Автоспорт

Тести в Барселоні, день 3: Боттас показав найкращий час

Дата: 21 Лютого 2020
Автор: Редакція

Гонщики Mercedes знову були найкращими на треку в Барселоні, але цього разу відірвались від решти більше за секунду.

 

Валттері Боттас, в першій половині дня проїхав коло за 1.15,732, яке в результаті залишилось найкращим не тільки за підсумками дня, але й в рамках першої серії передсезонних тестів Формули 1 в 2020 році.

 

Після обіду більшість пілотів воліли працювати на довгих серіях кіл, тому верхня половина протоколу змінилася несильно – з 5-ти кращих часів 4 були показані в першій половині дня.

 

Одним із нечисленних винятків став Льюїс Хемілтон, який за півдня проїхав більше 60 кіл – але при цьому один раз виїжджав із боксів на найм’якіших шинах С5. Судячи з усього, чинний чемпіон світу намагався проїхати справжнє швидке коло – однак припустився помилки в одному з поворотів і був змушений відловлювати машину, втративши на цьому час. В результаті найшвидше коло британця виявився майже на 0,8 секунди повільнішим за Боттаса.

 

Головною подією зранку стали проблеми, що виникли на Ferrari Себастьяна Феттеля. За перші півтора години заїздів німець встиг проїхати близько 40 кіл, коли на останньому секторі траси його автомобіль досить різко втратив хід, а потім й зовсім зупинився. Представники команди трохи пізніше розповіли, що причиною стала якась несправність мотора.

 

Ближче до обіду на стартовій прямій зупинився Ніколя Латіффі, повідомивши перед цим команді про «померлий двигун».

Після обіду, найпомітнішою подією стала аварія Кевіна Магнуссена. Датчанин, який встиг до цього моменту зробити всього три кола, втратив контроль над автомобілем в зв’язці 7-го і 8-го поворотів. Команда назвала причиною інциденту прокол – проте вивчення фотографій з місця аварії призвело експертів до думки, що все почалося з пошкодження одного з важелів задньої підвіски. Отримані болідом пошкодження вже не дозволили Магнуссену виїхати на трасу до завершення відведеного на заїзди часу.

 

За годину до кінця заїздів через раптове падіння потужності на трасі зупинився і зажадав евакуації болід Даніеля Ріккардо – проте це не завадило австралійцю через деякий час продовжити виконання денної програми. І навіть відзначитися досить видовищним розворотом – втім, без особливих наслідків, так як Renault закрутило на асфальтовій зоні безпеки.

 

Після обіду на трасу повернулися Себастьян Феттель і Ніколя Латіффі. Перевершити власні ранкові часи німець і канадець не змогли – але, мабуть, команди і не ставили перед ними такого завдання.

 

На цьому перша в 2020 році серія передсезонних тестів закінчилася – друга стартує найближчої середи, 26 лютого, і також пройде в Барселоні.

 

Позиція Гонщик Команда Час Кола Шини
1 Валттері Боттас Mercedes 1:15,732 65
2 Льюїс Хемілтон Mercedes +0,784 70
3 Естебан Окон Renault +1,370 76
4 Ленс Стролл Racing Point +1,606 113
5 Данііл Квят AlphaTauri +1,695 62
6 Антоніо Джовінацці Alfa Romeo +1,737 152
7 Даніель Ріккардо Renault +1,842 92
8 Макс Ферстаппен Red Bull +1,904 86
9 Алекс Албон Red Bull +2,422 80
10 П’єр Гаслі AlphaTauri +2,481 56
11 Карлос Сайнс McLaren +2,542 76
12 Ромен Грожан Haas +2,648 48
13 Себастьян Феттель Ferrari +2,652 99
14 Ландо Норріс McLaren +2,722 48
15 Ніколя Латіфі Williams +3,272 71
16 Кевін Магнуссен Haas +3,977 4

 

Джерело: Motorsport.com

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Алонсо отримав штраф за аварію Расселла на Гран Прі Австралії

Гонщик Aston Martin Фернандо Алонсо отримав штрафний час після перегонів в Австралії за...

Детальніше

Гран Прі Австралії: сенсаційна перемога Сайнса та схід Ферстаппена

Гонщик Ferrari Карлос Сайнс виграв гонку Гран Прі Австралії лише за два тижні після своєї...

Детальніше

Гран Прі Австралії: Ферстаппен несподівано виграв кваліфікацію

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен несподівано здобув поул в Мельбурні, хоча у практичних...

Детальніше