Автоспорт

Гран Прі Британії: Сайнс виграв дощову й першу кваліфікацію

Дата: 2 Липня 2022
Автор: Роман Галімон

Гонщик Ferrari Карлос Сайнс здобув свою першу в кар’єрі Формули 1 поул-позицію й сталося це на дощовій кваліфікації Гран Прі Британії.

 

Дощ знову втрутився у плани гонщиків та команд Ф1 на Гран Прі Британії. Під час першої практики в Сільверстоуні теж йшов дощ, але кваліфікація змусила виїхати пілотів одразу на трасу, а не чекати в боксах.

 

Q1

Цікаво, що всі боліди виїхали на перший сегмент кваліфікації в гумі Intermediate, адже очікувалось закінчення дощу всередині Q1 й траса мала покращуватись з кожним колом.

 

Перший орієнтир показав Шарль Леклер – 1.47.521 й лише за кілька хвилин Макс Ферстаппен покращив його одразу до 1.45.743. Проте майже миттєво монегаск відповів – 1.43.028.

 

Враховуючи, що всі пілоти залишались на трасі, траєкторія почала підсихати й час на колі скорочувався, але перші місця залишались за лідерами чемпіонату: Леклер – 1.42.129, Ферстаппен – 1.40.452.

 

За дві хвилини до кінця Q1, Ферстаппен показує – 1.39.975, які знову покращує Леклер – 1.39.846. Проте вже під картатим прапором Макс знову покращується – 1.39.129.

 

Цікаво, що Джордж Расселл та Льюїс Хемільтон опинились досить близько – на 3-му та 5-му місцях, а між ними був Карлос Сайнс.

 

 

З іншого боку протоколу, до найгіршої п’ятірки увійшли: Албон, Магнуссен, Феттель, Шумахер, Стролл. При цьому, Феттель та Стролл по радіо висловили нерозуміння, як їхні боліди так швидко втратили швидкість після третьої практики.

 

Q2

На другий сегмент кваліфікації гонщики знову виїхали в проміжних шинах: хоча дощ вже закінчився, але траса все ще залишалась мокрою.

 

Ландо Норріс показав час 1.47.157, але його одразу покращив Серхіо Перес 1.42.513, а пізніше й Ферстаппен – 1.41.486.

 

За кілька хвилин Леклер видав 1.41.247, хоча його вмить перевершили Ферстаппен (1.40.655) й Хемілтон (1.41.062).

 

За 5 хвилин до кінця сесії погода знову стала погіршуватись й пілоти вже не могли покращувати свої результати.

 

Таким чином, Гаслі, Боттас, Цунода, Ріккардо та Окон не мали шансів пройти далі.

 

 

Цікаво, що Ніколя Латіфі завдяки гарному колу зміг вдруге в кар’єрі Ф1 пройти до Q1 й зробив він це не на оновленому боліді Williams. Команда надала єдиний зразок суттєво переробленого боліда FW44 Алексу Албону.

 

Q3

На початку третього сегмента кваліфікації дощ знову зупинився й гонщики Скудерії виїхали з боксів першими ще до зелених вогнів на трасі.

 

Леклер показує 1.50.257, але його випереджає не Ферстаппен (адже його розвернуло), а Гуань Чжоу – 1.49.454.

 

 

Алонсо (1.45.088) й Сайнс (1.46.088) теж виходять на перші рядки протоколу, але тепер вже Леклер та Ферстаппен приступають до справи –  з найкращим часом нідерландця 1.42.996.

 

Леклер відповідає 1.43.246, але цього мало й його навіть випереджає Хемільтон – 1.43.023.

 

На останній хвилині Леклер видає 1.41.298, проте Ферстаппен відповідає – 1.41.055.

 

Вже під картатим прапором Леклер помиляється й не покращується, а ось Сайнс навпаки проїхав коло – 1.40.983 й здобув проміжний поул. В цей же момент Ферстаппен теж не зміг покращитись й забрати поул-позицію.

Таким чином, Карлос Сайнс вперше в кар’єрі здобув поул Ф1. Цікаво, що сам іспанець не міг повірити своєму досягненню, адже, на його думку, проїхав коло не найкраще.

 

У Переса теж були шанси здобути поул, але врешті-решт він опинився на 4-му місці.

 

На велике здивування гонщики Mercedes не змогли створити конкуренцію лідерам й Хемільтон завершив кваліфікацію в секундні від поул-сіттера.

 

Норріс, Алонсо та Расселл показали схожий темп, а ось Чжоу опинився на 9-й позиції з відставанням 1,7 с. Латіфі, схоже, взагалі не ризикував болідом й програв 22 секунди поулу.

 

Погода на гонку прогнозується сонячною, а отже отриману перевагу гонщикам Ferrari доведеться відстояти за сухих умов.

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Формула 1 відмовиться від переходу на 16-дюймові шини

У 2026 році набуде чинності новий технічний регламент, але можливий перехід на 16-дюймові...

Детальніше

Mercedes хотів би запросити нідерландця – Вольфф

Тото Вольфф сказав, що Mercedes «хотів би мати» Макса Ферстаппена наступного сезону, але визнав,...

Детальніше

Гран Прі Саудівської Аравії: Red Bull Racing вдруге поспіль здобула дубль

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв гонку Гран Прі Саудівської Аравії, а Серхіо Перес...

Детальніше