Автоспорт

Гран Прі Іспанії: Тріумф Red Bull Racing та фіаско Ferrari

Дата: 22 Травня 2022
Автор: Роман Галімон

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв Гран Прі Іспанії, де команда Ferrari зазнала майже повного фіаско.

 

До початку гонки стало відомо, що Фернандо Алонсо стартуватиме останнім, адже команда вирішила замінити на боліді іспанця всю силову установку.

 

Цікаво, що майже всі гонщики стартували на вживаному «софті» й лише Льюїс Хемільтон обрав Medium.

 

Читайте також:

 

На старті Леклер захистив свою позицію, хоча Ферстаппен зробив дійсно загрозливу атаку. А ось Сайнс провалився вже на старті й до першого повороту його пройшли Расселл та Перес.

 

 

Позаду Хемільтон та Магнуссен не поділили третій поворот й Кевін опинився у гравійній пастці, звідки зміг вибратись, а Льюїс отримав прокол й заїхав за новим комплектом гуми. Таким чином, обидва гонщики опинились в хвості пелотону.

 

Тим часом, Шумахер-молодший самотужки захищав кольори Haas у топ-10, але програв свою шосту позицію Боттасу на 5-му колі, а потім й ще одну позицію Окону на наступному колі.

 

 

На 7-му колі Сайнс вніс невелику плутанину в стан лідерів, коли вилетів в 4-му повороті й повернувся лише 11-м. Спочатку подумалось, що це помилка гонщика, але вже за кілька кіл Ферстаппен вилетів в тому ж повороті.

 

Проте Ферстаппен повернувся 4-м, позаду Расселла та Переса. Можливою проблемою вильоту Ферстаппена та Сайнса був сильний вітер або його різка зміна.

 

 

На 11-му колі Перес пропустив Ферстаппена й той почав наздоганяти Расселла, але відрив Леклера вже становив майже 10 секунд.

 

В той же час на 12-му колі почалась перша хвиля запланованих піт-стопів.

 

Расселл та Ферстаппен заїхали в бокси за Medium на 14-му колі й виїхали 4-м та 5-м, пропустивши лише Боттаса, котрий колом пізніше теж провів піт-стоп.

 

 

Наступними колами Макс хотів обігнати Джорджа, але через несправність DRS зробити це не вдалось.

 

На 22-му колі в бокси заїхав нарешті й лідер гонки, звідки на Medium він лідером й повернувся з відривом в 5 секунд від пари Расселла та Ферстаппена.

 

Таким чином, топ-10 виглядала так: Леклер, Расселл, Ферстаппен, Перес, Боттас, Окон, Сайнс, Норріс, Цунода та Алонсо.

 

Поки глядачі насолоджувались боротьбою Расселла та Ферстаппена, а Перес наближався до них, на боліді Леклера виникли проблеми й монегаск був змушений завершити гонку в боксах.

 

 

Швидше за все, на боліді Ferrari виникли проблеми з коробкою передач, адже машина все ще їхала, але не набирала швидкість.

 

Таким чином, на 28-му колі боротьба Расселла, Ферстаппена та Переса перетворилась на боротьбу за перемогу.

 

Red Bull одразу вирішила закликати Макс у бокси, аби Перес почав атакувати Расселла, а нідерландець отримав чисте повітря й потім претендував на лідерство.

 

 

На 31-му колі Перес випередив Расселла на стартовій прямій завдяки DRS, в той час як Ферстаппен проривається на новому «софті» на 3-ю позицію, обігнавши Боттаса.

 

До 37-го кола Макс вже наздогнав Расселла, але обгону не сталося, адже британець вирішив заїхати в бокси за новим комплектом Medium. Й колом пізніше аналогічно вчинив й Перес, коли отримав новий «медіум».

 

 

Таким чином, Ферстаппен вийшов в лідери й топ-10 сформувалась наступним чином: Ферстаппен, Перес, Расселл, Боттас, Сайнс, Хемільтон, Окон, Феттель, Норріс та Алонсо.

 

На 45-му колі стало зрозуміло, що шини лідера Red Bull Racing не витримають до кінця гонки й нідерландець завітав в бокси за новим комплектом Medium. Проте Макс виїхав другим позаду напарника у 4 секундах.

 

На 49-му колі Перес після «інструктажу» з піт-волл пропустив Ферстаппена, який був на свіжішій гумі, але з непрацюючим DRS. В боротьбі, можливо, ця зміна позицій не відбулась би, але на Гран Прі Іспанії команді Red Bull Racing випав шанс здобути дубль на фоні фіаско в боксах конкурентів.

 

Тим більше, загроза гонщикам RBR зникла, коли Расселл вирішив на 53-му колі зробити третій піт-стоп, аби завершити гонку на свідому Soft.

 

Пересу теж надали можливість здобути найшвидше коло та додатково очко, й закликали в бокси на 54-му колі. Хоча, думається, Перес би з радістю проміняв це очко за можливість боротьби за перемогу.

 

На останніх колах Боттасу довелось захищати свою 4-у позицію від Сайнса та Хемільтона, але через різницю у стратегії (два піт-стопа проти трьох), шини на Alfa Romeo не дозволили втримати фіну позицію.

 

На 59-му колі Боттас поступився Сайнса та Хемільтону, а колом пізніше Льюїс обійшов Карлоса в кінці стартової прямої. Такий прогрес Mercedes підкреслює, що команда продовжує працювати над машиною.

 

Тим часом, Ферстаппен впевнено довів гонку до своєї четвертої перемоги в сезоні й тепер від вражаючого відриву Леклера в особистому заліку вже нічого не залишилось.

 

Перес дозволив команді Red Bull Racing здобути дубль, а Расселл здобув свій другий подіум для Mercedes.

 

На останніх колах на боліді Хемільтона виникли проблеми з охолодженням й британець був змушений зменшити швидкість й фактично пропустити Сайнса на 4-е місце.

 

 

Хемільтон фінішував на 5-й позиції і якби не зіткнення з Магнуссеном на початку гонки, результат міг би бути кращим.

 

Боттас, Окон та Норріс фінішували в одному колі з переможцем, а Алонсо та Цунода фінішували вже коловими. Хоча, звісно, всі гонщики у топ-10 отримали залікові очки.

 

Тепер Ферстаппен випереджає Леклера на 6 очок в заліку пілотів напередодні домашньої гонки монегаска.

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Топ-5 висновків із п’ятничних практик на Гран Прі Британії

Гран Прі Британії почався зі справжньої британської погоди у першій практиці, але небо...

Детальніше

Формула 1 засудила проросійські висловлювання Берні Екклстоуна

Формула 1 заявила, що коментарі, зроблені колишнім керівником Ф1 Берні Екклстоуном на захист...

Детальніше

Гаслі продовжив контракт із AlphaTauri на 2023 рік

Команда  AlphaTauri підтвердила продовження контракту П’єра Гаслі на наступний сезон Формули...

Детальніше