Автоспорт

Гран Прі Британії: Сайнс виграв свою першу гонку Ф1

Дата: 3 Липня 2022
Автор: Роман Галімон

Гонщик Ferrari Карлос Сайнс здобув свою першу перемогу в Формулі 1 й сталось це на Гран Прі Британії.

 

На відміну від попередніх днів погода в неділю стала абсолютно привітною та сонячною. Отже команди та пілоти могли вже не зважати на дощову складову.

На старті Макс Ферстаппен, якому на болід поставили Soft, з легкістю обійшов Карлоса Сайнса (на Medium). Фактично, у топ-10 на м’якій гумі був лише Макс та Ніколя Латіфі.

 

Також одне місце, вже на користь Льюїса Хемільтона, втратив Шарль Леклер. Таким чином після перших поворотів топ-5 виглядала так: Ферстаппен, Сайнс, Хемільтон, Леклер, Алонсо, Перес, Норріс, Латіфі, Боттас та Ріккардо.

 

Проте позаду лідерів вже в першому повороті сталась велика аварія й гонка була зупинена червоними прапорами.

 

Гоночна дирекція довгий час не видавала відео повтору аварії, але було зрозуміло, що в ній були задіяні: Джордж Расселл, Гуань Чжоу, Естебан Окон, Алекс Албон та Юкі Цунода.

Пізніше з’явилось й відео, де Расселл спочатку врізався в Гаслі, але гонщика Mercedes розвернуло й кинуло на Чжоу. Від удару болід Alpha Romeo перевернуло й він догори колесами вилетів з траси й зупинився навіть поза шинними бар’єрами, які мали зупинити машину.

 

Позаду цього інциденту Боттас сильно заблокував колеса й змусив гальмувати Албона, в якого в’їхав Феттель й відправив болід Алекса в стіну на стартовій прямій. За кілька розворотів болід Williams пошкодив машини Окона та Цуноди.

 

Тим не менш, боліди Окон та Цунода змогли повернутись в бокси самотужки (фактично на трьох колесах), а ось Расселл зупинився на трасі й залишив кокпіт. Пізніше Джордж довго сперечався з гоночним делегатом Ф1, що він має вийти на рестарт, хоча його болід привезли в бокси на евакуаторі.

 

Після того, як стало зрозуміло, що з Чжоу все добре й він доправлений до медичного центру, гоночна дирекція оголосила, що перегони будуть відновлені в стартовому порядку, який був визначений кваліфікацією, адже гонщики не встигли проїхати одне повне коло до червоних прапорів.

 

 

Рестарт відбувся о 15:56 за місцевим часом й на виїзді з піт-лейн довелось переставляти боліди, адже Сайнс знову очолив пелотон, який за протоколом вже пройшов 2 кола. Хемільтону довелось віддати аж дві позиції.

 

Цікаво, що Сайнс та Ферстаппен отримали нові комплекти Medium, а отже всі команди змінили свою тактику для другого старту.

 

 

Гонка рестартувала зі стартової решітки й цього разу Сайнс, хоч й важко, але вистояв у боротьбі за перше місце. Проте позаду них Перес та Леклер теж влаштували своє змагання, в якому врешті-решт кращим став Шарль, а Серхіо втратив частину переднього антикрила.

 

Монегаск одразу пішов в атаку на Ферстаппена, але Макс жорстко «закрив хвіртку». Перес в цей же час вирішив їхати в бокси за новим крилом й виїхав останнім.

 

На 6-му колі Хемільтон відіграв програне місце й обігнав Норріса.

 

Таким чином, топ-10 виглядала так: Сайнс, Ферстаппен, Леклер, Хемільтон, Норріс, Алонсо, Гаслі, Цунода, Окон та Латіфі.

 

 

На 9-му колі стало зрозуміло, що Ферстаппен незабаром почне атаку на Сайнса, адже нідерландець увійшов у зону DRS іспанця. Проте знадобилось лише одне коло, аби Макс вийшов вперед: чи то вітер Сільверстоуна, чи то помилка Карлоса, але болід Ferrari виїхав за межі траси й повернувся вже другим.

 

В цей же час два боліди AlphaTauri трохи відвернули на себе увагу, адже не поділили поворот й втратили місця в топ-10.

 

 

Проте вже на 13-му колі увага була знову на лідерах: Ферстаппен отримав повільний прокол й змушений пропустити дві червоні Ferrari та відправитись в бокси.

 

 

Лідер Red Bull отримав новий комплект Medium й виїхав 6-м. Проте й після цього гонщик продовжив жалітися на машину та поведінку підвіски. За припущеннями, болід отримав пошкодження днища, котрі впливали на аеродинаміку.

 

Таким чином, Сайнс знову очолив гонку, але Леклер був одразу за ним, а Хемільтон за 5 секунд позаду почав штампувати швидкі кола.

 

Після довгого радіообміну Ferrari вирішила відповісти на загрозу від Хемільтона й закликала Сайнса на піт-стоп на 20 колі. Іспанець отримав Hard та виїхав 3-м в 16 секундах від британця.

 

Тим часом, наступними колами Хемільтон продовжував наближатись до Леклера, в той час як Ферстаппен програвав лідерам дві секунди на колі й «провалився» вже на 7 місце.

 

На 24-му колі Макс ще раз відвідав бокси й виїхав на Hard та пропустивши ще й Феттеля, став 8-м.

 

На 26-му колі Ferrari закликала Леклера за Hard й Хемільтон став лідером гонки. Монегаск виїхав позаду Сайнса в 2-х секундах, а відставання іспанця від Льюїса було 17 секунд.

 

Хемільтон спробував створити достатній відрив, аби повернутись лідером після піт-стопу, але гонщики Ferrari теж йшли в темпі британця.

 

 

На 31-му колі Скудерія вирішила поміняти Сайнса та Леклера місцями, адже Хемільтон дійсно міг виїхати перед ними після зупинки.

 

Лише на 34-му колі Льюїс заїхав у бокси й через невелику затримку із заміною шин британець все ж виїхав позаду червоних болідів у 6 секундах.

 

Топ-10 виглядала на цей момент так: Леклер, Сайнс, Хемільтон, Перес, Норріс, Алонсо, Феттель, Ферстаппен, Окон та Шумахер.

 

В цей же час Леклеру вже ніхто не заважав почати штампувати швидкі кола й це при тому, що частина переднього крила на його Ferrari була зруйнована на рестарті через контакт із Пересом.

 

На щастя чи на жаль, але Сайнса попросили трохи збавити темп й економити пальне, адже якщо його буде недостатньо для післягоночних перевірок, то результат можуть анулювати.

 

 

Проте вже на 39-му колі все змінюється, коли Окон зупиняється на старій стартовій прямій, й на трасі з’являється сефеті-кар.

 

Ferrari та Mercedes встигають закликати Сайнса та Хемільтона за Soft, але Леклер залишається на Hard. Перес та Ферстаппен теж отримали Soft, як й багато інших гонщиків.

 

Порядок за сефеті-кар був такий: Леклер, Сайнс, Хемільтон, Перес, Алонсо, Норріс, Феттель, Магнуссен, Ферстаппен та Шумахер. З 2-го до 6-го місця всі були на Soft.

 

 

На 43-му колі відбувся рестарт й хоча в першому повороті обгонів не сталось, проте Сайнс все ж обійшов Леклера, який явно втрачав темп на Hard. За ними Перес зміг випередити Хемільтона.

 

Сайнс одразу почав відриватись, але позаду них відбулась справжня мішанина: Леклер, Перес та Хемільтон влаштували неймовірну гарну розбірку за подіумні місця.

 

Врешті-решт, найкращим в цій боротьбі став Перес, а Леклер ще деякий час стримував Хемільтона, але на останніх колах Ferrari вже не могла тримати темп конкурентів на Soft.

 

На останньому колі Сайнс спробував підтвердити свою перемогу найкращим колом й з відривом майже 4 секунди здобув свою першу перемогу в кар’єрі Ф1.

 

 

На подіумі з ним були Перес та Хемільтон.

 

Леклер опинився першим поза подіумом й вистояв попри тиск Алонсо та Норріса. За ними на відстані фінішували Ферстаппен та Шумахер, який здобув свої перші очки в кар’єрі Ф1.

 

Феттель та Магнуссен замкнули призову десятку.

 

 

Ферстаппен все ще доволі комфортно лідирує в особистому заліку, але за ним доволі рівно йдуть Перес, Леклер та Сайнс.

 

Хемільтон за довгий час може похвалити болід Mercedes, який й показав найкраще коло в гонці, й тепер британець починає наздоганяти свого напарника.

 

Отже боротьба пожвавлюється на всіх рівнях. Майбутній етап в Австрії вже наступного тижня може підтвердити чи спростувати побачені в Сільверстоуні тенденації.

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

McLaren готова розірвати угоду Ріккардо заради Піастрі

Команда Формули 1 McLaren офіційно повідомила Даніеля Ріккардо, що наступного року має намір...

Детальніше

Ferrari пояснила суперечливу стратегію Леклера в Угорщині

Команда Ferrari пояснила, чому перевела Шарля Леклера на шини Hard під час гонки Гран Прі...

Детальніше

Алонсо переходить до Aston Martin з 2023 року

Фернандо Алонсо приєднався до Aston Martin, підписавши багаторічну угоду з командою Формули 1 з 2023...

Детальніше