
Автоспорт
Сезон Ф1 починається, як завжди, з обговорення того, яка команда найвдаліше скопіювала рішення іншої. Іноді й лідери не залишаються осторонь цих процесів.
Найпомітнішим клоном став другий (та останній) за історію болід Racing Point, яка взяла у команди Mercedes, здається, максимальну кількість дозволених для купівлі запчастин.
Команда з Сільверстоуна вже давно купує двигуни, коробки передач та задню підвіску у своїх колег з Бреклі, проте цього року вони вирішили скопіювати й передню аеродинаміку. Все, зрозуміло, для того, аби задня частина боліда працювала ефективніше.
Це можна гарно допомогти на початку сезону, але пізніше команді доведеться самій розвивати аеропакет, аби не відкотитися в хвіст пелотону.
Проте це на разі може зробити дуже конкурентну стартову решітку на початку сезону й керівник команди Red Bull Racing Крістіан Хорнер підтримує такі процеси «клонування» рішень.
«Я вважаю, що така співпраця має сенс, – цитує Хорнер видання Motorsport.com. – Інакше як команди на зразок AlphaTauri, Racing Point, Haas і навіть Sauber зможуть боротися, якщо не зможуть купувати підвіску і коробку передач? Самостійні розробки і дослідження вимагатимуть від них величезних ресурсів.
Звичайно, деякі команди зайшли в клонуванні далеко, але поки це відповідає правилам, я не бачу проблем. Для Liberty це робить чемпіонат конкурентнішим, для команд підвищує доступність Ф1. Звичайно, ми не хочемо, щоб всі десять машин виглядали однаково, але деякі елементи, на кшталт підвіски й коробки передач, можна переносити з машини на машину. Це має сенс».
Кімі Райкконен вперше з’явиться в гонках після завершення кар’єри у Формулі 1, й у серпні...
Друга черга здвоєних етапів цьогорічного сезону відбудеться цими вихідними на знаковому...
Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв Гран Прі Іспанії, де команда Ferrari зазнала майже...
Залишити відповідь