Автоспорт
Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв гонку на Міжнародній трасі ім. Енцо та Діно Феррарі в Імолі, яка почалась під дощем й зупинялась червоними прапорами.
Перед початком гонки пройшов дощ, а на саму гонку прогнозувалось його посилення. Більш того, болід Себастьяна Феттель заїхав в бокси після прогрівочного кола, де його обслуговували «занадто довго» за що отримав пізніше штраф.
Sebastian Vettel will start from the pit lane
Gasly, Ocon, Schumacher and Mazepin all start on wet tyres#ImolaGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/EqZoaHjpB5
— Formula 1 (@F1) April 18, 2021
Тим менш, німець отримав нові налаштування на дощ, але був змушений стартувати з боксів.
Й, можливо, це було правильним рішенням, адже Шарль Леклер розвернув свій болід вже на прогрівочному колі в намаганні розігріти гуму. Проте монегаск зміг повернутись й виїхав на своє стартове місце.
На старті Ферстаппен гарно зреагував й почав одразу атакувати Хемільтона. До першої шикани гонщики підійшли разом й Макс жорстко закрив внутрішній радіус та «витіснив» Льюїса на бордюри на виході.
A sublime start for Max, as Lewis takes damage over the kerbs 👀#ImolaGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/Z180Zw0LuY
— Formula 1 (@F1) April 18, 2021
Бордюри в Імолі дуже високі й болід Mercedes отримав сильний удар по днищу, а передній спойлер втратив крайку.
Проте вже на першому колі було чимало вильотів й один із них завершився розбитою машиною Латіфі. Ніколя вилетів всередині кола, а потім намагався повернутись й потрапив на непоступливого Мазепина, який розвернув болід Williams прямо в стіну. Для канадця це був кінець, а на трасу виїхала машина безпеки.
⚠️ SAFETY CAR DEPLOYED (LAP 1/63)⚠️
Latifi makes contact with Mazepin and hits the wall #ImolaGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/9FYWkMKdvp
— Formula 1 (@F1) April 18, 2021
На 4-му колі Мік Шумахер в режимі «сефеті-кара» активно прогрівав гуму на стартовій прямій, але не втримав машину й відбив передній спойлер у видовищному розвороті. При цьому сталося це на виїзді з піт-лейн й дирекція закрила бокси, що змусило гонщика Haas їхати два кола без «носу».
Після 6 кіл гонщиків все ж відпустили вперед й виявилось, що Хемільтон не може переслідувати Ферстаппена, а на британця навіть почав «насідати» Леклер, який ще до машини безпеки випередив Переса.
При цьому Перес отримав 10-секундний штраф за випередження суперників під час сефеті-кара, коли вилетів у гравій й поступився 2 позиціями, які одразу вирішив собі повернути.
Тим часом, у гонці до 13-го кола вималювалась наступна картина: Ферстаппен збудував від Хемільтона відрив у 4 с, Леклер був далі ще на відстані 10 с. Перес жалівся на кермо й програвав 25 с напарнику.
LAP 9/63
Norris makes his way past Gasly for sixth 💪#ImolaGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/khbNtbkzvV
— Formula 1 (@F1) April 18, 2021
Гонщики McLaren змогли вирватись із паровозику Гаслі, який продовжував їхати на повністю дощових шинах до 15 кола, й ставав легкою здобиччю для суперників. Після свого піт-стопу француз виїхав передостаннім.
LAP 16/63
Gasly finally comes in to switch out his worn wet tyres, dropping down to P18#ImolaGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/e5sRTrFHTn
— Formula 1 (@F1) April 18, 2021
Сайнс після намагався наздогнати гонщиків McLaren, але на перших колах постійно помилявся, але утримував 7-е місце попереду Стролла, Боттаса та Расселла.
На 17-му колі McLaren вирішила попросити Ріккардо поступитися Норрісу, адже молодий британець стверджував, що має кращий темп. Й вже за кілька кіл Ландо відірвався від Даніеля на 5 секунд.
На 23-му колі Aston Martin вирішила ризикнути першою й закликала Феттеля за сліками, але одразу стало відомо, що німець отримає й штраф «stop&go» за те, що команда не встигла підготувати болід у дозволений час до старту (за 5 хв. до зелених ліхтарів із машиною вже заборонено працювати).
На 28-му колі лідери теж вирішили робити заміну гуми й першим заїхав Ферстаппен, а Хемілтон залишився на одне коло на трасі, аби вийти вперед. Проте на піт-стопі британця виникла проблема з переднім правим колесом й Льюїс виїхав позаду Макса.
Лідери Red Bull та Mercedes почали обганяти цілу купу колових (серед яких був й Боттас), але у 7-му повороті (при спробі обігнати Рассела) Хемілтон вилетів та зачепив бар’єр, пошкодивши переднє крило. Тим не менш, британець повернувся в бокси й виїхав 9-м.
Частково не втратити Хемілтону багато місць «допомогли» жовті прапори після аварії Боттаса та Расселла. Гонщик Williams намагався обійти болід Mercedes до першої шикани, але фін «не помітив» маневру британця (який є також гонщиком програми Mercedes) й змусив Джорджа виїхати на траву (й це на високій швидкості).
⚠️ SAFETY CAR (LAP 33/63) ⚠️
Russell and Bottas have a huge coming together into Tamburello and are both out of the race
Both drivers are out of the car and okay#ImolaGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/Y0xWuGm8Mb
— Formula 1 (@F1) April 18, 2021
Як наслідок болід FW43B розвернуло й направило у болід W12. Машини були повністю зруйновані, а гонка зупинена червоними прапорами на 33 колі, поки маршали прибирали уламки.
🚩 RED FLAG 🚩
The race is suspended as the clean-up operation begins#ImolaGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/JPv4ehGOjr
— Formula 1 (@F1) April 18, 2021
Гонку було відновлено о 16:25 за місцевим часом, але колових випустили трохи раніше, аби вони змогли повернутись в коло та не заважати лідерам на рестарті.
Гоночна дирекція вирішала проводити рестарт «з ходу» й Ферстаппен ледь не втратив першу позицію в останніх поворотах, коли занадто агресивно прогрівав шини.
🚦GREEN FLAG! (LAP 35/63) 🚦
We go racing again, and Verstappen leads!
Norris snatches P2 from Leclerc!#ImolaGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/JP7mKw53ko
— Formula 1 (@F1) April 18, 2021
Тим не менш, нідерландець впевнено повів пелетон із 35-го кола, а ось позаду нього на друге місце одразу вийшов Норріс, який випередив Леклера в тому місці, де зіткнулись Боттас та Расселл.
А ось Перес не зміг нагнати монегаска й втратив свою четверту позицію на користь Сайнса, коли болід Red Bull розвернуло в 6-му повороті. Мексиканець ледь виїхав з гравію та став 14-м.
LAP 38/63
Perez spins off and drops to P14 💔#ImolaGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/lYYinqkN6F
— Formula 1 (@F1) April 18, 2021
Коли дозволили використовувати DRS, Хемілтон «повернувся» до гонки й обігнав Стролла, а на 43-му колі й Ріккардо. Таким чином, британець вийшов на 5-у позицію, позаду Ферстаппена, Норріса, Леклера та Сайнса.
На 50-му колі Хемілтон наздогнав та обігнав Сайнса, на 55-му колі Леклера (коли той «втратив» свій DRS), та на 60-му колі – Норріса. Всі обгони відбулись в одному місці, де зазнали аварії Боттас та Расселл.
LAP 60/63
Hamilton finally gets past Norris for second#ImolaGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/jfbzqqvhQs
— Formula 1 (@F1) April 18, 2021
Тим не менш, до Ферстаппена було вже 20 секунд й до кінця гонки розрив майже не змінився.
Фініш гонки відзначився черговим розворотом Мазепина та технічним сходом Феттеля, який на початку гонки скаржився на систему «безпровідних» гальм, а під кінець отримав проблему з коробкою передач.
Макс вперше виграв гонку в Італії, а до нього на подіуму приєднались Хемілтон та Норріс. Гонщики Ferrari увійшли до топ-5.
Your final classification from a crazy race around Imola!#ImolaGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/XBAYz0mlES
— Formula 1 (@F1) April 18, 2021
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.
У 2026 році набуде чинності новий технічний регламент, але можливий перехід на 16-дюймові...
Тото Вольфф сказав, що Mercedes «хотів би мати» Макса Ферстаппена наступного сезону, але визнав,...
Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв гонку Гран Прі Саудівської Аравії, а Серхіо Перес...
Залишити відповідь