Автоспорт

Lavazza та Sofina стануть новими спонсорами Williams завдяки Латіфі

Дата: 10 Січня 2020
Автор: Андрій Іванов

Підписання угоди з Ніколя Латіфі, сином канадського мільярдера, починає приносити до Williams нові спонсорські гроші, на фоні того, як попередні спонсори залишають британську команду Ф1.

 

 Читайте також:

 

Днями стало відомо, що головний спонсор Williams з 2015 року – Rexona та її материнська компанія Unilever – залишив команду, яка два сезону поспіль виявилася найгіршою в пелотоні Формули 1.

 

Це сталося також після втрати Роберта Кубіци та його спонсора PKN Orlen, яка тепер спрямувала 15 млн євро на підтримку Alfa Romeo.

 

Але, підписавши Ніколя Латіфі, сина канадського мільярдера Майкла Латіфі, команда з Гроува відкрила новий потік прибутків.

 

Найбільш очевидною буде заміна логотипу Orlen на задньому антикрилі на наліпку Sofina – третю найбільшу продовольчу компанію в Канаді, засновану Майклом Латіфі.

 

Повідомляється, що загальний обсяг спонсорських коштів зі стану родини Латіфі, що надійде до Williams у 2020 році, становитиме 40 мільйонів доларів.

 

Частина цих коштів надійде від Lavazza, відомого італійського бренда кави. Sofina Foods є ексклюзивним дилером цієї торгової марки в Канаді. Lavazza також була особистим спонсором Ніколя Латіфі останніми роками.

 

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Гран Прі Іспанії: Леклер впевнено виграв кваліфікацію

Гонщик Ferrari Шарль Леклер став найкращим в Барселоні, де відбувається Гран Прі...

Детальніше

Мер Нью-Йорка запросив Формулу 1

Керівник Liberty Media Грег Маффей повідомив, що нещодавно обраний мер Нью-Йорка Ерік Адамс...

Детальніше

Формула 1 скоротила сезон до 22 Гран Прі

У календарі Формули 1 на 2022 рік буде лише 22 етапи, а не 23, які спочатку планувалися. Тепер...

Детальніше