Автоспорт

Mercedes розробила інноваційну передню підвіску

Дата: 20 Лютого 2020
Автор: Роман Галімон

Під час тестів Ф1 на болідах Mercedes була помічена інноваційна передня підвіска.

 

В перший день тестів Ф1 у Барселоні було помічено, що Льюїс Хемілтон рухає кермо своєї машини на себе на початку прямої і від себе перед гальмуванням.

 

Відповідно до оприлюднених відео, пілоти Mercedes отримали можливість нахиляти колеса за рахунок руху кермом.

 

Нововведення викликало численні суперечки щодо легальності рішення. Проте технічний директор Mercedes Джеймс Еллісон впевнений, що нова система повністю відповідає регламенту.

 

«Так, у нас на боліді з’явилася нова система, – визнав Еллісон. – Якщо вам цікаво, вона називається DAS. Вона покращує параметри кермування. Сподіваємося, що в цьому році вона допоможе нашим пілотам. Але як саме вона працює, як ми будемо її використовувати – цього ми вам не скажемо.

 

Скажу також, що наша система не є сюрпризом для FIA. Ми з ними вже її обговорювали. Правила дуже чітко прописують всі, що стосується керма. І ми впевнені, що повністю їм слідуємо».

 

Хемілтон теж прокоментував нову систему: «З точки зору безпеки вона не створила сьогодні жодних проблем. І у FIA немає до неї питань. Мене надихає робота наших конструкторів, які роблять щось інноваційне. Сподіваюся, що їхня ідея спрацює».

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Гран Прі Угорщини: Хемільтон став найкращим у кваліфікації

Гонщик Mercedes Льюїс Хемільтон здобув 101-й поул у кар’єрі Ф1 й сталося це на Хунгарорингу в...

Детальніше

Гран Прі Британії: Хемільтон виграв гонку після зіткнення з Ферстаппеном

Гонщик Mercedes Льюїс Хемільтон виграв гонку Гран Прі Великої Британії після зіткнення з Максом...

Детальніше

Гран Прі Британії: Ферстаппен виграв першу спринтерську гонку Ф1

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв першу в історії спринтерську гонку в історії Ф1, яка...

Детальніше