
Автоспорт
Mercedes підпише новий контракт із Формулою 1, проте з можливістю виходу через рік.
Mercedes залишиться у Формулі 1 принаймні до кінця 2021 року. Про це повідомило видання F1-Insider.com із посиланням на надійне джерело. Компанія має незабаром підписати нову Угоду Згоди (Concorde Agreement) на період із 2021 року.
Однак у Штутгарті все ж поки не визначились з майбутнім команди з Бреклі у довгостроковій перспективі. Тому Mercedes планує підписати Угоду з можливістю розриву контракту наприкінці 2021 року без сплати штрафів.
Зазвичай команди гарантують свою присутність у Ф1 на п’ять років й вразі розриву контракту, виходу з чемпіонату або продажі колективу мають сплатити серйозні «відступні».
Проте враховуючи, що у 2022 році зміниться технічний регламент, це потребуватиме додаткових інвестицій у болід та команду, тоді як сезону-2021 можна проїхати майже без будь-яких серйозних інвестицій.
Крім того, з 2021 року буде введено обмеження бюджетів до 145 мільйонів євро теж впливатиме на важливість ефективності команди. Адже для досягнення свого чинного положення у Ф1, Mercedes зробив багато інвестицій перед стартом ери гібридних моторів.
Отже у 2022 році разом виникає багато умов, які зможуть зупинити панування «срібних стріл» на трасах Ф1. Й питання в тому, чи зможуть вони повторити свій успіх в епоху обмеженості бюджетів та зміненого регламенту?
Керівник команди Mercedes Тото Вольфф неодноразово заявляв, що хоче зробити колектив абсолютно незалежним від грошей Dailmler. Австрієць, як акціонер команди, в першу чергу зацікавлений в цьому сам.
Проте для фінансової незалежності потрібно мати гарну підтримку від інших спонсорів та отримувати призові від Ф1. Зарплата ж гонщиків при цьому все ж буде виведена у окрему статтю видатків німецького концерну.
Однак, як з’ясувалось у Сільверстоуні, саме призові поки стали на заваді підписанню нової Угоди Згоди. У команді Mercedes зазначили, що відповідно до нового розподілу доходів між командами, який до речі має допомогти меншим командам стати конкурентнішими, стайня з Бреклі отримуватиме призові, які не відповідатимуть їхньому внеску.
«Зрозуміло, що цей процес включає всі десять команд, FIA і FOM, – сказав на п’ятничній прес-конференції Гран Прі 70-річчя Ф1 керівник команди Тото Вольфф. – Ми поважаємо позицію кожного, їхні точки зору та власні інтереси.
Ми в Mercedes ясно дали зрозуміти, що підтримуємо прагнення до більш рівного розподілу призових. Підхід, при якому успіх винагороджується і домогтися його може кожен, нам до душі.
При цьому ми самі, я б сказав, станемо головною жертвою в плані втрати призових. Ferrari збереже найвигідніші позиції, а Red Bull, ясна річ, зможе збалансувати все через AlphaTauri. У нас нові правила вдарять найсильніше.
У мене є відчуття, що Mercedes за останні роки внесла в спорт вельми серйозний внесок. Ми не тільки були швидкі на трасах – саме у нас виступає гонщик, який найвідоміший в світі.
У нас є відчуття, що поки в цих переговорах до нас ставляться не так. як слід було б. Тому залишається кілька відкритих питань – правових, комерційних і спортивних. Наша точка зору така, що я не готовий підписати Угоду Згоди».
Можливо саме ці слова активізували перемовини між Mercedes та Формулою 1, де хочуть якнайшвидше укласти контракти з усіма командами. Проте чи не приведуть такі поступки до проблем у чемпіонаті роком пізніше, коли Mercedes вирішить залишити Ф1? Згадати DTM?
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.
Команда Формули 1 McLaren офіційно повідомила Даніеля Ріккардо, що наступного року має намір...
Команда Ferrari пояснила, чому перевела Шарля Леклера на шини Hard під час гонки Гран Прі...
Фернандо Алонсо приєднався до Aston Martin, підписавши багаторічну угоду з командою Формули 1 з 2023...
Залишити відповідь