Автоспорт

Гран Прі Бахрейну: Хемілтон виграв тригодинну гонку з моторошною аварією Грожана

Дата: 29 Листопада 2020
Автор: Роман Галімон

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон виграв неймовірну нічну гонку Гран Прі Бахрейну, яка переривалась червоними прапорами через моторошну аварію Ромена Грожана.

 

Прогнози на дощ так й не збулись й гонка почалась за сухих умов.

Читайте також:

 

На старті Льюїс Хемілтон пішов у відрив, а Валттері Боттас провалився аж на чотири місця. Поганим стартом фіна скористалися спочатку Ферстаппен та Перес. А потім Албону й Ріккардо затисли гонщика Mercedes й пройшли у першому повороті.

 

 

Проте гонка була терміново зупинена, коли болід Haas Ромена Грожана вилетів із траси в огорожу, де одразу загорівся. Після контакту з Квятом, машину направило під прямим кутом у «рейки», де просто розірвало на дві частини. Були видно, що монокок був повністю вирваний, а частина боліда залишилась з іншого боку металевого бар’єру.

 

В той час як машина була обнята полум’ям, француз дивом зміг вибратись неушкодженим. На повторах були видно, що каркас безпеки й Halo спрацювали, адже гонщик «пройшов» крізь металевий бар’єр майже неушкодженим.

 

 

Команда пізніше повідомила, що гонщик отримав невеликі опіки на руках і щиколотках й відправлений до лікарів із підозрою на зламані ребра.

 

 

Гоночній дирекції знадобились майже півтори години для заміни бар’єру, в той час як гонщики переглядали повтор старту та аварію Грожана на піт-лейн, де їх зупинила машина безпеки.

 

 

Під час цієї зупинки Ландо Норрісу зокрема змінили переднє антикрило, яке він зломив під час контакту у перших поворотах.

 

Рестарт гонки відбувся о 18:35 за місцевим часом й гонщики були змушені повернутись на позиції за коло до того, як гонка була зупинена. А отже Боттасу, зокрема, повернули дві позиції.

 

 

Пілоти почали третє коло гонки зі стартових позицій, але вже у восьмому повороті автомобіль безпеки з’явився на трасі, адже Квят став причиною перевороту боліда Ленса Стролла, якому деякий час довелось висіти до низу головою, поки його паски безпеки не відстебнули медики з машини безпеки.

 

 

Пізніше росіянина покарали 10-секундним штрафом.

 

Рестарт відбувся на 9-му колі, але до цього часу Боттас був змушений відвідати бокси, адже команда помітила уламки, що застрягли в боліді фіна.

 

Хемілтон втретє спокійно пішов у відрив, а Ферстаппен потрохи відставав від британця. Проте за третє місце Переса була щільна боротьба: Албон, Норріс, Окон, Леклер та Сайнс йшли майже в секунді один від одного.

 

Завдяки DRS Сайнс та Ріккардо змогли «розібратись» з Леклером, як й гонщики AlphaTauri пізніше. Паралельно й Феттель скаржився на «некерованість» боліда, але німець був на останніх місцях.

 

Цікаво, що гонщики на Medium почали робити піт-стопи несподівано рано. Зокрема, Хемілтон віддав лідерство Ферстаппену на 20-му колі, а той же Леклер піднявся на 6-е місце після піт-стопів своїх вищезгаданих «кривдників».

 

При цьому, Сайнс піднявся на третє місце завдяки довшому відрізку на Soft.

 

Ферстаппен заїхав у бокси на 21-му колі й повернув першу позицію Хемілтону, проте перейшов на відміну від британця на Hard.

 

Майже одразу все ж заїхав у бокси й Сайнс. Він виїхав вже п’ятим після Хемілтона, Ферстаппена, Переса та Албона, який до речі обійшов Гаслі у «принциповій» боротьбі за місце у програмі RBR.

 

Після цього гонка фактично «заспокоїлась». Хемілтон, що їхав на Medium, був попереду Ферстаппена й Переса на Hard. Далі були Албон, Норріс й Сайнс на Medium.

 

Проте на 35-му колі Ферстаппен запустив чергову хвилю піт-стопів зі спробою підрізати лідерів. Однак на відміну від RBR, у Mercedes провели зупинку Хемілтона бездоганно й британець повернувся на трасу прямо перед Пересом без втрати першої позиції.

 

Перес наступного кола теж відвідав бокси й виїхав позаду гонщиків McLaren, які пізніше теж були змушені робити піт-стопи й опинились вже за Албоном. Хоча Алекс все ж зміг обійти Сайнса до його піт-стопа.

 

Другий гонщик RBR намагався дістати Переса, але за десять кіл до фінішу, коли відрив до мексиканця вже був 3 секунди, Алекс повідомив, що його задні шини «закінчились».

 

В той же час, Ферстаппен (за десять кіл до фінішу) зробив «безкоштовний» піт-стоп та отримав свій комплект шин, аби здобути додатковий бал за швидке коло в гонці.

 

На останніх колах, Перес спокійно їхав на третьому місці й навіть встиг пожартувати над своєю командою, чи не заснули вони, бо радіообмін деякий час був між ними відсутній. Проте за три кола до фінішу, болід Racing Point задимився, а потім й загорівся, як не намагався Серхіо дотягнути болід до фінішу.

 

 

На трасі з’явився автомобіль безпеки, під яким гонщики й фінішували. До цього моменту, Сайнс зміг обійти Гаслі, але наздогнати Норріса вже зі зрозумілих причин не зміг.

 

Хемілтон довів гонку до перемоги, а гонщики RBR опинились на подіумі. Гонщики McLaren стали 4-м та 5-м. У другій п’ятірці опинились Гаслі, гонщики Renault, Боттас та Леклер.

 

Наступна гонка відбудеться вже за тиждень й також на трасі Бахрейну, але в іншій конфігурації.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

Поділитися
Теги

Одна відповідь до “Гран Прі Бахрейну: Хемілтон виграв тригодинну гонку з моторошною аварією Грожана”

  1. Тарас сказав:

    Дякую за розгорнутий огляд. Слідкую разом з вами

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Гран Прі Іспанії: Хемілтон здобув 100-й поул

Кваліфікація почалась із затримкою у 10 хвилин, адже маршали наводили лад у бар’єрах після...

Детальніше

Гран Прі Португалії: Хемілтон беззаперечно переміг у Портімау

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон провів впевнену гонку Гран Прі Португалії, яку завершив 97-ю...

Детальніше

Гран Прі Португалії: Боттас здобув поул у Портімау

Гонщик Mercedes Валттері Боттас стартуватиме першим у недільній гонці Гран Прі...

Детальніше