
Автоспорт
Гонщик Ferrari Шарль Леклер став найкращим в Барселоні, де відбувається Гран Прі Іспанії.
На перший сегмент кваліфікації гонщики не поспішали, адже погода в Барселоні була чудова й дозволяла командам обмежитись однією спробою. Тим більше, всі виступали на м’якому компаунді Soft.
Серхіо Перес поставив перший орієнтир (1.20.447), який майже одразу покращив Макс Ферстаппен (1.20.091).
За кілька хвилин Карлос Сайнс покращив результат Q1 до 1.19.892 й після цього Шарль Леклер очолив перший сегмент – 1.19.861.
Цікаво, що цього вікенду в команді Mercedes привезли нові технічні рішення, які дозволили гонщикам підвищити свій темп. Результат – Льюїс Хемільтон та Джордж Расселл непогано провели практики й показали 4-й та 5-й час в першій спробі Q1. «Срібні стріли» навіть випередили Переса.
Лише Кевін Магнуссен зміг протиснутись між Хемільтоном та Расселом у Q1, в той час як й Мік Шумахер, який отримав нову коробку передач після інциденту в FP3, вийшов аж на 10-е місце.
Q1 CLASSIFICATION 👀#SpanishGP #F1 pic.twitter.com/eWjCg9HHaw
— Formula 1 (@F1) May 21, 2022
А ось кваліфікацію були змушені завершити: Феттель, Алонсо, Стролл, Албон та Латіфі.
При цьому Алонсо явно постраждав від трафіку перед фінальною спробою.
Другий сегмент гонщики теж не поспішали починати й залишали піт-лейн доволі повільно, адже вочевидь намагались не перегріти шини до початку швидкого кола. Це призводило до того, що на виїзді з піт-лейну утворювались «корки». Гоночна дирекція була змушена втрутитись й заборонила такі дії.
Першими свою спробу здійнили пара болідів Mercedes: Хемільтон – 1.19.794, Расселл – 1.19.470.
Цікаво, що основні претенденти на поул виїхали на вживаному Soft й показали результати з 3-го до 7-го. Кращим з них був Перес – 1.19.830.
У другій спробі Ferrari та Red Bull вже поїхали на новому комплекті й результат прийшов: Ферстаппен (1.19.219) та Сайнс (1.19.453) вийшли в лідери.
А ось кваліфікацію були змушені залишити Норріс, Окон, Цунода та пілоти AlphaTauri.
Q2 CLASSIFICATION
Mick Schumacher gets into Q3 for the first time 👏#SpanishGP #F1 pic.twitter.com/bNv3MyvE7M
— Formula 1 (@F1) May 21, 2022
При цьому Норріс показав результат у топ-10, але його видалили за порушення меж траси.
Таким чином, Шумахер-молодший вперше в кар’єрі пройшов до фіналу кваліфікації Ф1.
Враховуючи обмеженість часу в фіналі кваліфікації, гонщики одразу поспішили на трек, аби встигнути зробити дві спроби кваліфікаційного кола.
Першим свою першу спробу завершив Хемільтон (1.19.664) але його одразу перевершив Сайнс (1.19.423), а потім й Ферстаппен (1.19.073). А ось Леклер в передостанньому повороті втратив контроль над своєю Ferrari та, після розвороту, поїхав одразу в бокси.
Leclerc spins off at the end of his first flying lap
He's back in the pits and will get one more chance to nail a quick one #SpanishGP #F1 pic.twitter.com/1rrEWQLo4W
— Formula 1 (@F1) May 21, 2022
Тим часом, Перес (1.19.486) та Расселл (1.19.603) теж обійшли час Льюїса.
На другу спробу, очікувано, першим виїхав Леклер, який намагався залишити собі час на дві спроби, якщо раптом одна з них буде скасована чи зіпсована.
Шарль проїхав свою спробу безпомилково й впевнено здобув поул Гран Прі Іспанії.
В той же час Ферстаппен повідомив про втрату потужності й команда попросила гонщика заїхати в бокси.
Сайнс зміг покращити свій показник, але не обійшов лідера Red Bull. А ось Расселл на останній спробі показав 4-й результат та відсунув Переса на 5-те стартове місце.
Хемільтон також покращився й завдяки цьому опинився попереду Боттаса.
Магнуссен програв поул-сіттеру майже секунду, Ріккардо вирішив не виїжджати на другу спробу взагалі, а Шумахер став останнім в топ-10.
Rally legend @CSainz_oficial presents Charles Leclerc with his fourth @pirellisport Pole Position Award of the season 👏#SpanishGP #F1 pic.twitter.com/78FmaeXjVj
— Formula 1 (@F1) May 21, 2022
Для Леклера це вже 4-й поул в цьому сезоні (й 13-й в кар’єрі), якій ставить його у вигідну позицію в боротьбу за можливу 5-у перемогу в Ф1 завтра.
Pos | Driver | Q1 | Q2 | Q3 |
---|---|---|---|---|
1 | 1:19.861 | 1:19.969 | 1:18.750 | |
2 | 1:20.091 | 1:19.219 | 1:19.073 | |
3 | 1:19.892 | 1:19.453 | 1:19.166 | |
4 | 1:20.218 | 1:19.470 | 1:19.393 | |
5 | 1:20.447 | 1:19.830 | 1:19.420 | |
6 | 1:20.252 | 1:19.794 | 1:19.512 | |
7 | 1:20.355 | 1:20.053 | 1:19.608 | |
8 | 1:20.227 | 1:19.810 | 1:19.682 | |
9 | 1:20.549 | 1:20.287 | 1:20.297 | |
10 | 1:20.683 | 1:20.436 | 1:20.368 | |
11 | 1:20.838 | 1:20.471 | ||
12 | 1:20.880 | 1:20.638 | ||
13 | 1:20.707 | 1:20.639 | ||
14 | 1:20.719 | 1:20.861 | ||
15 | 1:20.476 | 1:21.094 | ||
16 | 1:20.954 | |||
17 | 1:21.043 | |||
18 | 1:21.418 | |||
19 | 1:21.645 | |||
20 | 1:21.915 |
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.
Гран Прі Британії почався зі справжньої британської погоди у першій практиці, але небо...
Формула 1 заявила, що коментарі, зроблені колишнім керівником Ф1 Берні Екклстоуном на захист...
Команда AlphaTauri підтвердила продовження контракту П’єра Гаслі на наступний сезон Формули...
Залишити відповідь