
Автоспорт
Гонщик Mercedes Валттері Боттас виграв поул-позицію на Трасі Америк та стартуватиме з першого ряду Гран Прі США разом із Себастьяном Феттелем, який програв лише 0,012 секунди.
Читайте також:
У першому сегменті Шарль Леклер виїхав майже одразу після відкриття піт-лейн, аби перевірити налаштування Ferrari з порожнім баком та новим Soft. Монегаск показав 1.34.696 та очолив протокол, адже на той момент на трасі працювали лише гонщики Williams та Haas.
Але вже за кілька хвилин Алекс Албон та Ландо Норріс змогли посунити монегаска, а пізніше всіх цих гонщиків обійшов й Карлос Сайнс (1.33,916).
Коли ж на трасі виїхали гонщики Mercedes, то Хемілтон показав час 1.33,454, а за ним розташувались Макс Ферстаппен та Валттері Боттас. Феттель показав лише четвертий час з відставанням 0,312, але свою гуму німець зіпсував ще у першому повороті, де перегальмував.
В останній спробі, коли мова вже йшла про зону вильоту, Норріс «вистрелив» із часом 1.33,353 та очолив Q1, а гонщики Williams разом із пілотами Alfa Romeo та Серхіо Пересом вибули з подальшої боротьби.
У другому сегменті гонщики Mercedes та Ferrari виїхали на Medium, й вся ця четвірка вклалася у 1.33,1. Проте у Red Bull вирішили розділити стратегію гонщиків: Ферстаппен на Medium теж проїхав коло за 1.33,1, а Албон на Soft з часом 1.32,898 очолив Q2.
Цікаво, що у другій спробі, коли навіть гонщики Mercedes перестрахувалися та виїхали на Soft, пілоти Скудерії все одно виїхали на Medium. І цього вистачило, аби Леклер та Феттель показали найкращі результати в Q2, хоча Хемілтон та Боттас скинули швидкість, аби не стартувати на м’якій гумі.
При цьому, Хемілтон завадив Ферстаппену, який теж вже не поспішав показати найшвидше коло на Soft. Враховуючи, що тут ще був «замішаний» й Квят, який повертався на трасу та підрізав Хемілтона, то стюарди залишили цей інцидент «без подальших дій».
У фінал кваліфікації не пройшли: гонщики Haas, Строл, Квят та Хюлькенберг.
Перша спроба гонщиків у третьому сегменті почалася з дуже щільних результатів: Боттас (1.32,029), Феттель (1.32,041), Ферстаппен (1.32,191), Леклер (1.32,227). Лише Хемілтон трохи відстав через кілька помилок (1.32,321), а Албон традиційно опинився шостим (1.32,548).
При чому, Боттас зміг побити рекорд траси, а у другій спробі лише Ферстаппен та Леклер змогли покращити свій час, але не позиції.
Пілоти McLaren, здається, боролися лише між собою, адже Ріккардо та Гаслі програли їм майже пів секунду.
Це перша поул-позиція Боттаса в Остіні, але завтра чекає цікава боротьба, адже Red Bull вже розподілила гонщиків на різні стратегії, а стратеги Mercedes неодноразово показували, що можуть виводити своїх гонщиків на перші позиції.
Позиція | Пілот | Команда | Час | Відставання | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Mercedes | 01’32.029 | |||
2 | Ferrari | 01’32.041 | 00.012 | ||
3 | Red Bull |
01’32.096 | 00.067 | ||
4 | Ferrari | 01’32.137 | 00.108 | ||
5 | Mercedes | 01’32.321 | 00.292 | ||
6 | Red Bull |
01’32.548 | 00.519 | ||
7 | McLaren | 01’32.847 | 00.818 | ||
8 | McLaren | 01’33.175 | 01.146 | ||
9 | Renault | 01’33.488 | 01.459 | ||
10 | Toro Rosso |
01’33.601 | 01.572 | ||
11 | Renault | 01’33.815 | 01.786 | ||
12 | Haas | 01’33.979 | 01.950 | ||
13 | Toro Rosso | 01’33.989 | 01.960 | ||
14 | Racing Point | 01’34.100 | 02.071 | ||
15 | Haas | 01’34.158 | 02.129 | ||
16 | Alfa Romeo |
01’34.226 | 02.197 | ||
17 | Alfa Romeo | 01’34.369 | 02.340 | ||
18 | Williams | 01’35.372 | 03.343 | ||
20 | Racing Point |
01’35.808 | 03.779 | ||
19 | Williams | 01’35.889 | 03.860 |
Гонщик Ferrari Карлос Сайнс здобув свою першу перемогу в Формулі 1 й сталось це на Гран Прі...
Гонщик Ferrari Карлос Сайнс здобув свою першу в кар’єрі Формули 1 поул-позицію й сталося це на...
Гран Прі Британії почався зі справжньої британської погоди у першій практиці, але небо...
Залишити відповідь