
Автоспорт
Керівник команди Mercedes у Формулі 1 Тото Вольфф сподівається, що Daimler залишиться надовго в чемпіонаті.
Два тижні тому Тото Вольфф був змушений пропустити Гран Прі Бразилії, адже в іншому краю планети (у Лондоні) вирішувалась доля автоспортивної програми концерну Daimler, за яку відповідає Вольфф.
Читайте також:
До речі, в цю програму входить не лише команда Ф1, але й команда Формули Е та кілька проектів у перегонах GT.
Зрозуміло, що на фоні відсутності росту продажів на автомобільному ринку, акціонери компанії, які зібралися в Лондоні на засідання, вимагали від нового голови правління Mercedes Ола Колленіуса ефективного скорочення витрат й мова, навіть, зайшла про продаж команди Ф1.
Цікаво, що команду хотіли саме продати, а не закрити. І тут за даними німецької преси з’явились вже два покупця: Роджер Пенске та Дмитро Мазепин. І перший вже спростував свою зацікавленість в такому повороті подій.
Проте, швидше за все, команда Mercedes залишиться у Ф1, і це буде точно моторний департамент, бо вже підписані контракти з Williams та McLaren.
І це підтверджують слова Вольффа під час Гран Прі Абу-Дабі, де він натякнув, що команді доведеться трохи «затягнути паски». Тільки де їх затягнуть: на розробці моторів чи зарплатах гонщиків?
«Я відповідаю за автоспортивну активність компанії, але я також першим визнаю, що за часів, коли все змінюється, треба по новому оцінювати всі програми, – сказав Вольф в Абу-Дабі. – Ми вважаємо, що Формула 1 й автоспорт в цілому входять в ядра нашої ДНК. Перша машина в історії Mercedes була гоночною.
Думаю, нам треба стати більш ефективними. Треба скоротити вкладення Daimler в нашу роботу, і якщо ми цього досягнемо, то залишимося в Ф1 надовго».
При цьому Вольфф підкреслив, що команда Ф1 не витрачає гроші, але й заробляє їх (мається на увазі додаткові спонсори та клієнтські програми з продажу двигунів).
«Формула 1 забезпечує один із кращих коефіцієнтів повернення інвестицій у всій групі компаній Daimler, – сказав Вольфф. – Ми приносимо понад мільярд. І, врешті-решт, це все працює на бренд. Ми створюємо відмінне шоу, але це також й технології. Ми будуємо найефективніший гібридний мотор, і в той же час надаємо бренду спортивний імідж.
З початку нашого успішного шляху в 2014-му ми стали частиною формування нового іміджу Mercedes. Звичайно, дорожні машини і їхні технології більш релевантні, але я думаю, що наші перемоги у Формулі 1 внесли невеликий внесок до того, як сприймається бренд. Це позитивний досвід, які приносить вигоду Daimler».
Команда Формули 1 McLaren офіційно повідомила Даніеля Ріккардо, що наступного року має намір...
Команда Ferrari пояснила, чому перевела Шарля Леклера на шини Hard під час гонки Гран Прі...
Фернандо Алонсо приєднався до Aston Martin, підписавши багаторічну угоду з командою Формули 1 з 2023...
Залишити відповідь