Автоспорт

Ferrari пояснила суперечливу стратегію Леклера в Угорщині

Дата: 1 Серпня 2022
Автор: Редакція

Команда Ferrari пояснила, чому перевела Шарля Леклера на шини Hard під час гонки Гран Прі Угорщини, що спричинило його випадання з боротьби за перемогу до шостого місця.

 

Леклер стартував на трасі Хунгароринг на шинах Medium і провів перший відрізок на третьому місці, а після вийшов на друге завдяки зупинці в боксах напарника по команді Карлоса Сайнца, зробивши «overcut» в першій хвилі піт-стопів.

 

Завдяки новішим (на п’ять кіл) шинам Леклеру вдалося наздогнати лідера гонки Джорджа Рассела та випередити його в боротьбі за перше місце й навіть створити трисекундний відзрив.

 

На 39-му колі команда Red Bull Racing вирішила оживити пелотон та зробити «undercut», закликавши свого лідера в бокси й поставила новий комплект Medium.

 

Але коли Ferrari закликала Леклера в бокси наприкінці 39 кола, команда вирішила встановити шини Hard, які важко прогрівалися в холодних умовах.

 

Це призвело до того, що Леклера двічі випередив суперник за титул Макс Ферстаппен, який стартував 10-м, й після цього монегаск все більше й більше втрачав час. Врешті-решт, команда вирішила закликати Шарля в бокси, звідки на «софті» гонщик виїхав вже шостим й не зміг покращити свою позицію за останні 15 кіл гонки.

Керівник команди Ferrari Маттіа Бінотто розповів, що симуляції команди показували, що, хоча шинам Hard буде складно нагрітися до робочої температури на початку, вони, за прогнозами, мали б бути кращою шиною для останнього відрізку.

 

«Коли ми встановлювали Hard, наша симуляція показала, що це могла бути важка пара кіл розігріву, – пояснив Бінотто. – Він був би повільнішим до Medium протягом 10-11 кіл, а потім повернувся б і був би швидшим наприкінці відрізку, а це був відрізок із 30 кіл.

 

«Ми намагалися захистити позицію від Макса. Безумовно, це було б надто довго для Soft. Так, це було б важко на початку відрізу, але все б повернулося наприкінці».

 

Після гонки Леклер сказав, що хотів би якомога довше триматися на Medium, якщо йому готували лише для Hard. На третій зупинці його перевели на Soft, але він не зміг наздогнати боліди попереду.

 

Шосте місце означає, що Леклер відстає на 80 очок від Ферстаппена, який лідирує в чемпіонаті пілотів перед літньою перервою.

 

Декілька інших пілотів також зіткнулися з проблемами на шинах Hard через незвичайно прохолодні умови під час перегонів, у тому числі Фернандо Алонсо та Естебан Окон із Alpine, які обидва втратили час на початку своїх відрізків.

На запитання, чи бачила Ferrari, з якими проблемами стикаються гонщики Alpine на Hard, і не думала про те, щоб не заїжджати в бокси, щоб відповідати на піт-стоп Ферстаппена, Бінотто відповів: «Так, ми це обговорювали, тому [стратегія] не вся вибита на камені.

 

«Під час гонки і дивлячись на те, що відбувається, ми також дивилися на те, що відбувається з іншими шинами Hard.

 

«Ми врахували всі міркування, обговорили, що було б найкращим, і зробили такий вибір. Сьогодні він, безумовно, не був правильним».

 

Але Бінотто підкреслив, що більшою проблемою для Ferrari в неділю була відсутність швидкості боліда в порівнянні з тим, що команда побачила в п’ятницю, коли Леклер показав найшвидший час і вразив на довгих заїздах.

 

«Важливо сказати, що ми вважаємо, що машина працювала не так, як очікувалося, – сказав Бінотто. – У нас не було тієї швидкості, на яку ми сподівалися, оглядаючись на п’ятницю, і того темпу, який ми мали в умовах гонки в п’ятницю. Тому сьогодні, безумовно, були інші умови, набагато прохолодніші.

 

Але загалом швидкість сьогодні була недостатньо високою, і які б шини ми не використовували, я не думаю, що ми були такими хорошими, як очікували».

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

 

Джерело: Motorsport.com

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

McLaren готова розірвати угоду Ріккардо заради Піастрі

Команда Формули 1 McLaren офіційно повідомила Даніеля Ріккардо, що наступного року має намір...

Детальніше

Алонсо переходить до Aston Martin з 2023 року

Фернандо Алонсо приєднався до Aston Martin, підписавши багаторічну угоду з командою Формули 1 з 2023...

Детальніше

Гран Прі Угорщини: Ферстаппен стратегічно переграв конкурентів

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен знову переграв своїх конкурентів із Ferrari та Mercedes та став...

Детальніше