Автоспорт
Передостанній день тестів Ф1 у Барселоні завершився з невеликою «перемогою» Ferrari, тоді як в стані Mercedes сталася відмова двигуна.
П’ятий тестовий день на трасі «Барселона-Каталунья» став найбагатшим на події у 2020 році. У гравії встигли побувати Валттері Боттас, Макс Ферстаппен і Себастьян Феттель, а Льюїс Хемілтон встиг проїхати лише 14 кіл.
Феттель, який пропрацював за кермом боліда Ferrari SF1000 весь тестовий день, показав найкращий час за 15 хвилин до кінця ранкової сесії заїздів. При цьому болід німця був взутий в шини складу С5 – тобто найм’якші (й швидкі) з доступних. У зв’язку з цим багато спостерігачів не схильні надавати велике значення успіху чотириразового чемпіона – і вважають набагато більш важливим результат Ленса Стролла.
Пілот Racing Point поступився кращому часу Феттеля чверть секунди – при цьому на жорсткіших шинах С3. Такі ж покришки стояли на болідах McLaren й Mercedes, коли свої кращі кола проїхали Ландо Норріс і Валттері Боттас – але британець поступився Строллу півсекунди, а фін – і зовсім більше семи десятих. Хороший темп на жорстких шинах (канадець був вельми швидкий і на покришках С2) змусив багатьох в черговий раз звернути увагу на британську команду. Хоча відсутність даних про паливо не дозволяє зробити далекосяжні висновки – а ряд експертів стверджує, що своє краще коло Феттель проїхав із мінімумом палива в баку, але при використанні не найагресивнішого режиму роботи мотора.
Хоча в різні моменти дня багато пілотів виїжджали на трасу на шинах складів С4 і навіть С5, головним чином гонщики присвятили день роботи довгим серіям кіл із використанням складів С2 і С3.
Фактором, що ускладнив роботу команд, став нічний дощ – після нього на момент початку заїздів траса була вологою. У цих умовах багато хто віддав перевагу просто не залишати бокси, а інші вперше у 2020 році використали проміжні шини.
На сліки пілоти перейшли тільки за годину з невеликим після початку заїздів – причому якщо асфальт досить швидко просох, волога поверхня бордюрів аж до обіду була помітною небезпекою для пілотів. І приблизно за півтори години (з 11:00 до 13:15 за місцевим часом) на короткій ділянці траси – в 4-м і 5-м поворотах – відбулося одразу три інциденти.
Bumping 💥 into 💥 the 💥 barriers
Antonio Giovinazzi surfed across the gravel during #F1Testing 🏄#F1 pic.twitter.com/qvivKSHcMr
— Formula 1 (@F1) February 27, 2020
Першим з траси вилетів Антоніо Джовінацці – його Alfa Romeo пішла в занос в 4-му повороті, перетнула гравійну зону безпеки і вдарилася в огорожу, серйозно пошкодивши заднє антикрило і днище. Ця аварія в результаті так і залишилася найсерйознішим інцидентом дня. Трохи пізніше в 5-му повороті один за одним втратили контроль над машинами Боттас, Феттель і Ферстаппен – зачепивши слизький бордюр на гальмуванні або послизнувшись на початку розгону. Якщо пілоти Mercedes і Ferrari змогли повернутися на трасу, болід Red Bull застряг у гравії – його довелося евакуювати, а потім команда витратила деякий час на ремонт.
⚠️ BEWARE: Turn 5 ⚠️
Bottas, Verstappen and Vettel all endured a trip across the gravel during #F1Testing #F1 pic.twitter.com/z0YjETHF3t
— Formula 1 (@F1) February 27, 2020
Після обіду пілоти обійшлися без вильотів з траси, проте мала місце одна резонансна несправність. Протягом довгої серії кіл раптово вимкнулася силова установка на Mercedes, яким після обіду керував Льюїс Хемілтон. .болід довелося везти в бокси на евакуаторі, і до кінця дня шестиразовий чемпіон так й не з’явився на трасі. Пізніше команда повідомила, що силову установку превентивно відключила електроніка, коли показники тиску масла наблизилися до критичних.
🚩 RED FLAG 🚩
Lewis Hamilton's Mercedes grinds to a halt during #F1Testing #F1 pic.twitter.com/fX5o6jU5ma
— Formula 1 (@F1) February 27, 2020
Якщо в середу тільки одна команда вважала за краще весь день працювати з одним і тим же пілотом, у четвер все було навпаки – в обід замінили гонщиків тільки 3 з 10-ти команд. Через це (а також роботи на довгих серій кіл) відразу 6 пілотів проїхали більше 100 кіл – найактивнішим став Ніколя Латіфі зі 159-ю колами.
Стролл відзначився не тільки гарним темпом на жорстких шинах, але й найкращим часом на одному з трьох секторів траси (1-м) – в той час як на двох інших швидше за суперників виявився Феттель.
Передобіднє коло Феттеля в результаті стало найшвидшим не тільки в четвер, але й на всьому другому тестововому тижні – цей результат (1.16,841) виявився приблизно на півсекунди кращим, ніж час Роберта Кубіци в середу. Але кращому часу 2020 року, який показав минулої п’ятниці Валттері Боттас, пілот Ferrari поступився більше секунди.
Позиція | Гонщик | Команда | Час | Кола | Шини |
1 | Себастьян Феттель | Ferrari | 1:16.841 | 144 | С5 |
2 | П’єр Гаслі | AlphaTauri | + 0.225 | 138 | С5 |
3 | Ленс Стролл | Racing Point | + 0.277 | 130 | С3 |
4 | Ніколя Латіфі | Williams | + 0.472 | 159 | С5 |
5 | Ландо Норріс | McLaren | + 0.732 | 112 | С3 |
6 | Макс Ферстаппен | Red Bull | + 0.897 | 31 | С2 |
7 | Валттері Боттас | Mercedes | + 1.144 | 47 | С3 |
8 | Естебан Окон | Renault | + 1.172 | 37 | С4 |
9 | Кевін Магнуссен | Haas | + 1.384 | 109 | С3 |
10 | Александр Албон | Red Bull | + 1.552 | 60 | С2 |
11 | Даніель Ріккардо | Renault | + 1.554 | 58 | С5 |
12 | Антоніо Джовінацці | Alfa Romeo | + 2.829 | 91 | С3 |
13 | Льюїс Хемілтон | Mercedes | + 5.584 | 14 | С3 |
Джерело: Motorspot.com
Гонщик Aston Martin Фернандо Алонсо отримав штрафний час після перегонів в Австралії за...
Гонщик Ferrari Карлос Сайнс виграв гонку Гран Прі Австралії лише за два тижні після своєї...
Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен несподівано здобув поул в Мельбурні, хоча у практичних...
Залишити відповідь