба між Хемільтоном та Шумахером продовжилась й в неділю. Проте тепер Мік вже на початку гонки випередив вчорашнього кривдника. Однак, на 15-му колі британець знову випередив німця.
На 8-му колі Леклер почав наздоганяти Ферстаппена, а на 10-му колі монегаск зробив першу спробу обгону.
Макс сказав команді, що довго не протримається, але лише на 12-му колі Шарль зміг вийти в лідери (наприкінці зони DRS в 4-му повороті).
LAP 12/71
What a move from Leclerc!
He's through at Turn 4 and leads the race.#AustrianGP #F1 pic.twitter.com/qXgTgeEZsy
— Formula 1 (@F1) July 10, 2022
На 13-му колі Red Bull Racing вирішила закликати Ферстаппена в бокси й нідерландець виїхав на 8-му місці, отримавши гуму Hard.
Після цього в гонці почалась справжня перша хвиля піт-стопів: Шумахер, Норріс, Окон, Магнуссен – всі переходили на Hard.
На 18-му колі топ-10 виглядала так: Леклер, Сайнс, Хемільтон, Ферстаппен, Стролл, Цунода, Чжоу, Алонсо, Феттель та Окон. Хоча Максу не знадобилось багато часу обійти Хемільтона й піднятись на 3-е місце (в 19-ти секундах від лідера).
В той час, як Ферстаппен почав штампувати швидкі кола, Ferrari вирішила застосувати стратегічний план «Е» (тобто плани А, В, C та D вже не підходили). Й це зрозуміло, адже якби Скудерія закликала обох своїх гонщиків, то вони б виїхали позаду Макса (за 2 кола він скоротив відставання ще на 2 секунди).
В кінці топ-10 теж розвернулась цікава боротьба між Чжоу, Алонсо, Норрісом та двома Haas. Шини у Чжоу та Алонсо явно не тримали трасу, але гонщики спробували протриматись скільки могли й влаштували гарне протистояння.
LAP 25/71
Five cars heading up to Turn 3
Who gets there first?! #AustrianGP #F1 pic.twitter.com/ukOfDkiKaK
— Formula 1 (@F1) July 10, 2022
На 27-му колі Леклер заїхав у бокси за Hard та віддав лідерство Сайнсу, але лише на одне коло. Обидві Ferrari отримали Hard й виїхали другим й четвертим (між ними був Хемільтон без піт-стопа).
Хемільтон заїхав в бокси на 29-му колі й виїхав 5-м позаду Стролла та Окона. Перший наступного кола теж звернув в бокси, а Естебана вдалось обігнати перед третім поворотом.
Таким чином, на 30-му колі «десятка» виглядала так: Ферстаппен, Леклер, Сайнс, Хемільтон, Окон, Магнуссен, Шумахер, Норріс, Расселл та Ріккардо. Перес був змушений зупинитись в боксах через пошкодження боліда.
LAP 32/71
Leclerc seizes his chance at Turn 3 and re-takes the lead! #AustrianGP #F1 pic.twitter.com/8okopNBImj
— Formula 1 (@F1) July 10, 2022
На 33-му колі Леклер майже без опору обійшов Ферстаппена, адже на цей момент було видно що Ferrari тримає траєкторію значно краще за Red Bull.
Гоночна дирекція теж не сиділа без діла й почала штрафувати гонщиків за виїзд за межі траси. Гаслі та Норріс першими отримали 5 секунд.
На 37-му колі, в той час як Сайнс почав наздоганяти Ферстаппена, Red Bull вирішила поставити новий комплект Hard нідерландцю. Дует Ferrari очолив гонку, а Макс став третім із відставанням 25 секунд від лідера та перевагою в 6 секунд над Хемільтоном.
LAP 40/71
Gasly and Vettel come together rounding Turn 4 and Vettel goes spinning into the gravel.
The German has got going again. Gasly, meanwhile, has been given a 5-second penalty for the causing the collision.#AustrianGP #F1 pic.twitter.com/UMKVeNL13I
— Formula 1 (@F1) July 10, 2022
В цей же момент (на 40 колі) гонка ледь не закінчилась для Феттеля, який опинився на узбіччі четвертого повороту, куди його відправив Гаслі, котрий (також як Расселл) отримав пізніше 5-секундний штраф.
До 48-го кола більшість гонщиків зробити другі піт-стопи, але Скудерія вирішила не закликати своїх пілотів, хоча Ферстаппен скоротив відставання до 17 секунд.
На 50-му колі Леклер все ж заїжджає в бокси й Сайнс знову очолює гонку на одне коло. Шарль швидко скорочує відставання в дві секунди від Макса й на 53-му колі випереджає суперника та виходить в лідери.
LAP 53/71
Leclerc is back in front again!
Verstappen fends him off into Turn 3 but Leclerc makes the faster exit and speeds past his rival 👏#AustrianGP #F1 pic.twitter.com/To4eleSJMY
— Formula 1 (@F1) July 10, 2022
Єдиним гонщиком, який отримав Medium на фінальний сегмент гонки, став Хемільтон. Метою команди було очко за найшвидше коло.
LAP 58/71
Drama. An engine failure for Sainz. He's out of the race.#AustrianGP #F1 pic.twitter.com/WDPKmvRxqm
— Formula 1 (@F1) July 10, 2022
В той час, як здавалось що Сайнс наздоганяє Ферстаппена, двигун на Ferrari не витримав й спалахнув. Іспанець був змушений зупинитись в 4-му повороті 58 кола, а на трасі з’явилась віртуальна машина безпеки.
LAP 59/71
Leclerc and Verstappen both pit under the Virtual Safety Car
They return in P1 and P2. We are racing again.#AustrianGP #F1 pic.twitter.com/dEjFvCeQqM
— Formula 1 (@F1) July 10, 2022
Цим скористались Леклер та Ферстаппен, які отримали нові Medium на «безкоштовному» піт-стопі.
Палаючу Ferrari швидко погасили й прибрали з траси, а перегони були відновлені на 60 колі.
Шарль був попереду Макса в 4-х секундах, але тепер гонщики мали однакову гуму Medium. Хемільтон був у 37 секундах позаду лідера.
На 62-му колі «десятка» виглядала так: Леклер, Ферстаппен, Хемільтон, Расселл, Окон, Шумахер, Магнуссен, Норріс, Ріккардо та Албон.
Останні кола стали черговим випробуванням для Ferrari, адже педаль акселератора почала «збоїти» на боліді Леклера. Враховуючи, що сигнал від педалей тепер передається через провода, а не на пряму, то відмова могла статися в будь-який момент.
Тим не менш, Шарль зміг доїхати до фінішу першим та вперше цього сезону переміг не з поул-позиції (до речі, двічі випередивши Ферстаппена в гонці).
Макс фінішував другим, але заробив на Гран Прі Австрії достатньо очок (враховуючи спринт), аби зберегти впевнене лідерство в чемпіонаті.
Хемільтон фінішував третім й це вже його третій подіум поспіль. Звичайно, проблеми Ferrari та Red Bull Racing полегшили роботу суперникам.
Расселл вивів свій болід на 4-ту позицію, де з комфортною перевагою фінішував перед Оконом.
Після перших очок в Сільверстоуні, Шумахер продовжив збирати бали в скарбничку команди, як й Магнуссен, котрий фінішував 8-м. Гонщиків Haas розділив лише Норріс.
Замкнули призову «десятку» Ріккардо та Алонсо, який обігнав на останніх колах Албона та Боттаса.
RACE CLASSIFICATION
Leclerc's third win of the season 👏#AustrianGP #F1 pic.twitter.com/ippQFhcNQa
— Formula 1 (@F1) July 10, 2022
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.
Команда Формули 1 McLaren офіційно повідомила Даніеля Ріккардо, що наступного року має намір...
Команда Ferrari пояснила, чому перевела Шарля Леклера на шини Hard під час гонки Гран Прі...
Фернандо Алонсо приєднався до Aston Martin, підписавши багаторічну угоду з командою Формули 1 з 2023...
Залишити відповідь