Автоспорт

Гран Прі Франції: Сайнс «подарував» поул Леклеру

Дата: 23 Липня 2022
Автор: Редакція

Гонщик Ferrari Шарль Леклер став найкращим у кваліфікації Гран Прі Франції, але суттєву допомогу монегаску надав його напарник Карлос Сайнс.

 

Враховуючи спекотну погоду в Європі та, зокрема, у Франції, ситуація в паддоку Ф1 теж розжарилась, не кажучи вже про поверхню треку в Ле-Кастелле.

 

Проте ще до початку кваліфікації було відомо, що Карлос Сайнс та Кевін Магнуссен стартуватимуть останніми в гонці, адже на їхніх болідах повністю змінили силовий агрегат.

 

Q1

Тим не менш, одразу від старту 18-хвилиного першого сегменту, більшість пілотів поспішили виїхати на трек.

 

Шарль Леклер встановив перший орієнтир у вигляді 1.31.727 на Soft, й навіть ані Серхіо Перес (1.32.354), ані Макс Ферстаппен (1.31.891) не змогли нічим відповісти.

 

Наприкінці сесії Сайнс проїхав своє найшвидше коло (1.32.297) й розмістився третім в протоколі. Проте далі для іспанця вже не було сенсу продовжувати, адже його все одно чекали штрафи.

 

Найближчим до топ-4 був Ландо Норріс, який з часом 1.32.672 програвав майже секунду Леклеру, що доволі багато для 5,842-кілометрового треку.

 

При цьому, щільність до 20-го місця теж була суттєва: всі гонщики вмістились в одну секунду. Отже не дивно, що всі від 6-го й до останнього поспішили на другу спробу.

 

Всі вони змогли суттєво прискоритись. Особливо здивував Магнуссен, який з останнього місця стрибнув аж на 6-е. Його результату відповідав й Мік Шумахер, котрий показав 10-й час, але його показник був анульований за порушення меж траси в 3-му повороті.

 

 

Таким чином Мік опинився на 19-му місці й залишив кваліфікацію. Також далі не пройшли: Гаслі, Стролл, Чжоу та Латіфі.

 

Q2

Другу спробу лідери пелотону вже почали не першими й це дало можливість Норрісу стати очолити протокол на деякий час.

 

З першим швидким колом Леклера (1.32.587) на вживаному Soft стало зрозуміло, що тепер гонщики Red Bull мають шанс на кращі позиції. Ферстаппен (1.31.990) та Перес (1.32.120) обійняли перші рядки.

 

Сайнс виїхав одразу на новому Soft й з часом 1.31.081 сказав команді, що цього має вистачити, аби не робити другу спробу.

 

В цей момент Норріс (5-й) програвав 1,6 с, а Магнуссен (6-й) був на відстані 2-х секунд.

 

Час Сайнса так ніхто й не зміг покращити, але Леклер показав 1.31.216 й став другим у протоколі. Ферстаппен та Перес не робили інших спроб й поступились майже секундою.

 

 

За вихід у фінал кваліфікації розвернулась справжня боротьба: пілоти Mercedes змогли суттєво покращитись, а ось Ріккардо, Окон, Феттель, Боттас та Албон не пройшли далі.

 

Q3

Останній 12-хвилиний сегмент кваліфікації почався з «корки» на виїзду з піт-лейн, адже всі пілоти хотіли проїхати кілька спроб та ще й скористатися «аеродинамічним мішком» напарника.

 

В цей момент стала зрозуміла необхідність виходу Сайнса у Q3, адже іспанець зміг «протягнути» напарника до кращого часу.

 

На свіжій гумі Soft та в «мішку» напарника, Леклер показав 1.31.209 з першої спроби й цього вистачило для першого місця. Ферстаппен без допомоги Переса проїхав 1.31.217, тобто на 0,008 с гірше.

 

Перес з часом 1.31.640 став третім, а Расселл (1.32.416) був четвертим перед Хемільтоном (1.32.440).

 

Друга спроба мала стати повторенням й Сайнс знову приготувався «тягнути» Леклера. Й цього разу все вийшло ще краще. Монегаск розігнався аж до 1.30.872, що було краще на 0,304 за кращу спробу Ферстаппена (1.31.176).

 

Це вже сьомий поул Леклера в цьому сезоні й 16-й в кар’єрі (до речі, як й у Ферстаппена), але, як ми знаємо, з реалізацією поул-позицій у перемоги не все так просто, особливо у Ferrari.

 

Перес та Хемільтон стартуватимуть з другого стартового ряду, а за ними будуть Норріс та Расселл.

 

Алонсо на Цунода стали останніми, хто показав час у Q3, адже Сайнс та Магнуссен не завершили повне коло (Кевін навіть не виїжджав з боксів).

 

Недільна гонка має також відбутись за спекотних вимог й за аналізом гоночного темпу, у болідів Red Bull є перевага біля 0,1 секунди на колі, але як завжди стратегія відіграє суттєву роль у перемозі.

 

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

McLaren готова розірвати угоду Ріккардо заради Піастрі

Команда Формули 1 McLaren офіційно повідомила Даніеля Ріккардо, що наступного року має намір...

Детальніше

Ferrari пояснила суперечливу стратегію Леклера в Угорщині

Команда Ferrari пояснила, чому перевела Шарля Леклера на шини Hard під час гонки Гран Прі...

Детальніше

Алонсо переходить до Aston Martin з 2023 року

Фернандо Алонсо приєднався до Aston Martin, підписавши багаторічну угоду з командою Формули 1 з 2023...

Детальніше