Автоспорт
На тлі інформації щодо проблем із продовженням угоди Феттеля з Ferrari автоспортивні експерти та преса намагаються передбачити, хто займе місце німця у Маранелло, якщо той таки піде геть.
Оскільки цього сезону через пандемію коронавірусу досі не відбулося жодного Гран Прі Формули 1, і невідомо, чи у 2020-му відбудеться хоча б кілька етапів, немає гоночних подій, які можна було б обговорити – ані технічних інновацій та підозр щодо їхньої легальності, ані неоднозначних аварій та беззаперечних перемог, жодних історій про рішення стюардів, та ще й нікому з пілотів не вдалося показати себе цьогорічного на трасі.
Тобто залишаються сумні теми на кшталт того, чи доживуть певні команди чи навіть уся Ф1 до тих часів, коли COVID-19 більше не загрожуватиме світу. А ще залишаються припущення та міркування щодо відкладеного нового регламенту, ймовірності гонок цього сезону та майбутніх контрактів пілотів – знову ж, через призму пандемії.
І ось на початку цього тижня з’явилися ствердження, що у Ferrari не дуже гладко йдуть переговори із Себастьяном Феттелем – німець незадоволений перспективами отримувати менше, отже невідомо, чи продовжить він угоду хоча б на наступний рік.
Тим часом у таких беззаперечно швидких та достатньо досвідчених пілотів, як Даніель Ріккардо з Renault та Карлос Сайнс із McLaren закінчуються поточні угоди – ось, нарешті, і тема для розмов.
Ріккардо вже продемонстрував себе у топ-команді – саме він у 2014-му переміг свого напарника по Red Bull Феттеля, після чого німець перейшов до Скудерії, де досі не спромігся завоювати омріяний п’ятий титул.
У 2018 році Ріккардо також вів переговори з Ferrari, та зрештою напарником Феттеля став Шарль Леклер, який майже одразу дав зрозуміти, що не збирається все життя бути у помічниках титулованого партнера по команді. Тепер, у світлі економічної кризи через пандемію, навіщо Скудерії колишній чемпіон, якому потрібно сплачувати величезну зарплатню, коли можна мати двох чудових пілотів, які будуть раді отримувати набагато менше?
Сайнс досі виступав у командах, що боролися за місця у середині пелотону, але цього було достатньо, щоб побачити його швидкість та підхід до роботи. І саме іспанцю італійська преса пророкує перехід на місце Феттеля – Карлос може замінити Себастьяна вже у 2022-му, якщо той не погодиться у наступні роки виступати за менші гроші.
І наче саме Сайнс здається Ferrari найкращим варіантом як командний гравець, який постійно прогресує – іспанець потрапив до McLaren після трьох років у Toro Rosso, більше третини з яких він був напарником Макса Ферстаппена. А Маттіа Бінотто ще торік підтвердив інтерес до Карлоса.
При цьому Ріккардо відзначився переходом до Renault у тому числі через атмосферу у Red Bull, де Ферстаппен став головним фаворитом. Мабуть, у Маранелло не хочуть отримати такого амбітного пілота, який залишить команду у випадку проблем.
Таким чином на місце Сайнса, якщо той справді замінить Феттеля за кермом червоної машини, може потрапити Ріккардо, незадоволений першим сезоном у Renault – команді, яка перехопила його у McLaren у 2018-му. Або це буде Феттель, добре знайомий з Андреасом Зайдлем. І хтозна, до чого призведе перехід McLaren на двигуни Mercedes, який відбудеться наступного року…
Гонщик Aston Martin Фернандо Алонсо отримав штрафний час після перегонів в Австралії за...
Гонщик Ferrari Карлос Сайнс виграв гонку Гран Прі Австралії лише за два тижні після своєї...
Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен несподівано здобув поул в Мельбурні, хоча у практичних...
Залишити відповідь