Автоспорт

Аварії стримують прогрес Aston Martin у 2022 році

Дата: 12 Квітня 2022
Автор: Редакція

Керівник команди Aston Martin Майк Крек назвав зруйнований вікенд на Гран Прі Австралії можливою загрозою для впровадження нових розробок на AMR22.

 

Себастьян Феттель сильно розбив машину в третій практиці, а потім й в гонці, в той час як його напарник Ленс Стролл також вилетів у FP3 та був залучений до суперечливого зіткнення з Ніколасом Латіфі в першій частині кваліфікації.

 

Врешті-решт канадець закінчив гонку без очок на 12-му місці.

 

Після гонки команда завершила інвентаризацію придатних для використання компонентів кузова та підвіски в Австралії й на базі та розрахувала необхідний запас поточних запчастин для Емілії-Романьї.

 

Таким чином, виробничі ресурси на базі у Сільверстоуні повинні зосередитись на заміні пошкоджених деталей, а не на підготовці нових специфікаційних елементів для Імоли, хоча команда сподівається все ж отримає деякі із запланованих оновлень боліда.

«У нас були дуже важкі вихідні, бо у нас було багато пошкоджень болідів, – сказав Крек. – Все почалося в п’ятницю, у нас була невелика проблема на моторі, який довелося міняти.

 

«Отже, ми не отримали так багато часу. І, очевидно, інциденти на трасі, які були видимі для всіх, призвели до більшої роботи.

 

«Я думаю, коли ми приїхали сюди, ми думали, що будемо трохи в кращому положенні, ніж були раніше.

 

«Але, очевидно, ми не могли показати це так добре на вихідних, бо у нас було набагато більше відволікання, ніж ви можете собі дозволити.

 

«Тим не менш, наприкінці гонки ми все ще були в тому положенні, де сподівалися, що зможемо заробити очки, але врешті-решт цього не сталося. Загалом, я повинен сказати, що вихідні були досить розчаровуючими.

 

«Так тепер нам потрібно дійсно зібрати всі запчастини, які у нас є, оскільки у нас починають закінчуватися запаси. Тож це те, що нам потрібно вирішити».

Відповідаючи на запитання, чи зашкодять аварії в Мельбурні планам щодо оновлення боліда, Крек визнав ймовірність такого впливу.

 

«Я впевнений, що ви підрахували кількість інцидентів і кількість крил і передньої підвіски, які ми пошкодили.

 

«Тож ви можете швидко підрахувати, скільки нам потрібно буде привезти до Імоли, і насправді так, питання правильне.

 

«Чи матимемо ми потенціал для розвитку, чи нам потрібно буде використовувати наші можливості для виготовлення запасних частин? Тому ці дискусії тривають».

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

Джерело: Motorsport.com

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Райкконен вирішив повернутись в гонки

Кімі Райкконен вперше з’явиться в гонках після завершення кар’єри у Формулі 1, й у серпні...

Детальніше

Гран Прі Монако: топ-5 сюжетних ліній 2022 року

Друга черга здвоєних етапів цьогорічного сезону відбудеться цими вихідними на знаковому...

Детальніше

Гран Прі Іспанії: Тріумф Red Bull Racing та фіаско Ferrari

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв Гран Прі Іспанії, де команда Ferrari зазнала майже...

Детальніше