Автоспорт

Гран Прі Франції: топ-5 подій п’ятниці

Дата: 23 Липня 2022
Автор: Редакція

Команди Формули 1 провели перші п’ятничні практики на 12-му етапі сезону 2022 року в рамках Гран Прі Франції й ось перші висновки.

 

Після двох 60-хвилинних тренувань поки жодна команда не стала явним лідером, що добре для гоночного вікенду.

 

1. Ferrari виглядає потужно у кваліфікаційному темпі

На папері Ferrari виглядає дуже, дуже сильно. Вони очолили обидва тренування, зайнявши два перші рядки у FP2, завдяки чому італійська команда обійшла конкурентів більш ніж на півсекунди. Ще більш вражаючим було те, що Карлос Сайнс зміг показати свій кращий час на шостому колі заїзду на м’яких шинах.

 

Але після аналізу, їхня перевага над Red Bull у кваліфікації зменшилася до трохи більше десятої частки секунди. З огляду на те, що Макс Ферстаппен програв через помилку в одному з поворотів, ситуація завтра буде щільнішою.

 

Ferrari має значну перевагу в повільних і середньошвидкістних поворотах, але їх добре наздоганяє Red Bull у швидкісних поворотах, як Signes.

 

Відповідно до цього ж аналізу, Скудерія програє Red Bull у гоночному темпі приблизно на 0,1 с за коло. Сайнс більше зосереджувався на довгих заїздах, оскільки він не боротиметься за поул через штраф за заміну двигуна (який, ймовірно, зростатиме з додатковими змінами й відсуватиме його на кінець стартової решітки).

 

Обидва гонщики Ferrari після заїздів зазначили, що команді ще є над чим працювати. Отже, за одну ніч стайні треба гарно додати, аби покращити загальну картину.

 

2. Red Bull має перевагу в гоночному темпі

Red Bull не гнався за першим часом у протоколі, але враховуючи спекотні умови, які очікуються протягом вихідних, що зробить управління шинами більш важливим, ніж зазвичай, важливо, що вони були настільки сильними на довгих заїздах.

 

Дані свідчать про те, що вони лише на десяту частину випереджають Ferrari за цим показником, але Леклер сказав, що він був вражений часом кола Ферстаппена на довгій дистанції, і на піт-лейн поширюється думка, що Red Bull може стати лідером, коли кількість палива буде однаковою.

 

Очікується, що за низького рівня палива Red Bull має покращити своє положення в неділю. Наразі Ферстаппену було важко знайти гарний баланс і він боровся з недостатньою поворотністю в першому секторі. У його напарника Серхіо Переса була ще одна провальна п’ятниця, оскільки «проблеми» завадили йому отримати більше часу за низького рівня палива.

 

Тим не менш, гонщики Red Bull залишаються претендентами на поул-позицію та лідерство в гонці, мають найкращу швидкість на прямій, й цього сезону постійно доводять, що можуть зробити хороший крок з п’ятниці в суботу – тож очікуйте, що вони та Ferrari боротимуться за поул і перемогу.

 

3. Mercedes ближче до основної боротьби

Велика частина розмов на вихідних Гран Прі Франції зводилася до того, що Mercedes має запропонувати більш серйозну загрозу двом провідним командам Формули 1 на трасі Поль Рікар. Припускалось, що більш гладка поверхня, високошвидкісна схема траси та сонячні умови повинні зіграти свої переваги в цьому важкому сезоні.

 

І коли команда привезла серію оновлень, це лише підтримало ці розмови. Відповідно до протоколу, вони здавалися ближчими – і, безумовно, є третьою найкращою командою, – але за аналізом, «срібні стріли» досить сильно відстали.

 

Це могло б пояснити, чому Джордж Расселл після практик сказав, що вони не були такими швидкими, як сподівалися, тоді як Льюїс Хемілтон вважає, що вони відстали від минулої гонки. Команда теж була розчарована тим, що з повними баками не було того темпу, який очікувався.

 

З огляду на це, W13 був другим найкращим автомобілем у середньошвидкісних поворотах, лише на частку поступався другому найкращому Red Bull на низькошвидкісних, і майже зрівнявся з двома найкращими командами у високошвидкісних.

 

Тим не менш, Хемілтон оптимістично налаштований та хоча взяти участь у боротьбі за подіум.

 

4. Оновлення McLaren виглядає хорошим кроком

McLaren привезла до Франції найбільший із усіх пакетів, це їхнє перше значне оновлення з часів Барселони: Даніель Ріккардо отримав його в FP1, а вже разом із Ландо Норрісом випробували його у другій сесії.

 

Обидва гонщики поки визнали, що їм потрібно більше часу, щоб зрозуміти автомобіль, оскільки він поводиться інакше, але вважається, що початкові ознаки позитивні, а налаштування є кроком вперед, можливо, до півсекунди залежно від типу треку.

 

Згідно з аналізом, команда була четвертою найшвидшою з точки зору кваліфікаційного моделювання, на цілих 0,2 с попереду найближчих конкурентів з AlphaTauri, так що Q3 з обома автомобілями є реальною перспективою.

 

Гоночний темп не такий хороший, і вони відстають від Alpine, але якщо їм вдасться швидко впоратися з новим пакетом і ґрунтуючись на їхній хорошій формі на трасі минулого року, є всі шанси, що вони змагатимуться за дуже сильне місце та очки.

 

5. Alpine і AlphaTauri – фаворити в центрі

Дует AlphaTauri, П’єр Гаслі та Юкі Цунода, вимагали оновлень, адже останні відбулись в Імолі. Тому до Франції італійська команда привезла здоровенний новий пакет.

 

Вони запустили його на машині Гаслі в FP1, щоб отримати можливість порівняння, і крок був вражаючим, особливо на одному колі. Команда додала його до машини Цуноди в FP2, і загалом, схоже, тепер вони претендують на те, щоб обидві машини потрапили в Q3.

 

З гоночним темпом складніше, але вони боротимуться з Alpine і McLaren – тому цільовими будуть очки, принаймні з одним болідом, після трьох гонок без результатів.

 

Вони зіткнуться з жорсткою конкуренцією з боку Alpine, яка продовжила свій невпинний поштовх до розвитку, додавши нових оновлень для домашньої гонки. Команда із Енстоуна особливо добре виглядає в гоночному темпі, займаючи четверте місце в аналізі.

 

Потрібно попрацювати над балансом, адже для всіх спекотні умови будуть складними. Проте Alpine також планує встановити одну модернізацію у суботу, яка, як вони сподіваються, принесе ще більше продуктивності.

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

 

Джерело: сайт Формули 1

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

McLaren готова розірвати угоду Ріккардо заради Піастрі

Команда Формули 1 McLaren офіційно повідомила Даніеля Ріккардо, що наступного року має намір...

Детальніше

Ferrari пояснила суперечливу стратегію Леклера в Угорщині

Команда Ferrari пояснила, чому перевела Шарля Леклера на шини Hard під час гонки Гран Прі...

Детальніше

Алонсо переходить до Aston Martin з 2023 року

Фернандо Алонсо приєднався до Aston Martin, підписавши багаторічну угоду з командою Формули 1 з 2023...

Детальніше