
Автоспорт
Керівник французької команди Сіріль Абітбуль вважає, що попри кризу через Covid-19 у Renault достатньо причин і надалі залишатись у Формулі 1.
Пандемія коронавірусу завдала удару по економіці багатьох країн, і французька компанія також переживає серйозну кризу, однак Абітбуль розповів, що команда Ф1 ще взимку отримала позитивні новини від керівництва Renault Group. За словами керівника проекту Renault у Формулі 1, керівництво компанії все ще підтримує команду з Енстоуна попри нинішнє делікатне фінансове становище – у 2019 році прибуток Renault зменшився на 99 %, і криза 2020-го, без сумніву, погіршить показники. Також стало відомо, що автовиробник готовий скорочувати лінійку моделей, аби зберегти кошти.
«Я регулярно контактую з ними, хоча керівництво Renault зараз багато працює через кризу. Вони розуміють ситуацію, в якій ми перебуваємо. Вони уважні до всіх розмов. Я знаю, що з того моменту минуло багато часу, але взимку ми отримали багато позитивних новин, – сказав Абітбуль в інтерв’ю Auto Motor und Sport. – Передсезонні тести в Барселоні були дуже обнадійливими. За день до скасування Гран Прі Австралії ми оголосили про нашого нового головного спонсора. Ми хочемо сформувати команду на основі цієї новини, яка є стимулом».
Керівник повинен за будь-яку ціну заощадити інвестиції, які Renault зробила у Формулу 1 з моменту придбання Lotus у 2015 році. На даний момент команда ще не досягла своєї мети – боротьби за перемогу у чемпіонаті. Французький автовиробник зосередив більшість своїх зусиль на переході до нового технічного регламенту 2022 року, аби зробити стрибок у якості.
«Ми так само вважаємо, що Формула 1 важлива для нашого маркетингу. Ми все ще молода команда. Ми не повинні це забувати. Ми маємо цілі в середньостроковій і довгостроковій перспективі», – наголосив Абітбуль.
Наразі досі невідомо, хто із 2021 року прийде на місце Даніеля Ріккардо, який після невдалого торішнього сезону і туманних перспектив поточного відтермінованого чемпіонату вирішив перейти до McLaren. Напарником Естебана Окона у Renault може стати буквально хто завгодно – угоди на наступний рік окрім француза та австралійця підтверджені лише у Макса Ферстаппена, Шарля Леклера, Карлоса Сайнса, Ландо Норріса і Серхіо Переса, тобто потенційних претендентів більше дюжини, враховуючи ще й Ніко Хюлькенберга із Себастьяном Феттелем.
Тим часом французьке видання Auto Hebdo повідомило, що «серйозні переговори» щодо угоди з Renault із 2021 року веде Фернандо Алонсо. Авжеж, іспанця можуть приваблювати перспективи нового регламенту, а команді не завадить мати у своєму складі цілого дворазового чемпіона Ф1.
Команда Формули 1 McLaren офіційно повідомила Даніеля Ріккардо, що наступного року має намір...
Команда Ferrari пояснила, чому перевела Шарля Леклера на шини Hard під час гонки Гран Прі...
Фернандо Алонсо приєднався до Aston Martin, підписавши багаторічну угоду з командою Формули 1 з 2023...
Залишити відповідь