
Автоспорт
Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен став найкращим у першому тренуванні Гран Прі Туреччини, яке відбулось на Істанбул-парку вперше з 2011 року.
На початку сесії Шарль Леклер зніс обмежувальний стовпчик й практику довелося ненадовго зупинити червоними прапорами, адже з асфальту стирчали елементи кріплення.
RED FLAG: The session is halted early in FP1
A loose bollard has caused a safety issue, which is being addressed now 👀#TurkishGP 🇹🇷 #F1 pic.twitter.com/3KbAWKeIyf
— Formula 1 (@F1) November 13, 2020
Проте й після цього пілоти Ferrari нагадували про себе, але тим, що довгий час перебували на чолі протоколу. Хоча врешті-решт представники Red Bull змогли випередити Скудерію, до того ж П’єр Гаслі вклинився між Леклером і Себастьяном Феттелем.
З пілотів Mercedes лише Валттері Боттас опинився у топ-10. Така незвична ситуація пояснюється вкрай низьким зчепленням з трасою.
Вочевидь, всі гонщики скаржилися на цю проблему, а Ферстаппен та Ландо Норріс порівняли покриття траси з льодом.
Машини часто розвертало й мало кому вдавалося проїхати швидше коло. В підсумку, Ферстаппен показав найкращий результат 1: 35.077, але цей час на десять секунд гірший рекорду турецької траси.
З технічними проблемами зіткнувся лише Карлос Сайнс, який втратив майже все тренування: його McLaren зупинився до середини сесії через збій в електросистемі.
CLASSIFICATION: END OF FP1 ⏱️
A top ten with a few surprises following the first F1 session in Istanbul since 2011#TurkishGP 🇹🇷 #F1 pic.twitter.com/1aY03cnZ0v
— Formula 1 (@F1) November 13, 2020
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.
Кімі Райкконен вперше з’явиться в гонках після завершення кар’єри у Формулі 1, й у серпні...
Друга черга здвоєних етапів цьогорічного сезону відбудеться цими вихідними на знаковому...
Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв Гран Прі Іспанії, де команда Ferrari зазнала майже...
Залишити відповідь