Автоспорт

Вольфф: поведінка команд Ф1 «жалюгідна» і «нещира»

Дата: 19 Червня 2022
Автор: Редакція

Керівник Mercedes Тото Вольфф назвав поведінку керівників команд Формули 1 «жалюгідною» та «нещирою» на тлі суперечок через підстрибування болідів під час Гран Прі Канади.

 

Після втручання FIA у вирішення проблем безпеки, висловлених гонщиками, команда Mercedes привезла нові технічні рішення, які опинився в центрі інтенсивних дебатів у паддоку.

 

Фактично, використання дворівневого днища відповідає технічним директивам FIA, але команди-суперники поставили під сумнів, чи не була команда заздалегідь повідомлена про зміни, щоб вчасно підготуватись до них. Стосовно останнього Mercedes наполягала, що цього не було.

 

 

Пізніше з’явились заяви, що днище насправді було незаконним, оскільки FIA не змінила правила для його появи, тому Mercedes опинився під ризиком протесту, якщо такі боліди з’являться у кваліфікації. Компонент був вилучений у суботу після того, як Mercedes заявила, що не отримала жодного покращення.

 

Крім того, Вольф вважає, що команди-суперники просять своїх пілотів зменшити занепокоєння «підстрибуванням» болідів, аби не спонукати FIA швидше розглядати це питання.

 

Вважається, що розбіжності між Mercedes та його суперниками досягли вершини під час суботньої ранкової зустрічі керівників команд на трасі Жиля Вільньова, коли Вольфф розгнівався на інших за те, що вони грали в політичні ігри.

 

Джерела припускають, що він висловив своє розчарування тим, що інші намагалися отримати конкурентну та політичну перевагу за допомогою питань безпеки гонщиків.

 

 

Відповідаючи на запитання Motorsport.com про ситуацію і зустріч, Вольфф не міг приховати свого роздратування розвитком подій.

 

«Це вид спорту, де ви намагаєтеся зберегти конкурентну перевагу або отримати її, – сказав він. – Але ця ситуація явно зайшла занадто далеко».

 

«Усі гонщики, принаймні по одному в кожній команді, сказали, що їм було боляче після Баку, що їм було важко тримати машину на трасі або фокусувати погляд на треку».

 

«Намагання керівників команд маніпулювати сказаним, аби зберегти конкурентну перевагу, і спроби грати в політичні ігри, коли FIA намагається знайти швидке рішення, щоб принаймні поставити боліди в кращу позицію, є нечесними. І це те, що я сказав».

 

«Я говорю не тільки про Mercedes: усі машини так чи інакше постраждали в Баку, і досі це роблять. Боліди занадто жорсткі й підстрибують або як ви хочете це назвати».

 

«Ми маємо довгострокові наслідки, про які ми навіть не можемо судити. Але в будь-який момент це загрожує безпеці, а потім придумувати невеликі маніпуляції за лаштунками, китайські шепоти чи інструктаж для гонщиків – це просто жалюгідно».

 

 

У той час як дует Mercedes Льюїс Хемілтон і Джордж Рассел найбільше висловлювався щодо проблем, пов’язаних з підстрибуванням і вирішенням проблем, Вольфф вважає неправильним для суперників думати, що його гонщики висловлюються, аби зробити свої боліди швидшими.

 

Вольфф сказав, що безліч інших гонщиків так само незадоволені ситуацією, включаючи Серхіо Переса з Red Bull.

 

«Звичайно, люди будуть сумніватися, чи є моя позиція щирою чи ні, – сказав він. – Тому я кажу, що це не тільки наша проблема. Але якщо гонщик Red Bull каже, що при досягнені 300 км/год, саме тоді виникає проблема, і з цими проблемами “ви навіть можете втратити фокус під час гальмування або не зможете правильно розташувати болід”, як сказав Перес».

 

«Тоді ви послухайте слова [Карлоса] Сайнса, ви послухайте, що сказав [Даніель] Ріккардо, послухайте, що сказав [Естебан] Окон, [Кевін] Магнуссен та обидва наші пілоти».

 

«Це не проблема команди. Це проблема конструкції болідів із граунд-ефектом, яку потрібно вирішити, перш ніж матиме ситуацію, якою б вона не була».

 

«І це стосується не лише налаштування болідів, бо налаштування не вирішують жорсткості властивих аеродинамічних характеристик».

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Топ-5 висновків із п’ятничних практик на Гран Прі Британії

Гран Прі Британії почався зі справжньої британської погоди у першій практиці, але небо...

Детальніше

Формула 1 засудила проросійські висловлювання Берні Екклстоуна

Формула 1 заявила, що коментарі, зроблені колишнім керівником Ф1 Берні Екклстоуном на захист...

Детальніше

Гаслі продовжив контракт із AlphaTauri на 2023 рік

Команда  AlphaTauri підтвердила продовження контракту П’єра Гаслі на наступний сезон Формули...

Детальніше