Автоспорт

Гран Прі Саудівської Аравії: Леклер лідирував у п’ятницю

Дата: 26 Березня 2022
Автор: Редакція

Гонщик Ferrari Шарль Леклер очолив два п’ятничні тренування на Гран Прі Саудівської Аравії. Макс Ферстаппен двічі був другим.

 

У порівнянні із Гран Прі Бахрейну суттєвих змін у пелотоні не відбулось. Вже з першої практики протокол очолив Леклер із часом 1:30.772 (на гумі С4), але Ферстаппен на твердішій гумі С2 програв лише 0,116 с, що говорило про щільний розподіл сил.

 

До топ-10 першого тренування увійшов лише один пілот із двигуном Mercedes: Льюїс Хемілтон поступився лідеру 1,592 с.

 

 

Саму ж першу практику перервали червоними прапорами через зруйнований вказівник повороту, на який налетів Ландо Норріс. Уламки таблички розлетілися по асфальту та змусили зупинити сесію.

 

Кевін Магнуссен цього разу відзначився своєю відсутністю у тренуванні через проблеми у гідравлічній системі боліда Haas.

 

 

Друге тренування стартувало на 15 хвилин пізніше через терміновий брифінг для пілотів та представників команд, де обговорювали атаку на нафтовий термінал за 22 км від траси.

 

Тим не менш, влада країни пообіцяла учасникам етапу Ф1, що для безпеки гонщиків та команд будуть вжиті всі необхідні заходи.

 

На фоні палаючого терміналу, Леклер проїхав коло за 1:30.074 та знову очолив протокол, хоча зачепив бар’єр у четвертому повороті лівим переднім колесом й пропустив 20 хвилин сесії.

 

Ферстаппен знову був близький та поступився лише 0,140 с й знову був на жорсткішій гумі.

 

До своїх партнерів також підтягнулись Карлос Сайнс та Серхіо Перес, які відстали на 0,246 та 0,286 с відповідно. Обидва проїхали свої найкращі кола на сліках Medium, але Сайнс скоротив свою програму після контакту заднім колесом із бар’єром на виході з 13-го повороту.

 

Хемілтон у другій практиці піднявся на п’ятий рядок та скоротив відставання до 0,439, але лідер Mercedes використав для кращої спроби гуму Soft, як і його напарник Джордж Рассел.

 

Після провалу у Бахрейні, Ландо Норріс порадував фанатів McLaren сьомим результатом й став третім пілотом із двигуном Mercedes. Проте, на жаль, Даніель Ріккардо не зміг підтримати цей темп.

 

У десятку кращих також потрапили Естебан Окон, Валттері Боттас та Юкі Цунода.

 

Схоже, що всі основні гравці Ferrari, Red Bull (двигуни Honda) та Mercedes змогли «протягнути» до топ-10 аж три свої боліди. Хоча той же Цунода зупинився на трасі вже після закінчення сесії із вже схожими проблемами мотора.

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Райкконен вирішив повернутись в гонки

Кімі Райкконен вперше з’явиться в гонках після завершення кар’єри у Формулі 1, й у серпні...

Детальніше

Гран Прі Монако: топ-5 сюжетних ліній 2022 року

Друга черга здвоєних етапів цьогорічного сезону відбудеться цими вихідними на знаковому...

Детальніше

Гран Прі Іспанії: Тріумф Red Bull Racing та фіаско Ferrari

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв Гран Прі Іспанії, де команда Ferrari зазнала майже...

Детальніше