Автоспорт

Honda готова повернутись у Формулу 1 після 2026 року

Дата: 17 Липня 2022
Автор: Редакція

Японська марка Honda пильно дивиться за прийняттям нового технічного регламенту стосовно двигунів на 2026 рік.

 

З тих пір, як Honda залишила Формулу 1, її силові агрегати вже виграли сім із 11 Гран Прі цього сезону.

 

Двигуни під назвою Red Bull, які й досі збирає японський виробник, все одно мають логотип HRC (Honda Racing Corporation) й таким чином підтверджують своє походження на болідах RB18 та AlphaTauri AT03.

 

Вище керівництво Honda ухвалило рішення піти з Ф1, незважаючи на те, що вихід збігся з величезним успіхом їхніх технологій, але це не означає, що компанія назавжди покінчила з Формулою 1. Далеко не так. Вважається, що багато хто в компанії зацікавлений у потенційних прибутках.

 

Головною причиною виходу було намагання зосередитись на досягненні вуглецевої нейтральності в усій автомобільній компанії. Всі вивільнені від Формули 1 ресурси, які обчислюються сотнями мільйонів доларів, були направленні на здобуття цієї мети.

 

Але Формула 1 теж поставила аналогічні цілі – досягти чистого нуля до 2030 року, і серед ряду змін, які запланували в цьому автоспорті, є впровадження 100% екологічного палива в 2026 році разом із переглянутою формулою двигуна.

На домашній гонці Red Bull в Австрії минулого тижня перебувала високопоставлена делегація керівників Honda, включаючи генерального директора Honda Тосіхіро Мібе, президента HRC Кодзі Ватанабе та їхнього директора Ясуаскі Асакі, який зіграв ключову роль в останній вилазці Honda у Формулу 1.

 

На питання зацікавленості Honda та HRC в змінах до регламенту 2026 року, Ватанабе відповів: «Формула 1 — це найвища категорія автоспорту, тому ми завжди стежимо за тим, що відбувається у світі Ф1.

 

«Звичайно, ми щойно закінчили та завершили нашу діяльність [у Формулі 1], тому в компанії Honda нічого не обговорювалося щодо сезону 2026 року. Отже, жодного плану».

 

Він додав: «Це не закриті двері [для Ф1]. Наскільки я розумію, Формула 1 обговорює визначення правил на 2026 рік, і, безперечно, напрямком є вуглецевий нейтралітет. Це той же напрямок, що й у нас. Можливо, це також гарна можливість вивчити вуглецевий нейтралітет для Ф1, тому це не закриті двері».

 

Ватанабе сказав, що Honda не брала участі в обговоренні правил двигунів 2026 року і «просто спостерігає».

 

Пріоритет японського виробника зараз полягає в тому, щоб зосередитися на досягненні вуглецевої нейтральності з масовим виробництвом дорожніх автомобілів, але Ватанабе каже: «як тільки ми зможемо зрозуміти, що ми можемо досягти цього, ми можемо розглянути Формулу 1».

На питання, чи станеться це вже у 2026 році, Ватанабе сказав: «Я не знаю точні часові рамки. Але якщо ми хочемо повернутися до Формули 1 у 2026 році, можливо, нам потрібно прийняти рішення протягом одного-півтора років».

 

Проте у короткостроковій перспективі Honda продовжить відігравати роль в історії Red Bull та AlphaTauri.

 

«Honda буде свого роду командним партнером обох команд, – додав він. – Деталі ще не вирішені, але HRC стане свого роду технічним партнером обох команд до 2025 року».

 

У довгостроковій перспективі залишається ймовірним відкриття п’ятої глави подорожі Honda у Формулі 1.

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

 

Джерело: сайт Формули 1

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

McLaren готова розірвати угоду Ріккардо заради Піастрі

Команда Формули 1 McLaren офіційно повідомила Даніеля Ріккардо, що наступного року має намір...

Детальніше

Ferrari пояснила суперечливу стратегію Леклера в Угорщині

Команда Ferrari пояснила, чому перевела Шарля Леклера на шини Hard під час гонки Гран Прі...

Детальніше

Алонсо переходить до Aston Martin з 2023 року

Фернандо Алонсо приєднався до Aston Martin, підписавши багаторічну угоду з командою Формули 1 з 2023...

Детальніше