
Автоспорт
Через збільшення кількості Гран Прі у сезоні Ф1 2020 року, FIA дозволила командам збільшити кількість компонентів мотора, які можна використовувати без штрафу.
З моменту переходу Формули 1 на гібридні силові установки V6 в 2014 році кількість двигунів на сезон неухильно скорочувалася.
Читайте також:
Спочатку на 19 етапів у кожного пілота було п’ять компонентів кожного виду: це двигун внутрішнього згоряння, турбіна, кінетичний і тепловий (MGU-K і MGU-H) мотор-генератори, керуюча електроніка і батарея.
Через п’ять років норми стали значно суворішими. У 2019-му, коли пройшла 21 гонка, обмеження становили три мотори, турбіни і MGU-H та два інших компоненти.
Однак ще влітку стало відомо про плани дещо послабити ліміти. У світлі того, що сезон-2020 стане рекордним за насиченістю і включатиме 22 етап, команди домовилися збільшити кількість доступних компонентів і підвищити число MGU-K до трьох.
FIA на засіданні своєї Всесвітньої ради ратифікувала цю норму. Цей крок також дозволив зрівняти кількість теплових і кінетичних мотор-генераторів, що буде корисно для команд. Ці системи частково інтегровані, і замінити обидві разом зазвичай простіше, ніж якусь одну.
MGU-K – це система, що дозволяє накопичувати енергію на гальмуваннях і потім допомагати двигуну на розгонах. Її потужність становить 120 кВт (близько 160 к.с.).
Протягом сезону-2019 половині пілотів, включаючи всіх клієнтів Ferrari, вдалося уникнути штрафу за перевитрату цього компонента. Більше всіх проблем з ним було у Renault, а антирекорд належить Даніілу Квяту – шість MGU-K на рік.
Джерело: Motorsport.com
Гонщик Ferrari Карлос Сайнс здобув свою першу перемогу в Формулі 1 й сталось це на Гран Прі...
Гонщик Ferrari Карлос Сайнс здобув свою першу в кар’єрі Формули 1 поул-позицію й сталося це на...
Гран Прі Британії почався зі справжньої британської погоди у першій практиці, але небо...
Залишити відповідь