Автоспорт

FIA змусить боліди Ф1 менше «підстрибувати»

Дата: 17 Червня 2022
Автор: Редакція

FIA відповіла на прохання гонщиків Формули 1 вирішити проблему «підстрибування» з міркувань безпеки, оголосивши нову технічну директиву перед Гран Прі Канади.

 

Гонщики поставили питання «підстрибування» під час чергового брифінгу пілотів в п’ятницю в Баку після кількох проблем зі спиною та шиєю на нерівній трасі.

 

Раніше подібні проблеми були обмежені тими гонщиками, які виступають у командах, боліди яких найбільше страждають від вертикального розхитування або підстрибування, зокрема йшлося про Джорджа Рассела з Mercedes і Карлоса Сайнса з Ferrari.

 

Протягом вихідних у Баку були озвучені інші думки, зокрема Льюїс Хемілтон особливо зазнав проблем у самій гонці.

 

 

FIA відреагувала, видавши технічну директиву для команд, яка містить посилання на короткострокові та довгострокові заходи.

 

Проте, зрозуміло, що це не вплине на те, як команди налаштовують свої машини в Монреалі в ці вихідні, де FIA зосередиться на спостереженнях і зборі даних.

 

У заяві FIA зазначається: «Після восьмого раунду цьогорічного чемпіонату світу FIA Формули-1, під час якого було виявлено явище аеродинамічних коливань («розхитування») нового покоління болідів Формули 1, а також ефект цього під час і після гонка на фізичний стан гонщиків знову став помітним, FIA, як керівний орган спорту, вирішила, що в інтересах безпеки необхідно втрутитися, щоб вимагати від команд внесення необхідних змін зі зменшення або усунення цього явище».

 

Керівний орган дав зрозуміти, що він розіграв карту безпеки в основному через перешкоджання для зосередженості гонщиків. Це означає, що будь-які зміни не потребують одностайної підтримки команд.

 

FIA зазначила, що «вирішила втрутитися після консультації зі своїми лікарями в інтересах безпеки гонщиків».

 

«У виді спорту, де учасники звичайно їдуть зі швидкістю понад 300 км/год, вважається, що вся увага гонщика має бути зосереджена на цьому завданні, і надмірна втома або біль, які відчуває пілот, можуть мати значні наслідки. що призводить до втрати концентрації.

 

«Крім того, FIA має занепокоєння щодо безпосереднього фізичного впливу на здоров’я гонщиків, деякі з яких повідомили про біль у спині після останніх подій».

 

У FIA заявили, що технічна директива була видана, щоб «дати вказівки командам щодо заходів, які FIA має намір вжити для вирішення проблеми».

 

 

Перший захід, який пропонується, — це «пильніший огляд дощок і боковин, як з точки зору їх конструкції, так і зносу, який спостерігається».

 

По-друге, буде «визначення метрики, заснованої на вертикальному прискоренні боліда, яка дасть кількісне обмеження для допустимого рівня вертикальних коливань».

 

«Точну математичну формулу для цього показника FIA все ще аналізує, і команди Формули 1 були запрошені внести свій внесок у цей процес».

 

FIA також підкреслила: «На додаток до цих короткострокових заходів, FIA скликає технічну нараду з командами, щоб визначити заходи, які зменшать схильність автомобілів до таких явищ у середньостроковій перспективі».

 

До речі, нещодавно Крістіан Хорнер сказав, що буде несправедливо змінювати регламент через скарги на підстрибування.

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

Джерело: Motorsport.com

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Алонсо отримав штраф за аварію Расселла на Гран Прі Австралії

Гонщик Aston Martin Фернандо Алонсо отримав штрафний час після перегонів в Австралії за...

Детальніше

Гран Прі Австралії: сенсаційна перемога Сайнса та схід Ферстаппена

Гонщик Ferrari Карлос Сайнс виграв гонку Гран Прі Австралії лише за два тижні після своєї...

Детальніше

Гран Прі Австралії: Ферстаппен несподівано виграв кваліфікацію

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен несподівано здобув поул в Мельбурні, хоча у практичних...

Детальніше