Автоспорт

Що відомо про трасу Гран Прі Маямі?

Дата: 5 Травня 2022
Автор: Редакція

Гран Прі Маямі вже цими вихідними відбудеться на Міжнародному автодромі Маямі й варто дізнатись якомога більше про цю трасу.

 

Повернення Формули 1 до Маямі планувалось вже давно, але лише цьогоріч американська траса дебютує в календарі Ф1.

 

 

Ця звивиста вулична траса проходить навколо стадіону команди Miami Dolphins, й до прийняття рішення було представлено 36 різних проектів траси.

 

У підсумку була затверджена версія із 19 поворотами та трьома зонами DRS, на якій очікується кваліфікаційний час кола в діапазоні 1 хв. 28 с із потенційною середньою швидкістю 223 км/год.

 

 

Мало того, що існує висока швидкість і великий потенціал для обгонів, покриття траси було розроблено таким чином, щоб трек у Маямі від самого початку мав достатнє зчеплення. Крім того, в якості гонки підтримки виступить жіноча серія W.

 

Враховуючи велику напруженість навколо гоночного вікенду (тенісний турнір Miami Open, домашні матчі НФЛ «Дельфінів»), організатори подбали про спеціальну обробку поверхні треку.

 

 

Керівником FIA з експлуатації болідів Крейг Вілсон сказав: «Незвичайним аспектом є те, що траса в Маямі містить велику частку вапняку, який зазвичай не використовується для гоночних трас. Місцевий вапняк Флориди має високий вміст кремнезему, що робить його більш міцним і абразивним, ніж звичайний, тому його використовували разом із композицією гранітної суміші.

 

Асфальти для гоночних трас виробляються з вищими специфікаціями та толерантністю, ніж звичайні дорожні покриття, і напередодні Гран Прі Маямі, траса матиме спеціальну процедуру водоструминного очищення, щоб штучно зістарити поверхню траси та забезпечити їй високе зчеплення».

На швидкісному колі довжиною 5,412 кілометра гонщика також доведеться стикатися зі змінами висоти – в основному між поворотами 13 і 16 – коли траса проходить через з’їзд з автомагістралі, під різними естакадами та через нерівну поверхню. Крім того, шикана поворотів 14-15 має складний вихід на пагорб, гребінь посередині, а потім з’їзд на спуск – і це не кажучи про стіни, які знаходяться так близько до траекторії.

 

«Послідовність від повороту 11 до повороту 16 є щільною та звивистою – решта поворотів є більш типовою сумішшю повільних, середніх і високошвидкісних [поворотів]», – додав Вілсон.

 

«Таким чином, команди будуть зосереджені на своєму нормальному діапазоні більшої притискної сили. Це не буде чимось унікальним з точки зору виклику в порівнянні з діапазоном інших трас; це буде більше схоже на вуличну трасу через її тимчасовий характер. Однак, схема треку перегукується з схемою постійної траси», – додав представник FIA.

 

 

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

 

Джерело: Формула 1

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Райкконен вирішив повернутись в гонки

Кімі Райкконен вперше з’явиться в гонках після завершення кар’єри у Формулі 1, й у серпні...

Детальніше

Гран Прі Монако: топ-5 сюжетних ліній 2022 року

Друга черга здвоєних етапів цьогорічного сезону відбудеться цими вихідними на знаковому...

Детальніше

Гран Прі Іспанії: Тріумф Red Bull Racing та фіаско Ferrari

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв Гран Прі Іспанії, де команда Ferrari зазнала майже...

Детальніше