Автоспорт

Феттелю не повернули друге місце Гран Прі Угорщини

Дата: 10 Серпня 2021
Автор: Роман Галімон

FIA відмовила команді Aston Martin в поверненні другого місця Себастьян Феттеля на Гран Прі Угорщини.

 

Команда Aston Martin сподівалася змусити стюардів FIA ще раз подивитися на її справу, після того, як болід Феттеля був дискваліфікований з другого місця в Будапешті за те, що у нього не залишилося обов’язкового літра палива для перевірок після перегонів.

 

Aston Martin спочатку вважала, що телеметричні дані автомобіля показали наявність в автомобілі на 1,44 літра більше палива, ніж знайдені 0,3 літра, які спочатку змогла відкачати FIA.

 

Команда зазначала, що несправність паливної системи автомобіля сприяла обставинам і означала, що паливо не було закачане в бак, звідки FIA могла отримати до нього доступ. Команда зробила запит на перегляд справи тими ж стюардами, а також офіційно оскаржила це рішення.

 

Але на слуханні у понеділок FIA відхилила прохання Aston Martin переглянути справу, оскільки останні свідчення від команди полягали в тому, що механічна проблема потенційно означала, що в баку взагалі не залишилося одного літра палива.

 

Нові докази

Для перегляду рішення Aston Martin мала надати значні та відповідні нові докази, які були виявлені після події й були недоступні команді на момент прийняття рішення.

 

Під час слухань команда представила аналіз з більш ніж 100 каналів даних, що стосуються паливної системи, аби показати, що в боліді Феттеля стався збій паливної системи.

 

Цей збій тиску в паливних елементах означав, що повітряний насос у паливному баку активував максимальну потужність, яка, прокачуючи повітря через паливну систему, означала, що з автомобіля викидається значна кількість палива. У підсумку ця несправність призвела до того, що згодом можна було видобути лише 0,3 літра палива.

 

FIA визнала, що цей доказ, який вказував на несправність показників скидання тиску в паливних елементах, був новим елементом.

 

Однак, у світлі подальших розслідувань, проведених Aston Martin, з’ясувалося, що команда вважає, що насправді в автомобілі залишилося менше одного літра палива в кінці гонки через проблему з паливною системою. Тому FIA вважає, що нові докази не мають відношення до справи.

 

Остаточне рішення

Перше рішення стюардів базувалося на тому, що в баку не залишилося обов’язкового літра палива, а не на поясненні причин, якими намагались оперувати в Aston Martin.

 

У заяві FIA сказано: «Для оцінки того, чи була вимога стосовно одного літра порушена, не мають значення причини, чому було менше одного літра.

 

Може бути кілька пояснень, чому наприкінці гонки пального було недостатньо. У будь-якому випадку, виключною відповідальністю Команди є забезпечення того, щоб автомобіль завжди відповідав правилам (ст. 3.2 Міжнародного спортивного кодексу FIA), і це не може бути захистом стверджувати, що жодних переваг у роботі не було отримано (ст. 1.3.3 Міжнародний спортивний кодекс FIA).

 

Для підтвердження відповідного факту, Aston Martin мав би представити докази про те, що фактично залишилося більше одного літра палива. Пояснення, чому ця вимога не може бути виконана, не має відношення до рішення щодо того, чи мало місце порушення правил».

 

FIA також не прийняла посилання Aston Martin на не чіткі формулювання, які мають винятки, коли частини болідів були зламані або втрачені під час перегонів.

 

Саме на цих підставах FIA відхилила прохання Aston Martin переглянути справу.

 

Апеляції не буде?

Після прийняття цього рішення генеральний директор і директор команди Aston Martin Отмар Сафнауер сказав: «Себастьян блискуче їхав в Угорщині, і ми раді, що нам надали можливість показати значні нові докази, які ми виявили після гонки.

 

Ми вважали, що представлені нами докази є актуальними, і продемонстрували FIA, що йому слід було повернути друге місце після дискваліфікації.

 

На жаль, FIA дотримується іншої точки зору, і, незважаючи на те, що точність наших нових доказів не оспорюється, дискваліфікація Себастьяна була підтверджена на тій підставі, що нові докази не були визнані «актуальними». Це розчаровує, і тепер ми розглянемо нашу позицію щодо повного процесу оскарження».

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Гран Прі США: Ферстаппен «агресивно» переграв Хемілтона

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен здобув перемогу на Гран Прі США, перегравши Льюїса...

Детальніше

Гран Прі США: Ферстаппен та Хемілтон стартуватимуть з першого ряду

Гонщик Red Bull Макс Ферстаппен став найкращим у кваліфікації Гран Прі США, проте Льюїс...

Детальніше

Формула 1 оприлюднила календар на 2022 рік

Формула 1 оприлюднила свій найбільший в історії календар на 2022 рік, але серед 23 гонок не має...

Детальніше