
Автоспорт
Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон здобув перемогу на Автодромі імені братів Родрігес, коли зміг стратегічно переграти своїх суперників.
На старті Феттель сів у сліп-стрім Леклера, але тим самим витіснив звідти Хемілтона, який був змушений виїхати за межі треку й скинути швидкість. Цим скористався Ферстаппен, й боліди Red Bull та Mercedes разом увійшли у перший поворот.
Але місця було мало й обидва гонщики помилились й пропустили Албона та Сайнса, а Ферстаппен опинився ще й позаду Норріса та Боттаса.
⚠️ VIRTUAL SAFETY CAR (LAP 1/71) ⚠️
We've got lots of debris in Sector 1
Minor contact between Hamilton and Verstappen meant they both took to the grass#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/NzydIEGVJ5
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
Після віртуальної машини безпеки Хемілтон зміг вийти на четверту позицію, а Макс у боротьбі з Боттассом пробив задню шину й повільно повернувся в бокси, звідки виїхав останнім на Hard.
LAP 5/71
VERSTAPPEN PUNCTURE 😩
From the highs of Saturday… the Dutchman drops to last place#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/yyL4lb9Mwy
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
Тим часом гонку продовжував Леклер, попереду Феттеля та Албона.
Першими на плановий піт-стоп заїхали гонщики Toro Rosso, шини Soft яких не витримали більше одинадцяти кіл. Ландо Норріс заїхав за Hard на 13-му колі, але йому не прикрутили колесо й він ледь встиг зупинити свій McLaren до виїзду з піт-лейн. У підсумку гонщик втратив коло до інших гонщиків, але повернувся в гонку.
LAP 13/71
Nightmare for Norris!
He's released from his box, but the front-left isn't attached 😭
He's wheeled back, but rejoins a lap down#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/DkcB9Bs0TJ
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
На диво, Албон став першим із лідерів, хто змінив гуму. Red Bull вирішили піти на дві зупинки й поставили Алексу Medium на 15-му колі.
На це відреагували у Ferrari й одразу закликали Леклера на 16-му колі та також поставили Medium.
Леклер та Албон опинилися позаду трійки Феттель-Хемілтон-Боттас, які наче не збирались їхати на два піт-стопи. Проте нові шини давали можливість Шарлю та Алексу їхати на секунду швидше.
Аналогічна проблема з задньою шиною виникла на піт-стопі Джовінацці, але він не зміг виїхати від боксів, бо колесо просто відвалилось.
LAP 22/71
Another tricky pit stop in Mexico 😓
Giovinazzi is dropped off his jack with the right-rear loose, but the team catch the issue and get him back out#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/VPkkfGB1v2
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
Хемілтон заїхав в бокси на 24-му колі та виїхав позаду Леклера в шести секундах на Hard, проте Феттель змусив команду «подумати» ще раз перед його закликом у бокси. Німець пересидів всіх аж до 38 кола та перейшов на Hard, як й Боттас колом раніше.
Єдине, Себ програв позиції на трасі та пропустив вперед Леклера, Хемілтона та Албона, яких ще чекав другий піт-стоп. Феттель на той момент програвав 14 секунд Леклеру.
Леклер заїхав у бокси на 44-му колі й при заміні на Hard заднє право колесо теж було замінено з заминкою. Шарль втратив чотири зайві секунди, які були дуже важливі в боротьбі за перемогу.
LAP 43/71
Leclerc finally pits from P1, but it's *another* slow stop!
The rear-right just didn't want to attach… he rejoins fourth#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/4FIKj6QVIH
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
В лідери вийшов Хемілтон, який міг спробувати «дотягнути» на своєму Hard до фінішу. Проте позаду нього в трьох секундах був Феттель, а в шести – Боттас.
На 51-му колі Ріккардо замінив свій Hard та, тим самим, натякнув Хемілтону скільки ця гума може протриматись у гонці.
За десять кіл до фінішу ніхто не міг спрогнозувати переможця. Хемілтон йшов на зношеній гумі, позаду нього в двох секундах йшов Феттель, на хвості якого висів Боттас. А на четвертому місці їх всіх наздоганяв Леклер на найсвіжішій гумі.
Проте жодний з гонщиків не зміг змінити позиції, адже під кінець гонки зносилась й гума в тих, хто зробив піт-стопи пізніше.
Хемілтон довів гонку до перемоги, а Феттель та Боттас здобули подіум. Проте коронування британця вдалося відтермінувати ще на один етап.
Ферстаппен зміг прорватися до шостого місця та фінішував позаду напарника в 47 секундах.
Для мексиканських трибун свій подарунок зробив й Перес, який завдяки стратегії зміг приїхати сьомим, а боротьба з Ріккардо на останніх колах стала прикрасою гонки.
LAP 71/71
Drama as Hamilton crossed the line!
Kvyat and Hulkenberg made contact at the final corner
The incident is under investigation#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/AXeoDPSyEi
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
Хюлькенберг та Квят могли замкнули залікову десятку, але росіянин в останньому повороті «підчепив» болід Renault та відправив його на узбіччя. Халк зміг дотягнути до фінішної лінії та фінішував 11-м, але після штрафу Квята знову повернувся в топ-10. Виграв від цього Гаслі – він встиг стати дев’ятим.
Пілот | Команда | Час | Піт-стоп | |
1. Л.Хемілтон | Mercedes | – | 1 | |
2. С.Феттель | Ferrari | +1.766 | 1 | |
3. В.Боттас | Mercedes | +3.553 | 1 | |
4. Ш.Леклер | Ferrari | +6.368 | 2 | |
5. А.Албон | Red Bull | +21.399 | 2 | |
6. М.Ферстаппен | Red Bull | +68.807 | 1 | |
7. С.Перес | Racing Point | +73.819 | 1 | |
8. Д.Ріккардо | Renault | +74.924 | 1 | |
9. П.Гаслі | Toro Rosso | +1 коло | 2 | |
10. Н.Хюлькенберг | Renault | +1 коло | 1 | |
11. Д.Квят | Toro Rosso | +1 коло | 2 | |
12. Л.Стролл | Racing Point | +1 коло | 1 | |
13. К.Сайнс | McLaren | +1 коло | 2 | |
14. А.Джовіинацці | Alfa Romeo | +1 коло | 1 | |
15. К.Магнуссен | Haas | +2 кола | 1 | |
16. Д.Расселл | Williams | +2 кола | 1 | |
17. Р.Грожан | Haas | +2 кола | 1 | |
18. Р.Кубіца | Williams | +2 кола | 2 |
Команда Формули 1 McLaren офіційно повідомила Даніеля Ріккардо, що наступного року має намір...
Команда Ferrari пояснила, чому перевела Шарля Леклера на шини Hard під час гонки Гран Прі...
Фернандо Алонсо приєднався до Aston Martin, підписавши багаторічну угоду з командою Формули 1 з 2023...
[…] Гран Прі Мексики: Хемілтон переграв «фаворитів» гонки […]
[…] Гран Прі Мексики: Хемілтон переграв «фаворитів» гонки […]