Автоспорт
FIA відповіла на прохання гонщиків Формули 1 вирішити проблему «підстрибування» з міркувань безпеки, оголосивши нову технічну директиву перед Гран Прі Канади.
Гонщики поставили питання «підстрибування» під час чергового брифінгу пілотів в п’ятницю в Баку після кількох проблем зі спиною та шиєю на нерівній трасі.
Раніше подібні проблеми були обмежені тими гонщиками, які виступають у командах, боліди яких найбільше страждають від вертикального розхитування або підстрибування, зокрема йшлося про Джорджа Рассела з Mercedes і Карлоса Сайнса з Ferrari.
Протягом вихідних у Баку були озвучені інші думки, зокрема Льюїс Хемілтон особливо зазнав проблем у самій гонці.
FIA відреагувала, видавши технічну директиву для команд, яка містить посилання на короткострокові та довгострокові заходи.
Проте, зрозуміло, що це не вплине на те, як команди налаштовують свої машини в Монреалі в ці вихідні, де FIA зосередиться на спостереженнях і зборі даних.
У заяві FIA зазначається: «Після восьмого раунду цьогорічного чемпіонату світу FIA Формули-1, під час якого було виявлено явище аеродинамічних коливань («розхитування») нового покоління болідів Формули 1, а також ефект цього під час і після гонка на фізичний стан гонщиків знову став помітним, FIA, як керівний орган спорту, вирішила, що в інтересах безпеки необхідно втрутитися, щоб вимагати від команд внесення необхідних змін зі зменшення або усунення цього явище».
Керівний орган дав зрозуміти, що він розіграв карту безпеки в основному через перешкоджання для зосередженості гонщиків. Це означає, що будь-які зміни не потребують одностайної підтримки команд.
FIA зазначила, що «вирішила втрутитися після консультації зі своїми лікарями в інтересах безпеки гонщиків».
«У виді спорту, де учасники звичайно їдуть зі швидкістю понад 300 км/год, вважається, що вся увага гонщика має бути зосереджена на цьому завданні, і надмірна втома або біль, які відчуває пілот, можуть мати значні наслідки. що призводить до втрати концентрації.
«Крім того, FIA має занепокоєння щодо безпосереднього фізичного впливу на здоров’я гонщиків, деякі з яких повідомили про біль у спині після останніх подій».
У FIA заявили, що технічна директива була видана, щоб «дати вказівки командам щодо заходів, які FIA має намір вжити для вирішення проблеми».
Перший захід, який пропонується, — це «пильніший огляд дощок і боковин, як з точки зору їх конструкції, так і зносу, який спостерігається».
По-друге, буде «визначення метрики, заснованої на вертикальному прискоренні боліда, яка дасть кількісне обмеження для допустимого рівня вертикальних коливань».
«Точну математичну формулу для цього показника FIA все ще аналізує, і команди Формули 1 були запрошені внести свій внесок у цей процес».
FIA також підкреслила: «На додаток до цих короткострокових заходів, FIA скликає технічну нараду з командами, щоб визначити заходи, які зменшать схильність автомобілів до таких явищ у середньостроковій перспективі».
До речі, нещодавно Крістіан Хорнер сказав, що буде несправедливо змінювати регламент через скарги на підстрибування.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.
Джерело: Motorsport.com
Гонщик Aston Martin Фернандо Алонсо отримав штрафний час після перегонів в Австралії за...
Гонщик Ferrari Карлос Сайнс виграв гонку Гран Прі Австралії лише за два тижні після своєї...
Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен несподівано здобув поул в Мельбурні, хоча у практичних...
Залишити відповідь