Автоспорт

Mercedes попросив змінити технічний регламент Ф1

Дата: 13 Червня 2022
Автор: Редакція

Гонщики команди Mercedes вважають, що аспекти технічного регламенту, які змушують боліди Ф1 підстрибувати на прямій, потрібно переглянути.

 

Зростаюче роздратування з приводу фізичного впливу та ризиків триваючого підстрибування стало предметом розмови під час Гран Прі Азербайджану й це питання було порушено на брифінгу пілотів Формули 1.

 

Вважається, що директор Асоціації гонщиків Гран Прі (GPDA) Джордж Расселл прямо звернувся до FIA з проханням розглянути це питання, оскільки тепер він відкрито стурбований наслідками безпеки, які виникають через надмірне трясіння на високих швидкостях.

 

 

«Я думаю, що це лише питання часу, коли ми побачимо серйозний інцидент, – сказав британець. – Багато з нас ледве тримають болід на прямій над цими нерівностями».

 

Також можна додати, Льюїс Хемілтон ледь виліз із боліда Mercedes після гонки в Баку, адже було видно що у гонщика сильно боліла спина.

 

Але хоча занепокоєння Рассела поділяє багато гонщиків, не всі команди вважають, що в короткостроковій перспективі потрібно робити щось кардинальне – тим більше, що це проблема, від якої страждають не всі конкуренти.

 

З’ясувалося, що минулого року під час обговорення технічного регламенту 2022 року було висунуто пропозицію протидії побоюванням щодо ризику підстрибування.

 

 

 

Коли ж стало зрозуміло, наскільки низько командам доведеться розмістити нове покоління болідів 2022 року, обговорювалася ідея введення чогось, щоб викорінити ризик підстрибування.

 

Але пропозиція, яка передбачає низку технічних заходів, які ефективно встановлюють мінімальний кліренс машин, не мала необхідної підтримки, тому була відхилена.

 

Тим не менш, хоча команди тоді не побачили потреби в чомусь подібному, зростаючі занепокоєння гонщиків можуть все ж принаймні повернути цю тему в центр уваги FIA.

 

Бос команди McLaren Андреас Зайдл погодився з тим, що «жорстокість» підстрибування означає, що це питання було правильним для обговорення між командами та FIA.

 

Однак він також підкреслив, що будь-яка команда може миттєво позбутися проблеми, піднявши дорожній просвіт свого боліда, хоча це призведе до зниження продуктивності.

 

«Ми розуміємо, що жорстокість, яку ми бачимо в деяких болідах, є тяжкою по відношенню до гонщиків, і тому справедливо звернутися до Технічного консультативного комітету, щоб побачити, чи має сенс це вирішувати», – сказав Зайдл.

 

«Але в той же час зараз будь-яка команда знає, як це негайно зупинити».

 

 

Бос Рассела, керівник команди Mercedes Тото Вольфф, сказав, що нинішня ситуація не є однозначною, і він вважає, що важливо зрозуміти, чому деякі боліди поводяться гірше, ніж інші.

 

«Я думаю, що ми бачили машини, які не мають проблеми, а є й інші, у яких вона є, явно гірша, – сказав він. – Я можу говорити від імені двох наших гонщиків: у них виникають проблеми, і іноді навіть фізіотерапевт не може їх виправити. Отже, ми маємо побачити, як це розвиватиметься. І потрібно зрозуміти, чому в деяких болідах все набагато складніше, ніж в інших».

 

Керівник команди Ferrari Маттіа Бінотто не повірив, що керувати нинішніми болідами особливо важко, і сказав, що потрібно більше часу, щоб зрозуміти, що відбувається.

 

«Якщо ми говоримо про Формулу 1, я не думаю, що це найменш комфортні автомобілі для їзди з точки зору автоспорту, – сказав він. – Я думаю, що це виклик для гонщиків, безсумнівно. Але все ж я вважаю, що ці машини досить комфортні для їзди. Це виклик, технічний виклик, я думаю, що ми зі свого боку вже досягли певного прогресу, і я думаю, що в майбутньому ми можемо зробити більше. Тому судити, звичайно, рано».

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

 

Джерело: Motorsport.com

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Топ-5 висновків із п’ятничних практик на Гран Прі Британії

Гран Прі Британії почався зі справжньої британської погоди у першій практиці, але небо...

Детальніше

Формула 1 засудила проросійські висловлювання Берні Екклстоуна

Формула 1 заявила, що коментарі, зроблені колишнім керівником Ф1 Берні Екклстоуном на захист...

Детальніше

Гаслі продовжив контракт із AlphaTauri на 2023 рік

Команда  AlphaTauri підтвердила продовження контракту П’єра Гаслі на наступний сезон Формули...

Детальніше