Автоспорт
Гонщики Mercedes знову були найкращими на треку в Барселоні, але цього разу відірвались від решти більше за секунду.
Валттері Боттас, в першій половині дня проїхав коло за 1.15,732, яке в результаті залишилось найкращим не тільки за підсумками дня, але й в рамках першої серії передсезонних тестів Формули 1 в 2020 році.
Після обіду більшість пілотів воліли працювати на довгих серіях кіл, тому верхня половина протоколу змінилася несильно – з 5-ти кращих часів 4 були показані в першій половині дня.
Одним із нечисленних винятків став Льюїс Хемілтон, який за півдня проїхав більше 60 кіл – але при цьому один раз виїжджав із боксів на найм’якіших шинах С5. Судячи з усього, чинний чемпіон світу намагався проїхати справжнє швидке коло – однак припустився помилки в одному з поворотів і був змушений відловлювати машину, втративши на цьому час. В результаті найшвидше коло британця виявився майже на 0,8 секунди повільнішим за Боттаса.
Головною подією зранку стали проблеми, що виникли на Ferrari Себастьяна Феттеля. За перші півтора години заїздів німець встиг проїхати близько 40 кіл, коли на останньому секторі траси його автомобіль досить різко втратив хід, а потім й зовсім зупинився. Представники команди трохи пізніше розповіли, що причиною стала якась несправність мотора.
Ближче до обіду на стартовій прямій зупинився Ніколя Латіффі, повідомивши перед цим команді про «померлий двигун».
Після обіду, найпомітнішою подією стала аварія Кевіна Магнуссена. Датчанин, який встиг до цього моменту зробити всього три кола, втратив контроль над автомобілем в зв’язці 7-го і 8-го поворотів. Команда назвала причиною інциденту прокол – проте вивчення фотографій з місця аварії призвело експертів до думки, що все почалося з пошкодження одного з важелів задньої підвіски. Отримані болідом пошкодження вже не дозволили Магнуссену виїхати на трасу до завершення відведеного на заїзди часу.
За годину до кінця заїздів через раптове падіння потужності на трасі зупинився і зажадав евакуації болід Даніеля Ріккардо – проте це не завадило австралійцю через деякий час продовжити виконання денної програми. І навіть відзначитися досить видовищним розворотом – втім, без особливих наслідків, так як Renault закрутило на асфальтовій зоні безпеки.
Після обіду на трасу повернулися Себастьян Феттель і Ніколя Латіффі. Перевершити власні ранкові часи німець і канадець не змогли – але, мабуть, команди і не ставили перед ними такого завдання.
На цьому перша в 2020 році серія передсезонних тестів закінчилася – друга стартує найближчої середи, 26 лютого, і також пройде в Барселоні.
Позиція | Гонщик | Команда | Час | Кола | Шини |
1 | Валттері Боттас | Mercedes | 1:15,732 | 65 | |
2 | Льюїс Хемілтон | Mercedes | +0,784 | 70 | |
3 | Естебан Окон | Renault | +1,370 | 76 | |
4 | Ленс Стролл | Racing Point | +1,606 | 113 | |
5 | Данііл Квят | AlphaTauri | +1,695 | 62 | |
6 | Антоніо Джовінацці | Alfa Romeo | +1,737 | 152 | |
7 | Даніель Ріккардо | Renault | +1,842 | 92 | |
8 | Макс Ферстаппен | Red Bull | +1,904 | 86 | |
9 | Алекс Албон | Red Bull | +2,422 | 80 | |
10 | П’єр Гаслі | AlphaTauri | +2,481 | 56 | |
11 | Карлос Сайнс | McLaren | +2,542 | 76 | |
12 | Ромен Грожан | Haas | +2,648 | 48 | |
13 | Себастьян Феттель | Ferrari | +2,652 | 99 | |
14 | Ландо Норріс | McLaren | +2,722 | 48 | |
15 | Ніколя Латіфі | Williams | +3,272 | 71 | |
16 | Кевін Магнуссен | Haas | +3,977 | 4 |
Джерело: Motorsport.com
Гонщик Aston Martin Фернандо Алонсо отримав штрафний час після перегонів в Австралії за...
Гонщик Ferrari Карлос Сайнс виграв гонку Гран Прі Австралії лише за два тижні після своєї...
Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен несподівано здобув поул в Мельбурні, хоча у практичних...
Залишити відповідь