
Автоспорт
Лідер чемпіонату Формули 1 Льюїс Хемілтон може отримати штраф на стартовій решітці Гран Прі Туреччини, адже команда Mercedes розглядає стратегічну заміну двигуна.
Хемілтон перейшов на третій і останній дозволений набір основних компонентів двигуна на Гран Прі Бельгії, першій гонці після літньої перерви Формули 1.
Це означало, що йому довелося проїхати 11 Гран Прі, використовуючи цей силовий агрегат та ті, які він використовував раніше у сезоні.
Однак у команді Mercedes зізналися, що бачать ознаки ненадійності двигуна, а партнеру по команді Валттері Боттасу вже змінили силовий агрегат двічі після Спа.
Зрозуміло, що несправність під час гонки могла б бути гіршим сценарієм, ніж попереджувальна зміна та прогнозоване покарання, бо це коштуватиме очок й все одно вимагатиме заміну двигуна та штраф.
А оскільки Хемілтон має у заліку лише на два очки переваги над основним суперником, то схід у гонці міг би суттєво вплинути на результат їхньої боротьби.
«Краще не отримувати DNF через проблеми надійності», – сказав керівник команди Mercedes Тото Вольфф в інтерв’ю Sky Sports F1.
«Ви можете впоратися, якщо буде заміна, або фінішуєте навіть другим чи третім. Це було б нормально. Чемпіонат триватиме довго.
«Але якщо ви не фінішуєте, то це гірше. Отже, ми дивимось на параметри двигунів, переконавшись, що у нас немає проблем із надійністю.
Така можливість є. Коли і як, ще не вирішено».
Це рішення може виявитися значним, адже попереду ще сім Гран Прі.
Для команди Mercedes тепер лише потрібно визначити найкращий варіант, який міг би завдати найменшої шкоди.
Й, здається, Туреччина може буде найкращим треком, аби переграти Red Bull у прямому протистоянні та покращити шанси Хемільтона в гонці.
Але якщо у Mercedes впевнені, що двигун Хемілтона може прослужити довше, то тоді команда може зачекати на інший швидкісний трек.
Другий подібний варіант може з’явитись на Гран Прі Мексики, де Mercedes зазвичай програє суперникам із Red Bull, адже мексиканський трек знаходиться доволі високо над рівнем моря й двигуни дещо втрачають свою звичну потужність.
Проте новий силовий агрегат може надати Хемільтон потрібний імпульс як в Мехіко, так й в решті Гран Прі, що відбудуться наприкінці сезону Ф1.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.
Гонщик Ferrari Шарль Леклер став найкращим в Барселоні, де відбувається Гран Прі...
Керівник Liberty Media Грег Маффей повідомив, що нещодавно обраний мер Нью-Йорка Ерік Адамс...
У календарі Формули 1 на 2022 рік буде лише 22 етапи, а не 23, які спочатку планувалися. Тепер...
Залишити відповідь