Автоспорт

Хорнер: Несправедливо змінювати регламент через скарги на підстрибування

Дата: 14 Червня 2022
Автор: Редакція

Керівник команди Red Bull Racing Крістіан Хорнер вважає, що було б несправедливо, якби FIA змінила регламент Формули 1 і «штрафувала тих, хто виконав гідну роботу» на тлі скарг гонщиків на підстрибування.

 

Повернення граунд-ефекту з новим поколінням болідів Формули 1 у 2022 році призвело до явища, яке вплинуло на деякі команди більше, ніж на інші.

 

Проблема досягла нового піку на Гран Прі Азербайджану, оскільки гонщикам було важко, коли їхні машини підстрибували на поверхні траси, особливо в кінці довгої прямої старту/фінішу.

 

Пілоти Mercedes Льюїс Хемілтон і Джордж Рассел висловлювалися про проблеми безпеки, в той час як П’єр Гаслі з AlphaTauri вважав, що FIA повинна знайти рішення, аби «врятувати їх від тростини у 30 років».

 

Red Bull на своєму боліді має набагато менше вібрацій й можливо тому Макс Ферстаппен та Серхіо Перес тепер впевнено лідирують в особистому заліку після дублю в Баку.

 

До речі, пілоти Red Bull вперше з 2011 року посідають перше і друге місце в турнірній таблиці, тоді як його перевага команди в Кубку конструкторів зараз становить 80 очок.

 

 

Обговорюючи заклик гонщиків змінити регламент, щоб позбавитись від підстрибування, бос Red Bull Racing Хорнер зазначив, що команди «завжди можуть приклеїти товстішу дошку на болід, якщо вони хочуть» і що «найпростіше, очевидно, підняти машину».

 

«У вас є вибір, як керувати своєю машиною, чи не так? – сказав Хорнер. – Ви ніколи не повинні керувати небезпечним болідом. Але я думаю, що це більше стосується технічного департаменту. Тому що деякі машини мають проблеми. А є машини, у яких дуже мало проблем».

 

«Тож здавалося б несправедливим штрафувати тих, хто виконав гідну роботу, проти тих, хто, можливо, трохи не влучив у ціль».

 

Хорнер додав, що FIA має втручатися лише в тому випадку, якщо це «справжня проблема безпеки по всій стартовій решітці».

 

«Але якщо це стосується лише окремих  ізольованих персон чи команд, то це те, з чим ця команда потенційно повинна мати справу», – сказав він.

 

Під час гоночного вікенду в Азербайджані стало відомо, що минулого року команди відхилили пропозицію підвищити мінімальний кліренс боліда відповідно до нових правил.

 

 

Але зростаюче хвилювання від гонщиків, які турбуються про свою безпеку, призвів до того, що це питання знову повернеться в центр уваги перед Гран Прі Канади.

 

Відповідаючи на запитання, як би він поводився зі своїми гонщиками, якби Red Bull боровся з підстрибуванням, Хорнер сказав, що «накаже їм скаржитися якомога більше по радіо», назвавши це «частиною гри».

 

«Існують засоби для [потворення], але це шкодить продуктивності боліда, – сказав Хорнер. – Тож найпростіше поскаржитися. У кожної команди є вибір».

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

 

Джерело: Motorsport.com

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Топ-5 висновків із п’ятничних практик на Гран Прі Британії

Гран Прі Британії почався зі справжньої британської погоди у першій практиці, але небо...

Детальніше

Формула 1 засудила проросійські висловлювання Берні Екклстоуна

Формула 1 заявила, що коментарі, зроблені колишнім керівником Ф1 Берні Екклстоуном на захист...

Детальніше

Гаслі продовжив контракт із AlphaTauri на 2023 рік

Команда  AlphaTauri підтвердила продовження контракту П’єра Гаслі на наступний сезон Формули...

Детальніше