
Автоспорт
Друга черга здвоєних етапів цьогорічного сезону відбудеться цими вихідними на знаковому Гран Прі Монако.
Напередодні однієї з найгламурніших подій року, ось кілька тем, які мають стати заголовками у Князівстві.
Іноді гонщики просто виграють на певних трасах, а на інших це так просто не виходить. Але коли йдеться про домашню гонку, то це питання стає ще більш гострим.
Леклер є найуспішнішим гонщиком Формули 1 з Князівства Монако, але, незважаючи на те, що він провів дитинство на вулицях Монте-Карло, які використовуються для траси, Шарль ще жодного разу не фінішував у домашній гонці.
За свою кар’єру в Ф1, яка розпочалася з його дебюту в Alfa Romeo у 2018 році, його постійно переслідували невдачі вдома. Навіть у Формулі 2, коли він фінішував з поулу, він був змушений зійти, й потім у спринтерській гонці не досяг значного прогресу.
У Ferrari він не зміг вийти з Q1 після командної помилки в 2019 році, а у 2020 році гонку було скасовано через пандемію. Минулого сезону монегаск здобув поул-позицію, але в кваліфікації розбив болід, який команда відремонтувала до гонки, але технічні проблеми так й не дали можливості стартувати гонщику.
Наче цього було недостатньо, Леклер зазнав відмови гальм під час гонки на класичному боліді Ferrari Нікі Лауди на початку цього місяця, через що він розбився в Rascasse.
Після сходу на попередньому етапі в Барселоні, Леклер просто змушений перервати свою смугу невдач.
Незважаючи на те, що в цьому сезоні Леклер здобув чотири поул-позиції, Монако, безумовно, буде нелегким завданням для Леклера. Ferrari та Red Bull поки боролися лише між собою, маючи найшвидший болід на різних етапах, але тепер для них з’явилася нова загроза.
Mercedes нарешті зробили крок вперед, про який вони говорили протягом тривалого часу: Джордж Рассел здобув четверте місце в кваліфікації та фінішував третім в Іспанії, а Льюїс Хемільтон був найшвидшим гонщиком наприкінці гонки, поки не зіткнувся з проблемою надійності.
Більш того, Рассел висловив свою впевненість в тому, що Mercedes буде ще сильнішою у Монако, де відсутність високих швидкостей має означати, що команди менше боротимуться з розхитуваннями, ніж на інших треках. Це саме та область, у якій Mercedes, здається, досягла явного прогресу, розкривши набагато більший темп у боліді.
Все це вказує на те, що три команди в Монако матимуть шанс боротися за поул-позицію.
Незалежно від того, чи боротимуться вони за поул, чи вихід з Q1, всім гонщикам потрібна буде абсолютна впевненість у своїх болідах на тісній та звивистій трасі, де навіть невелика перевага матиме значення.
У Формулі 1 є небагато більш видовищних місць, ніж проходження болідами біля бар’єрів на абсолютній межі під час кваліфікаційного заїзду в Монако в пошуках зайвої тисячної секунди.
При цьому, кожний гонщик та глядач пам’ятає, що найменша помилка може виявитися катастрофічною, адже сесія швидко може закінчиться в стіні й зруйнувати підготовку до гонки.
Й найголовніше, жодна кваліфікаційна сесія не має більшого значення, ніж у Монако, і дивитися це фантастично.
За регламентом 2022 року боліди Ф1 стали ще більшими, ніж у попередні роки, а також є певні аспекти, які ускладнили роботу гонщиків.
Одним з аспектів є кермування на низькій швидкості, оскільки вони важчі за своїх попередників і створюють притискну силу по-різному. Це означає, що з ними складніше впоратися на низькошвидкісних ділянках, а з них, по суті, й складається Монако.
Крім того, поки гонщики вже звикли до нових болідів на багатьох різних трасах, Монако потребуватиме подальшої адаптації від пілотів, аби відіграти більше часу на колі.
Також варто додати той факт, що нові більші колеса, запроваджені цього року, призвели до зменшеної видимості спереду, і гонщикам буде ще складніше розгледіти апекс, який зазвичай визначається бар’єром.
Монако без того був достатньо жорстким у минулому, то цього року трек стане ще більшим випробуванням.
Будь-яку гонку, як правило, дощ може лише прикрасити, але перегони в Монако під дощем стають справжньою лотереєю. І вгадайте, що говорить прогноз погоди на ці вихідні…
Остання дощова гонка була в 2016 році, коли Даніель Ріккардо втратив перемогу через повільний піт-стоп, хоча домінував у перегонах.
Можна згадати й інші найпам’ятніші гонки в Монако під дощем: Олів’є Паніс переміг із 14-го місця на старті в 1996 році (а фінішувало в гонці лише три боліди); Ален Прост на McLaren стримав атаки Айртона Сенни на Toleman у скороченій гонці в 1984 році.
Багаторічна традиція буде порушена на Гран Прі Монако. Вільні тренування не відбудуться в четвер, а будуть проведені у п'ятницю, як й на "звичайних" Гран Прі #MonacoGP 🇲🇨 #F1 pic.twitter.com/D8JUHB8yZl
— F1-Ukraine (@F1Ukraine) May 25, 2022
Звісно, загроза зливи в неділю може зникнути до початку гонки, але Гран Прі Монако точно подарує багато емоцій всім учасникам та вболівальникам.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.
Гран Прі Британії почався зі справжньої британської погоди у першій практиці, але небо...
Формула 1 заявила, що коментарі, зроблені колишнім керівником Ф1 Берні Екклстоуном на захист...
Команда AlphaTauri підтвердила продовження контракту П’єра Гаслі на наступний сезон Формули...
Залишити відповідь