Автоспорт

Гран Прі Саудівської Аравії: Перес виграв гонку попереду Ферстаппена

Дата: 19 Березня 2023
Автор: Редакція

Гонщик Red Bull Racing Серхіо Перес виграв гонку Гран Прі Саудівської Аравії та втримав позаду себе напарника Макс Ферстаппена. 

 

Майже всі пілоти топ-10 стартували на Medium й лише Льюїс Хемільтон обрав Hard. 

 

 

Фернандо Алонсо майже ідеально почав гонку й вже у першому повороті обійшов Серхіо Переса. Проте майже одразу з’явилось повідомлення, що іспанець неправильно розташував свій болід на старті й пізніше йому було призначено штраф у 5 секунд. 

 

На третій позиції залишився Джордж Расселл, а Ленс Стролл обійшов Карлоса Сайнса й став 4-м. Найбільше постраждав Оскар Піастрі, який зламав переднє крило, й після піст-стопу став останнім поруч із Норрісом. 

 

Як тільки увімкнули DRS Перес одразу обійшов Алонсо наприкінці прямої старт-фініш на 4-му колі.  

 

За цей же час Леклер на Soft зміг піднятись на 9-му позицію, а Ферстаппен на 11-му (з новим Medium). 

 

До 10-го кола Леклер обігнав Окона та Хемільтона, який виляв на прямій та отримав чорно-білий прапор, а Ферстаппен обійшов Чжоу та Гаслі став 9-м. 

 

Таким чином топ-10 виглядала так: Перес, Алонсо, Расселл, Стролл, Сайнс, Окон, Леклер, Хемільтон, Ферстаппен, Гаслі. 

 

Боттас першим почав справжню хвилю піт-стопів на 10-му колі, перейшовши на Hard, проте гонщики першої десятки не спостерігали падіння зчеплення на своїх шинах й залишались на треку. 

 

Лише на 14-му колі Стролл відвідав бокси й отримав Hard, й таким чином Сайнс вийшов на 4-е місце. Леклер та Ферстаппен, попередньо випередивши Окона, стали 5-м та 6-м. В цей момент Макс відстав від напарника на 21 секунду. 

 

Сайнс змінив гуму на 16-му колі й зміг випередити Стролла, коли повернувся 9-м на трасу (також на Hard). 

 

На 17-му колі в бокси заїхав Леклер й перейшов також на Hard. При цьому монегаск також виїхав попереду Стролла. 

 

Проте позиція канадця вже не була важливою, адже він був змушений зупинитись на треку за наказом команди. Вочевидь, перегрів на старті все ж дався в знаки. 

 

Й хоча Стролл зупинився за межами рельс безпеки, на трасі з’явився автомобіль безпеки. Сталось це через те, що гоночна дирекція фіксувала положення датчика GPS таким, що він перебував на треку.  

 

Лідери почали закликати своїх гонщиків: Перес, Алонсо (зі штрафом 5 секунд), Расселл й Ферстаппен отримали Hard. А Хемільтон перейшов на Medium. 

 

Під час дії сефеті-кар топ-10 виглядала так: Перес, Алонсо, Расселл, Ферстаппен, Сайнс, Хемільтон, Леклер, Цунода, Окон та Гаслі. 

 

Рестарт відбувся на 21-му колі, але у топ-10 змін не відбулось. Лише колом пізніше Хемільтон обійшов Сайнса. 

 

Деякий час здавалось, що Хемільтон зможе наздогнати Ферстаппена, який застряг за Расселом, проте як тільки увімкнули DRS, Макс впевнено пройшов Джорджа, а потім й Фернандо. 

 

 

На 26-му колі розрив між Пересом та Ферстаппеном становив 5,3 секунд й лідер Red Bull їхав на пів секунди швидше напарника. 

 

Наступними колами фактично розгорнулась боротьба напарників: Перес намагався не підпустити Ферстаппена ближче 5 секунд, а Расселл не хотів пропускати Хемільтона, який був на м’якішій гумі й обидва намагались дотягнутись до третього місця Алонсо. 

 

На 37-му колі Боттас єдиним заїхав на третю хвилю піт-стопів, але ніхто на ним не послідував. Фін виїхав із боксів останнім. Нові шини Soft мали надати йому перевагу перед суперниками, але пошкодження боліду не дали цього зробити. 

 

 

За десять кіл до фінішу гонщики Red Bull Racing вирішили підвищити інтригу й почали по черзі повідомляти про технічних гремлінів у боліді: Ферстаппену не подобався шум, а Пересу “довга” педаль гальм. 

 

В цей же час Алонсо відстав від лідера на 15 секунд, а ситуація між Расселом та Хемільтоном стабілізувалась у вигляді розриву в 3 секунди. Гонщики Mercedes не могли кинути виклик єдиному боліду Aston Martin. 

 

За 5 кіл до фінішу команда Red Bull Racing викликала деяке непорозуміння у Переса, коли мексиканця попросили їхати повільніше (мабуть аби зберегти машину й мотор). Проте, з цих перемовин Перес зрозумів, що Ферстаппен не збирається скидати темп й попередив команду, що він боротиметься лише за перемогу. 

 

 

Перес зміг втримати відрив до самого фінішу й ледь не очолив особистий залік серед пілотів, але Ферстаппен на останньому колі здобув очко за найшвидше коло. 

 

Таким чином, Серхіо Перес здобув п’яту перемогу в Ф1, а Ферстаппен допоміг команді отримати дубль.  

 

Алонсо фінішував третім на подіумі, хоча на фініші був змушений додати швидкості, аби можливий штраф у 5 секунд не позбавив його третього місця. Під час відбування першого штрафу, команда доторкнулась до боліда й це ще може вплинути на кінцевий результат. 

 

Після фінішу стало відомо, що Алонсо отримав 10 секундний штраф й втратив подіум.

 

 

Проте ще пізніше команда скористалась правом на перегляд рішення й було вирішено повернути іспанцю третє місце.

 

 

Отже топ-10 Гран Прі Саудівської Аравії виглядає так:

 

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Алонсо отримав штраф за аварію Расселла на Гран Прі Австралії

Гонщик Aston Martin Фернандо Алонсо отримав штрафний час після перегонів в Австралії за...

Детальніше

Гран Прі Австралії: сенсаційна перемога Сайнса та схід Ферстаппена

Гонщик Ferrari Карлос Сайнс виграв гонку Гран Прі Австралії лише за два тижні після своєї...

Детальніше

Гран Прі Австралії: Ферстаппен несподівано виграв кваліфікацію

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен несподівано здобув поул в Мельбурні, хоча у практичних...

Детальніше