
Автоспорт
Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон виграв перше місце на старті Гран Прі Угорщини та здобув вже 90-у поул-позицію в кар’єрі Ф1.
Дощові хмари змусили багатьох гонщиків одразу на початку виїхати з боксів, але справжній дощ так й не пішов.
Більш того під кінець Q1 поверхня траси настільки покращилась, що Джордж Расселл зміг «вистрілити» на третє місце. Це стало сигналом для інших поліпшувати свої результати.
Читайте також:
Цікаво, що навіть Ніколя Латіфі зміг підтвердити несподівану швидкість Williams, й обидва боліди команди вперше з Гран Прі Італії 2018 року пройшли до Q2.
Проте кваліфікацію залишили гонщики Alfa Romeo, Haas та Данііл Квят. Й те, що обидва клієнти Ferrari не змогли пройти далі в кваліфікації говорить про брак потужності у сучасних двигунах із Маранелло.
На початку другого сегменту гонщики Mercedes, Racing Point та Renault спробували проїхати швидке коло на Medium.
При цьому гонщики Mercedes очолили протокол із відривом від найближчого суперника (Феттеля) на 0,870 секунди.
Цікаво, що гонщики Racing Point навіть у другій спробі виїхали на Medium. Це знову ж таки говорить про впевненість команди у своїх силах. Проте цього разу ані Перес, ані Стролл не змогли покращити свої результати, можливо через те, що трек не покращився так само як у першому сегменті.
На боліді П’єра Гаслі продовжились проблеми із сенсором, через які він вже просидів у боксах першу практику. Але гонщик AlphaTauri зміг пройти до топ-10 завдяки гарній першій спробі.
Однак, до фіналу кваліфікації не пройшли гонщики Renault, Wiliams та Алекс Албон, який жалівся по радіо, що його випустили у трафік.
Почати свої спроби у Q3 гонщики теж вирішили одразу, адже хмари знову почали трохи накрапати на Хунгароринг. Проте дощ знову не пішов.
Гонщики Mercedes знову показали, що вони на секунду швидше найкращих суперників, якими виявились пілоти Racing Point. При цьому за такої переваги Хемілтон та Боттас влаштували змагання між собою, й Льюїс перевершив напарника на 0,107 у другій спробі й встановив рекорд траси.
Цікаво, що інші гонщики навіть не змогли кинути виклик пілотам «Мерседесів» (чорних та рожевих): Ferrari відстала у першій спробі майже на дві секунди, а Ферстаппен зіткнувся з проблемами на двигуні, які ледь не коштували сходу.
Проте й у другій спробі ситуація не змінилась: хоча Феттель та Леклер змогли покращити свій час, але не змогли піднятися вище 5 та 6 позиції. Ферстаппен взагалі не покращив свій результат та стартує 7-м.
Гонщики McLaren, на диво, теж не змогли поборотись за вищі місця й будуть на старті 8-м та 9-м. А Гаслі, після виявлення проблем із двигуном, взагалі відмовився від спроб у Q3.
Отже, якщо завтра не піде дощ, то гонка в Угорщині може бути доволі прогнозованою.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.
Pos | Driver | Car | Gap |
---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m13.447s |
2 | Valtteri Bottas | Mercedes | 0.107s |
3 | Lance Stroll | Racing Point/Mercedes | 0.930s |
4 | Sergio Perez | Racing Point/Mercedes | 1.098s |
5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1.327s |
6 | Charles Leclerc | Ferrari | 1.370s |
7 | Max Verstappen | Red Bull/Honda | 1.402s |
8 | Lando Norris | McLaren/Renault | 1.519s |
9 | Carlos Sainz Jr. | McLaren/Renault | 1.580s |
10 | Pierre Gasly | AlphaTauri/Honda | – |
11 | Daniel Ricciardo | Renault | 2.214s |
12 | George Russell | Williams/Mercedes | 2.251s |
13 | Alexander Albon | Red Bull/Honda | 2.268s |
14 | Esteban Ocon | Renault | 2.295s |
15 | Nicholas Latifi | Williams/Mercedes | 3.097s |
16 | Kevin Magnussen | Haas/Ferrari | 2.705s |
17 | Daniil Kvyat | AlphaTauri/Honda | 2.757s |
18 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 2.960s |
19 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo/Ferrari | 3.059s |
20 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo/Ferrari | 3.167s |
Гонщик Ferrari Шарль Леклер став найкращим в Барселоні, де відбувається Гран Прі...
Керівник Liberty Media Грег Маффей повідомив, що нещодавно обраний мер Нью-Йорка Ерік Адамс...
У календарі Формули 1 на 2022 рік буде лише 22 етапи, а не 23, які спочатку планувалися. Тепер...
Залишити відповідь