Автоспорт
Гран Прі Британії почався зі справжньої британської погоди у першій практиці, але небо пізніше розвиднилось й дозволило гонщикам провести програми підготовки до етапу.
Офіційний сайт Ф1 зробив свої висновки з подій у п’ятницю на Сільверстоуні й оснастив їх цікавою інфографікою. Отже чого чекати на Гран Прі Британії?
Шарль Леклер який розгубив всю свою перевагу на останніх етапах Ф1 може дещо відігратись в Сільверстоуні, адже його напарник по команді Карлос Сайнс став найяскравішим в п’ятницю.
Іспанець проїхав найкраще коло у FP2 й дані про ідеальне коло показують, що він міг би мати ще більшу перевагу, якби зібрав усі свої найкращі міні-сектори разом. Леклер посів би друге місце за цим показником, а Ferrari виявилася найсильнішою з усіх у кваліфікації.
Їхній гоночний темп не був таким обнадійливим, але вони залишаються другими в загальному заліку, на кілька десятих від Red Bull, і лідирують у темпі в повільних поворотах. Якщо вони зможуть добре пройти кваліфікацію, вони будуть серйозно боротися за першу перемогу після Гран Прі Австралії.
Пілоти Red Bull приїхали фаворитами в Сільверстоун, вигравши останні шість гонок поспіль, але вони досі мають болід, який може похвалитися перевагою у швидкості на прямій лінії над їхніми безпосередніми конкурентами.
Але тренування в п’ятницю пройшло не так гладко. Макс Ферстаппен був незадоволений тим, як поводилась машина, й посилався на дивний шум командного радіо. Його напарник по команді Серхіо Перес страждав ще більше, кажучи, що машина була «на багато миль» від того, що вони очікували на основі даних моделювання.
Незважаючи на труднощі – і відсутність кореляції – Перес залишився позитивним щодо майбутніх вихідних, сказавши, що Ferrari виглядає сильною, «але нічого особливого», і він очікує, що лідери чемпіонату зможуть зрівнятися з червоними болідами, які будуть у кваліфікації.
Хороша новина для Льюїса Хемілтона та Джорджа Рассела полягає в тому, що W13 не підстрибував на прямих. Погана новина полягала в тому, що він досить сильно підстрибував на різких поворотах.
Однак загалом це був позитивний день для чинних чемпіонів світу – і перші ознаки свідчать про те, що їхній оновлений болід є кроком вперед, наблизивши їх до Ferrari та Red Bull, і вони найшвидші з усіх у швидкісних поворотах.
Обидва гонщики відчувають, що є над чим попрацювати протягом одного кола, але їхній гоночний темп був дуже обнадійливим. «Зазвичай ми бачимо розрив в півсекунди або 7-8 десятих до швидших команд на довгій дистанції – і це не схоже на те, що було», – сказав керівник команди Mercedes Ендрю Шовлін.
«Ймовірно, цей трек підходить для боліда. Безумовно, є над чим працювати, є багато стрибків, і зараз це складно на високій швидкості, але, сподіваюся, оновлення підштовхнули нас у правильному напрямку».
Дані свідчать про те, що вони є третіми найкращими на довгих дистанціях, приблизно на 0,67 с відстаючи від темпу, але в паддоку кажуть, що «срібні стріли» зрештою трохи ближчі.
Ландо Норріс фінішував на Гран Прі Британії п’ятим у 2020 році та четвертим у 2021 році, але, дотепер здавалося, що у McLaren не вистачить темпу, щоб продовжити зазначену тенденцію і забезпечити подіум.
Трійка лідерів все ще може бути розтяжкою, але Норріс був у відмінній формі в п’ятницю, демонструючи такий сильний темп, чим навіть здивував себе, наскільки швидким він був на шляху до третього найшвидшого часу. На прямих тільки Williams показав кращий результат.
Дані показують, що вони займають приблизно четверте місце за швидкістю на одному колі, що робить Q3 мінімальною цільовою метою, і хоча вони повертаються на п’яте місце в рейтингу гоночного темпу й п’ятнична робота завжди їм допомагала покращити результати наприкінці вікенду.
Естебан Окон і Фернандо Алонсо намагались приховати високий темп Alpine у п’ятницю, але дані свідчать про те, що значно оновлений пакет приніс непогані результати.
Їхній кваліфікаційний темп ставить їх на п’яте місце, але може бути покращений до четвертого та третього (невідомо скільки було в них палива), лише на три десятих секунди за коло відриваючись від Mercedes – найкращий результат за весь рік. Їхня прямолінійна швидкість залишається високою, і це величезна перевага на швидкісному та плавному Сільверстоуні.
Застереження полягає в тому, що їм було важко трансформувати вражаючу п’ятничну швидкість, з точки зору коротких і довгих заїздів, в решту вікенду – особливо в неділю, коли роздають очки. Але вони можуть насолоджуватися першими ознаками того, що їхнє оновлення працює належним чином, і з за хорошої роботи в ночі, в суботу можливий хороший крок.
І з прогнозованою дощовою погодою, яка, можливо, навіть вплине на кваліфікацію, Алонсо знову зможе почуватись так само добре, як він зробив цьогоріч в Канаді.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.
У 2026 році набуде чинності новий технічний регламент, але можливий перехід на 16-дюймові...
Тото Вольфф сказав, що Mercedes «хотів би мати» Макса Ферстаппена наступного сезону, але визнав,...
Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв гонку Гран Прі Саудівської Аравії, а Серхіо Перес...
Залишити відповідь