Автоспорт

Топ-5 історій перед Гран Прі Саудівської Аравії

Дата: 23 Березня 2022
Автор: Редакція

Формула 1 вже цього вікенду проведе другий етап сезону 2022 року й Гран Прі Саудівської Аравії має дати відповіді на деякі питання.

 

Формула 1 повернулася до Бахрейну минулими вихідними й захопливий старт продовжиться вже цього вікенду на Гран Прі Саудівської Аравії. Які ж питання постали перед командами та пілотами напередодні на трасі Сахір?

 

1. Розклад сил у пелотоні вже визначений?

Протягом передсезонних тестів, було важко робити висновки стосовно темпу команд, адже кожний болід знаходився на своїй програмі. Тобто фактично, до першої кваліфікації та першої гонки було важко спрогнозувати розклад сил.

 

Тим не менш, характеристики Міжнародної траси Бахрейну теж унікальні, адже на цьому треку найкраще розкриваються боліди, що мають максимальну швидкість, хорошу тягу та добре поводяться у низькошвидкістних поворотах.

 

Як видно з результатів першого етапу Ferrari показали дуже гарний результат й навіть через проблеми Red Bull здобули дубль. Проте поки не зрозуміло, чи зможе болід F1-75 аналогічно проявити себе на інших трасах.

 

Схожа ситуація й у Mercedes, які можуть підняти свої шанси на більш плавних трасах, де вони зможуть налаштувати свій болід на боротьбу.

 

При цьому, дехто нагадує, що машини Ferrari й раніше були швидкими в Бахрейні, хоча не були сильними протягом усього сезону, але цього року здається, що у них дійсно є потенціал претендувати на титул.

 

2. Проблеми з надійністю Red Bull

Боротьба Ferrari та Red Bull була прикрасою Бахрейну, в якій Mercedes значно відставав від двох лідерів, але як виявилось, саме у Red Bull виникли найбільші проблеми з надійністю.

 

Цікаво, що під час передсезонних тестів не було жодних натяків, що команда Крістіана Хорнера матиме подібні проблеми, адже до першої гонки болід демонстрував гарну форму.

 

Протягом сезону 2021 року було лише шість випадків, коли машини Red Bull не побачили картатий прапор, і п’ять із них були через аварії та інциденти. Останній інцидент стався, коли Серхіо Перес зійшов наприкінці Гран Прі Абу-Дабі, де він відчайдушно боровся із Люїсом Хемілтоном.

 

І все ж 2022 рік почався з подвійного сходу, який, на думку Red Bull, був викликаний кількома причинами. Більш того, загорання боліда П’єра Гаслі із молодшої команди AlphaTauri теж може бути частиною проблеми.

 

Враховуючи невеликий проміжок між Бахрейном і Саудівською Аравією, можна очікувати, що команда вирішить «прикрутити» швидкість RB18 заради надійності.

 

3. Клієнти Mercedes у біді?

Й хоча команди Red Bull Racing та AlphaTauri зіткнулась із проблемами надійності, але й таборі Mercedes теж немає спокою.

 

У той час як заводській команді вдалося здобути солідну кількість очок, зайнявши третє і четверте місце після сходу Red Bull, три клієнтські команди Mercedes – McLaren, Aston Martin і Williams – нудьгували в задній частині пелотона протягом усієї гонки і боролись лише між собою.

 

Здавалось, що у новій гібридний ері потужності Mercedes ніхто не міг кинути виклик, але побачений дефіцит кінських сил явно викликав питання.

 

Більш того, лише Льюїс Хемілтон та Джордж Рассел змогли пройти до фіналу кваліфікації та опинитись у топ-10 гонки з силовим агрегатом Mercedes. Й хоча від Williams не очікувалось захмарних результатів, але очікування від Aston Martin та McLaren явно були вищими.

 

Чи була це спроба уникнути несправностей за рахунок зменшення надійності або ж це справжня потужність двигунів Mercedes – дізнаємось вже незабаром.

 

4. Виступ Себастьяна Феттеля

Відсутність Себастьяна Феттеля на Гран Прі Бахрейну явно не сприяла успіхам Aston Martin на першому етапі. Проте німець був змушений пропустити старт сезону через позитивний тест на COVID-19.

 

У четвер вранці Феттель дізнався про коронавірус, і тому Ніко Хюлькенберг був змушений терміново замінити співвітчизника в дуже короткі терміни та вперше сів за кермо нового боліда AMR22 цього року.

 

На цьому тлі той факт, що він випередив напарника по команді Ленса Стролла у кваліфікації, був надзвичайно вражаючим, але Стролл фінішував 12-м і очолив клієнтів Mercedes.

 

Якщо Феттель зможе повернутися цими вихідними, то Aston Martin буде сподіватися, що це дасть команді більше шансів отримати трохи більше від боліда, оскільки чотириразовий чемпіон Ф1 вже тестував AMR22.

 

Але Хюлькенберг точно поки залишатиметься у розташуванні команди, якщо Феттель знову отримає позитивний тест. Проте й на боці «Халка» буде вже отриманий досвід першої гонки.

 

5. Порівняння нової та попередньої ери

Особливість календаря на 2022 рік означає, що Ф1 повертається до Джидди лише через три етапу від моменту, коли перший в історії Гран Прі Саудівської Аравії відбувся в сезоні 2021 року.

 

Це дає чудову можливість по-справжньому порівняти боліди, які завершили попередню еру, й машини, які були представлені в 2022 році, на одній трасі.

 

Зазвичай між етапами на одній трасі проходить рік, й за цей час болід суттєво оновлюється протягом сезону.

 

Але минулого року в Джидді автомобілі були наприкінці їхнього циклу розвитку, а отже мали найкращий рівень продуктивності, а повернення на цю ж трасу на другому етапі нового сезону означає, що можна побачити ефект від нового дизайну 2022 року.

 

Отже буде цікаво побачити відмінності між двома болідами в різних типах поворотів, а також за загальним часом на колі. Вже відомо, що нові автомобілі стали повільнішими, але все одно вироблятимуть неймовірну продуктивність.

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

 

Джерело: сайт Формули 1

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Райкконен вирішив повернутись в гонки

Кімі Райкконен вперше з’явиться в гонках після завершення кар’єри у Формулі 1, й у серпні...

Детальніше

Гран Прі Монако: топ-5 сюжетних ліній 2022 року

Друга черга здвоєних етапів цьогорічного сезону відбудеться цими вихідними на знаковому...

Детальніше

Гран Прі Іспанії: Тріумф Red Bull Racing та фіаско Ferrari

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв Гран Прі Іспанії, де команда Ferrari зазнала майже...

Детальніше